Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2005, 16:23
Verwijderd
Zegt genoeg
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:26
Verwijderd
Is ook al vaak genoeg geweest. Maar whatever: zover als zij gaat.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:27
Estar
Estar is offline
Ligt eraan hoelang ik die gene van te voren ken, en tot in hoeverre ik me aangetrokken voel.

De ene keer gebeurd er niks, niet eens zoenen, bji de ander heb ik een keer gehad dat ik ermee naar bed was gegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:37
wjn
wjn is offline
meestal alleen zoenen als het klikt.

maarjah soms heb je van die avonden
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 16:41
-SoloWolf-
-SoloWolf- is offline
depending on the person zeg ik altijd maar. Tja, als het echt klikt miss verder als zoenen enzu... Maar ja, hangt van beide af ey...
Oud 12-07-2005, 17:01
Verwijderd
van homeruns is nooit iemand slechter geworden..

Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:07
Shitonya
Shitonya is offline
nooit ( meer ) verder dan zoenen
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 17:27
Optima
Optima is offline
Citaat:
henri de penri schreef op 12-07-2005 @ 18:01 :

[afbeelding]
na, die rechter mag bij mij wel een homerun scoren rrrrrr

serieus: ik moet zeker 2 dates met iemand gehad hebben wil ik er a) mee kussen b) mee naar bed gaan
Oud 12-07-2005, 18:59
Verwijderd
Ligt eraan hoe lang ik hem daarvoor al ken, natuurlijk. Over het algemeen blijft het op het eerste afspraakje bij alleen zoenen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:07
Verwijderd
Zo ver als het meisje wil gaan ja..
of dat nou alleen zoenen is is, of seks is..

(persoonlijk vind ik een date(op deze leeftijd) nogal mislukt als er na afloop nieteens gekust wordt, maar dat zal wel weer aan mij liggen)
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 19:20
halveschizo
halveschizo is offline
Citaat:

[afbeelding]
word
Oud 12-07-2005, 20:51
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Ts: hoe ver ga jij? Meestal begint de Ts he
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 21:01
*GaJeL*
*GaJeL* is offline
Tjah hangt er van af, als ik mijn date al ken en me op dat moment aangetrokken voel laat ik me gwn gaan. Ik heb niet zo m'n principes van op de eerste date magk enkel dat doen en blabla...
Oud 12-07-2005, 21:04
George
George is offline
Hangt er vanaf hoe lang ik diegene al ken. In principe als we elkaar nog nauwelijks kennen alleen zoenen.
Al heb ik ook wel een keer een uitzondering gemaakt en daar heb ik nou niet bepaald spijt van gehad.
Ach, het hangt ook meer van aantrekkingskracht en andere gevoelens enzo af dan van hoelang we elkaar kennen, om eerlijk te zijn.
Oud 12-07-2005, 22:43
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-07-2005 @ 17:26 :
zover als zij gaat.
Wat nare man zegt reflecteert mijn exacte gedachte voordat ik uberhaupt op dit topic klikte.
Oud 12-07-2005, 22:45
Verwijderd
Neuken, en anders niets.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2005, 23:03
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
zover als zij gaat.
Oud 12-07-2005, 23:09
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
haha die jongetjes hier zijn zo schattig
Oud 12-07-2005, 23:35
Mariekje*
Mariekje* is offline
Niet ver, hooguit een kus of een zoen.
Oud 13-07-2005, 01:15
little nemo
little nemo is offline
als ik dr leuk vind wil ik ook wel meteen sex. zoniet, nog wel zoenen om me niet totaal verveeld te hebben.
Oud 13-07-2005, 02:36
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 02:42
Global
Global is offline
al sik haar leuk vind : trouwen
zo niet : neuken
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 10:25
Bruut
Bruut is offline
ligt m eraan..

blijft meestal bij zoenen maar is ook wel s verder gegaan dan dat
Oud 13-07-2005, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 12-07-2005 @ 20:07 :

(persoonlijk vind ik een date(op deze leeftijd) nogal mislukt als er na afloop nieteens gekust wordt, maar dat zal wel weer aan mij liggen)
Neuh, dat vind ik ook hoor. Als ik met iemand afgesproken heb (en het is duidelijk dat dat niet een vriendschappelijke date is), dan vind ik hem wél zo leuk dat ik met hem wil zoenen. Waarom zou ik dan daarmee gaan wachten?

