![]() |
||
Citaat:
![]() serieus: ik moet zeker 2 dates met iemand gehad hebben wil ik er a) mee kussen b) mee naar bed gaan
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, dit is toch allemaal hypothetisch voor mij. Ik heb pas eerste afspraakjes nadat ik al met de jongen in kwestie gezoend heb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Anway, in dit topic lijkt het echt alsof zowat iedereen zo'n 20 dates heeft gehad. "meestal blabla" en 'het komt ook weleens voor dat....' Dan ben ik ws de enige aardbewoner die nooit echt een first date gehad heeft. 'k zou er één kunnen laten meetellen als date, en dat was gewoon netjes, en was al snel duidelijk dat er niet meer dan 'onbegonnen' vriendschap in zat. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens doe ik officieel ook niet aan officiële afspraakjes, omdat ik zoals gezegd vrijwel altijd al met een jongen heb gezoend voor ik ergens alleen met hem afspreek. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar natuurlijk wil ik met iedere jongen die ik leuk vind zoenen, dat is toch een logische consequentie van het leuk vinden? (En dan bedoel ik dus leuk op ieder vlak, niet alleen leuk op vriendschappelijk niveau of alleen leuk eruit zien.) Ik vind zoenen nou niet bepaald iets waar je idealen bij voorop kunt stellen. Wat voor idealen zouden dat dan moeten zijn? Ik zoen alleen met iemand die ik echt leuk vind? Voilà, die hebben we al binnen. Ik zoen alleen binnen een relatie? Dat zou een ideaal van jou kunnen zijn, maar dat is er beslist niet een van mij. Als het nou om seks ging, okee, maar idealen voor zoenen? Die heb je nou toch júist als je vijftien bent. Op je twintigste mag ik hopen dat er enige realiteitszin naar boven is gekomen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik vind het trouwens opvallender dat veel meisjes juist NIET all the way willen. Dus jongens willen nog steeds maar één ding? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus ik vroeg mij af of de aloude wijsheid, dat jongens maar een ding willen, van mijn oma, nog steeds opgaat. Ik ga zelf wel all the way, altijd al gedaan, dus mijn mening is niet representatief. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
HELP DJLAD | 4 | 07-04-2014 15:56 | |
Liefde & Relatie |
voor altijd player??? oODuShIOo | 60 | 25-09-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
geen zelfvertrouwen ? X-SlaYeR | 13 | 24-09-2003 18:32 | |