Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2005, 10:20
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik ben met 3 vriendjes van me naar bed geweest. Met 2 ervan heb ik er alles mee gedaan, en met 1 alleen gefriemel + gepijpt. Bij alle 3 de relaties was dat zonder condoom. Ik kon die mensen 100 % vertrouwen qua vroegere sexuele contacten.
Nu heb ik een super lief vriendje, maar die heeft nogal een verleden, ookal is dat sexueel erg laag, wat mij verbaasd mja.
Maar hoe erg ik hem ook vertrouw qua alles, wil ik alles bij hem toch alles met een condoom gaan doen.
Maar ondanks ik 3 sexuele relaties heb gehad, heb ik toch niet echt veel verstand van condooms, en dat vind ik best wel erg
Telkens spelen bij mij in mn hoofd de gedachtes af:

-zou hij het wel voelen?
-is het pijpen met condoom wel lekker, voel je alles gewoon?

Als er meer vragen opkomen zet ik ze er wel bij.
Maar nu is mijn vraag aan jullie of jullie die vragen kunnen beantwoorden, en ervaringen met condooms of zoiets
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 10:27
Samaris
Samaris is offline
Hij voelt het wel,maar het is wel anders, en imo ook minder leuk.

Gepijpt worden met condoom heb ik nognooit mogen meemaken, maar het lijkt me alsof je op een ballon sabbelt.

Laat je gewoon met z'n tweeën testen, dan kan het misschien daarna zonder rubbertjes.
Oud 11-07-2005, 10:43
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Samaris schreef op 11-07-2005 @ 11:27 :
Hij voelt het wel,maar het is wel anders, en imo ook minder leuk.

Gepijpt worden met condoom heb ik nognooit mogen meemaken, maar het lijkt me alsof je op een ballon sabbelt.

Laat je gewoon met z'n tweeën testen, dan kan het misschien daarna zonder rubbertjes.
Dat sabbelen op een ballon maakt me niet uit, maar njaa ik weet het gewoon niet.
Ik heb geen idee hoe lang deze relatie gaat duren, heb er dubbelzijdige gevoelens over. Kan gigantisch lang of heel erg kort...
Dusjaaa, over dat testen, hoe is er een bewijs dat hij daadwerkelijk die test heeft gedaan?
En we hadden het laatst nog over doktoren etc, en hij zei dat ie daar een gigantische hekel aan had
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 10:43
juno
juno is offline
Pijpen met een condoom om...tja, het is een dinges in je mond, het is warm. Maar dat het een piemel is, dat heb je niet echt door. Het is in een ander vormpje geduwd, er zit een tuutje aan, het smaakt en ruikt naar rubber, het is veel te glad.

Kortom: het is helemaal drie keer niks.

de testuitslag is schriftelijk. Lijkt mij duidelijk. En als hij er geen simpel en absoluut niet pijnlijk SOA testje voor over heeft...nou, dan zou de relatie bij mij gigantisch kort gaan duren.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 10:47
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 11:43 :
Pijpen met een condoom om...tja, het is een dinges in je mond, het is warm. Maar dat het een piemel is, dat heb je niet echt door. Het is in een ander vormpje geduwd, er zit een tuutje aan, het smaakt en ruikt naar rubber, het is veel te glad.

Kortom: het is helemaal drie keer niks.

de testuitslag is schriftelijk. Lijkt mij duidelijk. En als hij er geen simpel en absoluut niet pijnlijk SOA testje voor over heeft...nou, dan zou de relatie bij mij gigantisch kort gaan duren.
Hmm, misschien is het laksheid, maar ik heb dus totaal geen zin in zo'n soatestje...
Zijn sexuele ervaring is dat hij toen hij gigantisch dronken was, met een meisje mee naar huis is gegaan, dusjaa...
Daar schijnt alles met condoom gedaan te zijn...
Maar voor de rest weet ik t niet , ik wil eigenlijk gewoon alles met condoom doen!
Hoe doen anderen stelletjes dat dan vraag ik me af?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 11:16
juno
juno is offline
Hoe wij dat deden? De eerste keer zonder wat dan ook, de keren erna toch maar met een condoom, want we wilden geen kinderen, condoom knapte, dus morning after pil en toen meteen maar aan de pil gegaan.