Maar goed, dit is toch allemaal hypothetisch voor mij. Ik heb pas eerste afspraakjes nadat ik al met de jongen in kwestie gezoend heb
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 17:18
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2005 @ 11:50 :
Maar goed, dit is toch allemaal hypothetisch voor mij. Ik heb pas eerste afspraakjes nadat ik al met de jongen in kwestie gezoend heb
Hmja, dat klinkt bekend.
Oud 13-07-2005, 17:53
Kreator
Kreator is offline
Citaat:
Oud 13-07-2005, 18:11
Qimm
Qimm is offline
Tot zover het goed voelt
Oud 13-07-2005, 23:25
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Morgan schreef op 13-07-2005 @ 11:50 :
Waarom zou ik dan daarmee gaan wachten?
Omdat je ook de volwassenheidsrol moet kunnen dragen. Als in, dat je hem wel goed genoeg moet kennen om verder te gaan op zo'n avondje.

Anway, in dit topic lijkt het echt alsof zowat iedereen zo'n 20 dates heeft gehad. "meestal blabla" en 'het komt ook weleens voor dat....'
Dan ben ik ws de enige aardbewoner die nooit echt een first date gehad heeft.

'k zou er één kunnen laten meetellen als date, en dat was gewoon netjes, en was al snel duidelijk dat er niet meer dan 'onbegonnen' vriendschap in zat.
Oud 13-07-2005, 23:41
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 14-07-2005 @ 00:25 :
Omdat je ook de volwassenheidsrol moet kunnen dragen. Als in, dat je hem wel goed genoeg moet kennen om verder te gaan op zo'n avondje.
Wat heeft een 'volwassenheidsrol' in vredesnaam te maken met iemand wel of niet zoenen op een eerste afspraakje? En zoals gezegd ga ik niet verder met mensen op de eerste avond. Tenminste, tot nu toe is dat nog nooit gebeurd.

Overigens doe ik officieel ook niet aan officiële afspraakjes, omdat ik zoals gezegd vrijwel altijd al met een jongen heb gezoend voor ik ergens alleen met hem afspreek.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2005, 23:55
moenbase
moenbase is offline
wel, rond je 15e kun je verwachten dat je met 'iedere' jongen die je 'wel leuk' vind wilt zoenen, maar daarna mag je toch ook verwachten dat je uit die pubertijdsfase groeit. En daarbij dus idealen voorop stelt ipv persoonlijke verlangens. Maar goed, dat is mijn gedachte hier over.
Oud 14-07-2005, 03:20
Verwijderd
ik vind mensen die zeggen: 'zover als zij gaat' simpelweg koekoek!
zeg maar gewoon dat je voor de homerun gaat
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 09:54
Verwijderd
Tuurlijk ga ik voor de homerun..
Maar het zal niet zo zijn dat ik ga pushen of zeuren totdat zij toegeeft en maar met mij het bed in duikt.
Als het aan mij ligt kan je na een geslaagde date best wel met mekaar naar bed, maar dan moet zij het zelf ook wel willen. (lijkt me logisch, vind ik dan)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2005, 10:13
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 14-07-2005 @ 00:55 :
wel, rond je 15e kun je verwachten dat je met 'iedere' jongen die je 'wel leuk' vind wilt zoenen, maar daarna mag je toch ook verwachten dat je uit die pubertijdsfase groeit. En daarbij dus idealen voorop stelt ipv persoonlijke verlangens. Maar goed, dat is mijn gedachte hier over.
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zei dat ik hem wél zo leuk vond dat ik ermee wilde zoenen, anders was ik uberhaupt niet op een date met hem.

Maar natuurlijk wil ik met iedere jongen die ik leuk vind zoenen, dat is toch een logische consequentie van het leuk vinden? (En dan bedoel ik dus leuk op ieder vlak, niet alleen leuk op vriendschappelijk niveau of alleen leuk eruit zien.) Ik vind zoenen nou niet bepaald iets waar je idealen bij voorop kunt stellen. Wat voor idealen zouden dat dan moeten zijn? Ik zoen alleen met iemand die ik echt leuk vind? Voilà, die hebben we al binnen. Ik zoen alleen binnen een relatie? Dat zou een ideaal van jou kunnen zijn, maar dat is er beslist niet een van mij.

Als het nou om seks ging, okee, maar idealen voor zoenen? Die heb je nou toch júist als je vijftien bent. Op je twintigste mag ik hopen dat er enige realiteitszin naar boven is gekomen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 16:19
ilse
ilse is offline
verder dan zoenen ga ik nie op de eerste date.
Oud 16-07-2005, 16:28
tuttebel
tuttebel is offline
zoenen en frummelen soms.
zolang het goed voelt.
Oud 16-07-2005, 16:32
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Niet verder dan zoenen.
Oud 16-07-2005, 17:12
PolletPoulet
PolletPoulet is offline
Citaat:
Love_Fulfilled schreef op 16-07-2005 @ 17:32 :
Niet verder dan zoenen.
meestal hier ook niet
Oud 16-07-2005, 18:56
Janneke88
Janneke88 is offline
Ligt eraan hoelang ik die gene van te voren ken, en tot in hoeverre ik me aangetrokken voel.

wat estar dus zei...hoe goed ik die persoon ken speelt zeker mee..maar vaak komt t er op neer dat ik bij een eerste date niet verder ga dan zoenen...dat vind ik nogal sletterig (srry mensen als ik beledigend ben..maar zo denk ik erover)
Met citaat reageren
Oud 16-07-2005, 19:06
filia dei
filia dei is offline
ik heb nog nooit een first date gehad. Denk ik, ik ben welleens uitgegaan in groepjes of met z'n tweeën. Maar k'ben nog nooit met 'n onbekend iemand uitgeweest.

