![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb geen idee hoe lang deze relatie gaat duren, heb er dubbelzijdige gevoelens over. Kan gigantisch lang of heel erg kort... Dusjaaa, over dat testen, hoe is er een bewijs dat hij daadwerkelijk die test heeft gedaan? En we hadden het laatst nog over doktoren etc, en hij zei dat ie daar een gigantische hekel aan had ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zijn sexuele ervaring is dat hij toen hij gigantisch dronken was, met een meisje mee naar huis is gegaan, dusjaa... Daar schijnt alles met condoom gedaan te zijn... Maar voor de rest weet ik t niet ![]() Hoe doen anderen stelletjes dat dan vraag ik me af ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar heb nu toch wel een naar gevoel... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En wat betreft dat vertrouwen... Ik heb tot nu toe met twee jongens seks gehad, beide zonder condoom, dus ik kan moeilijk zeggen dat je altijd een condoom moet gebruiken. Maar het is wel zo dat mensen soms liegen omdat ze bijvoorbeeld niet durven te vertellen dat er in het verleden iets is gebeurd, bijvoorbeeld omdat ze zich daar heel erg voor schamen. Dus 100% zeker kun je het nooit weten, maar je kunt natuurlijk kiezen om ondanks dat geen condoom te gebruiken (ik hou er ook niet van, ik vind het een gedoe, en als hij eenmaal is klaargekomen kun je daarna niet zo goed doorgaan en je moet tussendoor dat ding uit gaan frotten... maar dat is niet onoverkomelijk). Oja, ik heb wel een keer gepijpt met een condoom, met een smaakje, maar dat was meer omdat ik heel nieuwsgierig was hoe dat smaakte. Vies dus, naar een soort bananensnoepjes, en het ziet er ook heel gek uit zo'n geel of roze ding. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind hem lief, geef om hem, dusjaaa waarom niet ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Ik zou als ik jou was wel condooms gebruiken en als je toch zonder wilt wel een soa-test laten doen. De kans op soa's is namelijk best groot. 1 op 10 volgens mij.. En ook al heb je geen verstand van condooms, die kennis kun je op doen en het lijkt me veel verstandiger.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik blijf twijfelen, iedere x gebeurt t bijna en dan verzin ik weer 1 of ander smoesje ![]() Moet echt gaan bedenken wat ik wil ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik vind ook dat je vriendje zich moet laten testen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maargoed, ik weet nog steeds niet wat ik van plan ben, tis beetje dubbelzijdig, pijpen zonder condoom neuken met condoom? Ik ben toch aan de pil, dus zwanger kan ikniet worden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat ben ik ? King nothing. | 45 | 28-03-2016 11:27 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd.. maar twijfels Onlyme. | 4 | 20-09-2010 21:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Column] Condooms Verwijderd | 23 | 21-10-2002 13:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
kun je met de pil beginnen op een andere dag dan de eerste dag van je menstruatie?? heldin | 15 | 18-05-2002 23:26 | |
Lichaam & Gezondheid |
Een vraag over de pil en ongesteld zijn! Missy_shy | 4 | 28-04-2002 09:49 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
JLH:Imam El-Mounmi niet vervolgen Isa | 32 | 04-01-2002 15:47 |