Over SOA's heb ik me nooit zorgen gemaakt. Ik bedoel, op een gegeven moment moet je toch zonder condooms, namelijk als je wel kinderen wilt. Nou, dan maar meteen zonder. En daarbij: kom op, een béétje vertrouwen mag toch wel in een relatie. Als je een SOA hebt merk je toch de symptomen op en ga je naar de dokter!

De kans op AIDS vond en vind ik verwaarloosbaar klein.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 11:22
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
juno schreef op 11-07-2005 @ 12:16 :
Hoe wij dat deden? De eerste keer zonder wat dan ook, de keren erna toch maar met een condoom, want we wilden geen kinderen, condoom knapte, dus morning after pil en toen meteen maar aan de pil gegaan.

Over SOA's heb ik me nooit zorgen gemaakt. Ik bedoel, op een gegeven moment moet je toch zonder condooms, namelijk als je wel kinderen wilt. Nou, dan maar meteen zonder. En daarbij: kom op, een béétje vertrouwen mag toch wel in een relatie. Als je een SOA hebt merk je toch de symptomen op en ga je naar de dokter!

De kans op AIDS vond en vind ik verwaarloosbaar klein.
Ik ben altijd al aan de pil geweest, ookal voor dat ik sexueel actief werd Maargoed, toch zijn er gigantisch vaak soa's, normaal was ik er nooit bang voor.
Maar heb nu toch wel een naar gevoel...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 11:33
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Als jij je er het prettigst bij voelt om het met condoom te doen dan zou ik dat gevoel zeker volgen, aan de andere kant vind ik de ervaringen met condoom toch een stuk minder..
Het gaat allemaal wel maar ik heb er zo'n onnatuurlijk gevoel bij..
Als je geen soa test wilt doen zou je er gewoon een diep gesprek met hem over kunnen hebben, over wat hij PRECIES uitgespookt heeft en met wie..

Als dat je niet gerust kan stellen, gebruik dan gewoon een condoom dan zit je sowieso goed..
Oud 11-07-2005, 11:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
"Het is alsof ik mijn lul in een stuk schuimrubber steek"

Of je relatie nu van lange of korte duur is, ik denk dat het altijd handig en fijn is om te weten dat je 'clean' bent. Dan zet je die laksheid van je maar opzij en huppelt vrolijk samen met hem naar de huisarts. No big deal. En als hij niet gewillig is, kan hij het hoe dan ook al bekijken. Simpel.
Oud 11-07-2005, 11:51
Roos
Roos is offline
Citaat:
Als je een SOA hebt merk je toch de symptomen op en ga je naar de dokter!
Dat is dus heel vaak niet zo.
Oud 11-07-2005, 12:24
Verwijderd
Ik snap dat je het met condoom wilt doen, maar stel dát hij er niks van voelt, wat dan? Ik zou 'm toch naar de dokter sturen, of hij er nou een hekel aan heeft of niet. Leg 'm gewoon voor wat hij liever heeft - seks zonder condoom en een keer naar de dokter, of voor de rest van zijn relatie met jou, wel dat condoom overal.

En als je het heel veilig wilt doen, zal hij ook een beflapje/opengeknipt condoom moeten gebruiken als hij jou beft...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 12:30
Verwijderd
Ik vraag me nog steeds af hoe dat blijft liggen.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 12:44
Verwijderd
Fuck de dubbelpost.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:11
JJ13
JJ13 is offline
pijpen met condoom lijkt me ook niet zo fijn, niet voor jou en ook minder voor hem. stuur m naar de dokter of ga gewoon samen voor een soa test, een kleine moeite
Oud 11-07-2005, 13:21
juno
juno is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 11-07-2005 @ 13:30 :
Het beflapje? Ik zie een gat in de markt: het befbroekje, geheel gemaakt van condoommateriaal, verkrijgbaar in S, M en L, want mensen met XL zijn te afzichtelijk om seks me te hebben, en mensen met XS te jong.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:25
Verwijderd
Mijn vriendin vond pijpen met condoom wel zo supersmerig. Droge keel, rubbersmaak, het ging nergens over.