Maar k'heb er verder ook geen regels voor bedacht. K'zou gewoon doen wat ik wil denk.
Oud 17-07-2005, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 02:25
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Ligt eraan, one night stand of serieus:

one night stand: ik principe 'all the way' maar ik moet eerlijk zeggen dat me dat meestal tegenvalt. Als ik een one nighter heb is dat altijd tijdens het uitgaan en na het uitgaan lukt het meestal niet zo goed (moe, niet nuchter, persoon niet kennen en geen mondwerk van mijn kant omdat ik niet weet wat mijn tijdelijke partner allemaal bij zich draagt). Valt alleen maar tegen, dus meestal blijft het bij zoenen.

Serieus: ik principe wil ik wel 'all the way' gaan, zou een beetje vreemd zijn als ik daar in dit geval ineens bezwaar tegen zou hebben. Maar ik laat het afhangen van mijn nieuwe partner. Zij moet doen waar ze zich lekker bij voelt, ik kan wachten. Dus meestal ook niet. Ik heb maar twee keer meegemaakt dat een serieuze date in sex eindigde.
Oud 17-07-2005, 12:21
Antinoniem
Antinoniem is offline
Hoe cliche het ook klinkt e.d: Net zover als zij gaat
dat komt met n beetje geluk toch wel overeen met wat ik in gedachten had.
Oud 17-07-2005, 15:07
stout!
stout! is offline
Ik heb nog nooit 'gedate' met iemand die ik nauwelijks kende, eigenlijk was er altijd al wel meer gaande voordat we officieel en alleen samen afspraken.
Met mijn vriendje heb ik helemaal niet gedate, die zag ik sowieso al veel en kende ik al 1,5 jaar. Maargoed; ik ga zo ver als ik op dat moment wil gaan, het ligt heel erg aan de persoon. Als ik hem echt heel erg leuk vind mag hij blijven slapen, anders zie ik hem wel weer.
Oud 18-07-2005, 09:06
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
hehe, jij weer
Oud 18-07-2005, 09:31
Stefanie
Stefanie is offline
Ligt aan de persoon en situatie. Ik ben weleens met iemand naar bed geweest tijdens de eerste date, maar normaal gesproken zoen ik alleen
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 12:18
juno
juno is offline
Citaat:
Dat zeggen alle jongens hier. Maar het is een foute voorstelling van zaken. Waarom zeggen julie niet gewoon dat jullie all the way willen?

Ik vind het trouwens opvallender dat veel meisjes juist NIET all the way willen.

Dus jongens willen nog steeds maar één ding?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:32
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
juno schreef op 18-07-2005 @ 13:18 :
Dat zeggen alle jongens hier. Maar het is een foute voorstelling van zaken. Waarom zeggen julie niet gewoon dat jullie all the way willen?

Ik vind het trouwens opvallender dat veel meisjes juist NIET all the way willen.

Dus jongens willen nog steeds maar één ding?
Je trekt nu een conclusie uit een mening die je zelf hebt?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:40
juno
juno is offline
Citaat:
Vaal schreef op 18-07-2005 @ 14:32 :
Je trekt nu een conclusie uit een mening die je zelf hebt?
Nee, uit de antwoorden die in dit topic gegeven worden, en die me verbazen. De meerderheid van jongens wil zo ver als zij gaat, de meerderheid van meisjes gaat liever niet meteen all the way, want zij willen hem eerst beter leren kennen, hem vertrouwen, zeker weten dat er toekomst in zit. Jongens zitten daar blijkbaar niet mee, die willen gewoon sex.

Dus ik vroeg mij af of de aloude wijsheid, dat jongens maar een ding willen, van mijn oma, nog steeds opgaat.

Ik ga zelf wel all the way, altijd al gedaan, dus mijn mening is niet representatief.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:45
SuTi
SuTi is offline
Ik ga zo ver zo dat het prettig is en goed aanvoelt dat ligt dus maar net aan de andere persoon. hahaha
Oud 18-07-2005, 15:02
thunder110
thunder110 is offline
Nederland heeft niet echt een date-cultuur en dat vind ik best jammer. Meestal heb ik idd al met de jongen gezoend voordat er een date komt..
-edit- en hoe ver ik ga, hangt een beetje van de omstandigheden af. Maar ik heb verder geen 'principes' waaraan ik me houd.

Regels voor berichten