Maak ik daaruit op dat het niet blijft liggen juno?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 13:55
juno
juno is offline
Geen idee, ik seks alleen puur natuur. Maar ik neem aan dat een beflapje van een redelijk verticaal gelegen object tussen haar benen wegglijdt en dat je het moet vasthouden.

Ik denk trouwens dat je, als je als man een beetje met overgave beft, in no-time een opgefrommeld lapje helemaal in je mond hebt zitten...
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:17
Verwijderd
Dat moet fijn zijn. Ik zuig ook graag enzo, dat deel valt dan ook weg.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 14:39
Nymf
Nymf is offline
Citaat:

Dat is dus niet zo. Bij de ergste soa's (chlamydia bijvoorbeeld) merk je niks, of pas na een jaar en dan kan het kwaad al geschied zijn. En dat geldt voor meer soa's.

En wat betreft dat vertrouwen... Ik heb tot nu toe met twee jongens seks gehad, beide zonder condoom, dus ik kan moeilijk zeggen dat je altijd een condoom moet gebruiken. Maar het is wel zo dat mensen soms liegen omdat ze bijvoorbeeld niet durven te vertellen dat er in het verleden iets is gebeurd, bijvoorbeeld omdat ze zich daar heel erg voor schamen. Dus 100% zeker kun je het nooit weten, maar je kunt natuurlijk kiezen om ondanks dat geen condoom te gebruiken (ik hou er ook niet van, ik vind het een gedoe, en als hij eenmaal is klaargekomen kun je daarna niet zo goed doorgaan en je moet tussendoor dat ding uit gaan frotten... maar dat is niet onoverkomelijk).

Oja, ik heb wel een keer gepijpt met een condoom, met een smaakje, maar dat was meer omdat ik heel nieuwsgierig was hoe dat smaakte. Vies dus, naar een soort bananensnoepjes, en het ziet er ook heel gek uit zo'n geel of roze ding.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 16:18
Vlinderr
Vlinderr is offline
Ik zit er toch over te denken om het dan toch zonder condoom te doen!
En dan njaa ik zie wel ofzo
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 11-07-2005 @ 13:30 :
Ik denk dat je het vast moet houden? Plakband werkt vast ook wel, maar dan hars je de boel achteraf wel
Met citaat reageren
Oud 11-07-2005, 17:25
little nemo
little nemo is offline
doe het gewoon met en als het dan echt wat wordt laten jullie je gewoon allebei testen op soa's. jij ook, anders staat het zo onaardig tegenover hem
Oud 12-07-2005, 12:17
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Vlinderr schreef op 11-07-2005 @ 11:43 :

Ik heb geen idee hoe lang deze relatie gaat duren, heb er dubbelzijdige gevoelens over. Kan gigantisch lang of heel erg kort...
[/B]
En dan toch maar neuken/pijpen? Slim...s.l.e.t
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:37
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-07-2005 @ 13:17 :
En dan toch maar neuken/pijpen? Slim...s.l.e.t
Jaa, wat maakt het uit of een relatie lang of kort gaat duren, sex is toch gewoon lekker .
Ik vind hem lief, geef om hem, dusjaaa waarom niet
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 11-07-2005 @ 11:47 :
Hmm, misschien is het laksheid, maar ik heb dus totaal geen zin in zo'n soatestje...
Zijn sexuele ervaring is dat hij toen hij gigantisch dronken was, met een meisje mee naar huis is gegaan, dusjaa...
Daar schijnt alles met condoom gedaan te zijn...
(...)
Goh, ik wou dat ik zo'n olifantengeheugen had.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 18:18
Yerli
Yerli is offline
Citaat:
perseus schreef op 12-07-2005 @ 19:07 :
Goh, ik wou dat ik zo'n olifantengeheugen had.

Ontopic: Ik zou als ik jou was wel condooms gebruiken en als je toch zonder wilt wel een soa-test laten doen. De kans op soa's is namelijk best groot. 1 op 10 volgens mij.. En ook al heb je geen verstand van condooms, die kennis kun je op doen en het lijkt me veel verstandiger.
Oud 12-07-2005, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Shoarm schreef op 11-07-2005 @ 14:25 :
Mijn vriendin vond pijpen met condoom wel zo supersmerig. Droge keel, rubbersmaak, het ging nergens over.

Maak ik daaruit op dat het niet blijft liggen juno?
Ik heb echt nog nooit met een condoom gepijpt, maar de geur alleen al. Echt niet!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:41
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 12-07-2005 @ 20:24 :
Ik heb echt nog nooit met een condoom gepijpt, maar de geur alleen al. Echt niet!
Ik heb t wel 's voor de grap maar likjes dr aan gegeven, zoo verschrikkelijk was 't niet, mjaa
Ik blijf twijfelen, iedere x gebeurt t bijna en dan verzin ik weer 1 of ander smoesje, dusjaa...
Moet echt gaan bedenken wat ik wil
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 20:02
lieve
lieve is offline
nu ook ik vind het veiliger (en prettiger) met condoom.
mijn vriend vind het niet zo leuk, maar vind het niet zo erg om het met condoom te doen vooral wanneer ik mijn pil eens te laat heb ingenomen enzo.

maar ik pijp hem zonder condoom!
de condoom wordt bij ons enkel gebruikt wanneer we de grote daad doen!

hij verstaat dat ik het liever met condoom doe, omdat ik dat veiliger vind!

en het aandoen van een condoom is totaal niet zo moeilijk hoor!(tip gebruik het tijdens het voorspel!!!)
ik spreek uit ervaring!
Oud 12-07-2005, 20:16
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
lieve schreef op 12-07-2005 @ 21:02 :
en het aandoen van een condoom is totaal niet zo moeilijk hoor!(tip gebruik het tijdens het voorspel!!!)
ik spreek uit ervaring!
Dat weet ik, deed het wel eens om, maar beviel me nooit, dus deed em altijd ook weer af
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:04
Mindfields
Mindfields is offline
Laat je dan testen!
Oud 12-07-2005, 21:20
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
¨Pijpen met condoom is vee llekkerder, hallo zebben er zelfs smaakjes aangegeven
Oud 12-07-2005, 21:22
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 12-07-2005 @ 22:04 :
Laat je dan testen!
Ik heb niks
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:22
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
*GaJeL* schreef op 12-07-2005 @ 22:20 :
¨Pijpen met condoom is vee llekkerder, hallo zebben er zelfs smaakjes aangegeven
Die smaakjes smaken misvormd en chemies
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 12-07-2005 @ 22:22 :
Ik heb niks
Je kunt het nooit zeker weten

En ik vind ook dat je vriendje zich moet laten testen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:31
Vlinderr
Vlinderr is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 12-07-2005 @ 22:28 :
Je kunt het nooit zeker weten

En ik vind ook dat je vriendje zich moet laten testen.
Als je jezelf hebt laten testen weet je toch zeker dat je niks heb(muv HIV)?
Maargoed, ik weet nog steeds niet wat ik van plan ben, tis beetje dubbelzijdig, pijpen zonder condoom neuken met condoom? Ik ben toch aan de pil, dus zwanger kan ikniet worden
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Vlinderr schreef op 12-07-2005 @ 22:31 :
Als je jezelf hebt laten testen weet je toch zeker dat je niks heb(muv HIV)?
Maargoed, ik weet nog steeds niet wat ik van plan ben, tis beetje dubbelzijdig, pijpen zonder condoom neuken met condoom? Ik ben toch aan de pil, dus zwanger kan ikniet worden
Als je het gewoon niet zeker weet, zou ik OF bij alles een condoom gebruiken OF allebei een test doen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:49
~LiefEngeltje~
~LiefEngeltje~ is offline
gewoon vragen of ie een test wil doen om alles zeker te weten en anders gewoon met condoom doen

is wel een fijn gevoel als je weet dat je niks hebt,
maar de drempel is hoog om het te laten testen.

je kunt ook voorstellen beiden een test te doen!

Regels voor berichten