Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2005, 19:21
HoneYy
HoneYy is offline
Een aantal maanden geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen via een buurmeisje, zij is 18 en leerde hem kennen in het vliegtuig op vakantie. hij is 22. hij (J.) kwam met een goede vriend van hem (B.) naar onze woonplaats om gezellig een avondje te stappen en mijn buurmeisje vroeg mij mee omdat J. ook iemand mee nam. (beide wonen ze een uur rijden vandaan).. Het was een hele gezellige avond, verder niks gebeurd en ik sprak J. later steeds vaker op msn. Hij was altijd super lief en spontaan enz en op een gegeven moment vroeg hij of ik een keer langs kwam om iets leuks te gaan doen. B. zou dan ook komen dus het was totaal niet met voorbedachte bedoelingen. Ik ging daar een weekend heen met de trein en sliep bij J. Wat ik niet verwachtte gebeurde wel. Hij daagde me uit en zoende me etc. ik vond hem wel al super knap maar had niks verwacht. na dat weekend sprak ik hem regelmatig. Ik ben hem toen ook erg leuk gaan vinden ookal weet ik dat hij in het verleden een enorme player is geweest (en dat dus misschien nu nog is). Hij is onlangs op vakantie gweest en ik kan niet geloven dat hij daar geen 1 meisje heeft aangeraakt. Ik zou het niet echt erg vinden want hij is vrijgezel dus waarom niet?? maar dan zou ik wel weten dat hij me niet leuk genoeg vind. Hij zegt wel eens dat hij me leuk vind en me beter wil leren kennen. Ik ben afgelopen weekend naar hem toegegaan en het was heel erg leuk en gezellig... nogsteeds vind ik hem leuk en hij mij ook zegt hij maar hij ontwijkt vragen over wat hij nu wil enz... hij blijft er vaag over en ik krijg geen hoogte van hem. hij zegt dat hij "na mij" geen meisjes meer heeft gehad... ik weet niet of dat waar is maar als dat waar is dan wild at toch wel iets zeggen lijkt me. ik heb ook wel het gevoel dat ik niet leuk genoeg voor hem ben of niet goed genoeg... misschien omdat hij me maar geen duidelijkheid wil geven. Ik weet totaal niet wat ik ermee aanmoet. hij woont ook nog eens ver weg dus dat is ook al niet zo handig...maar ik vind hem nu al een paar maanden leuk en het gevoel word steeds erger... wat moet ik hier nu mee??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2005, 19:32
mara18
mara18 is offline
Ik ken hem natuurlijk niet, maar als hij vroeger een player was bestaat er grote kans dat daar op zn minst nog wat van blijven hangen is. Ook is hij zes jaar ouder en woont hij ver.

Lijkt me reden genoeg om hem toch maar uit je hoofd te zetten.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 19:54
yapo
yapo is offline
Ik denk niet dat iemand die die J. niet kent daar een zinnig antwoord op kan geven. Het ligt puur in z'n karakter wat z'n bedoelingen zijn waar het jou betreft. Maar goed, dat iemand lief tegen je is wil niet direct zeggen dat ie ook uit is op een relatie. Zeg 'm gewoon dat je een duidelijk antwoord van hem wil en als hij vaag blijft doen weet je dat hij de moeite niet waard is.

succes
Oud 18-07-2005, 22:08
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
yapo schreef op 18-07-2005 @ 20:54 :
Ik denk niet dat iemand die die J. niet kent daar een zinnig antwoord op kan geven. Het ligt puur in z'n karakter wat z'n bedoelingen zijn waar het jou betreft. Maar goed, dat iemand lief tegen je is wil niet direct zeggen dat ie ook uit is op een relatie. Zeg 'm gewoon dat je een duidelijk antwoord van hem wil en als hij vaag blijft doen weet je dat hij de moeite niet waard is.

succes
Ben het er helemaal mee eens!
Oud 18-07-2005, 22:54
Bruut
Bruut is offline
ga hier niet op reageren hoor.. wat een standaard poeptopic
Oud 19-07-2005, 00:02
Verwijderd
Citaat:
HoneYy schreef op 18-07-2005 @ 20:21 :
verhaal
1 tip:
- een jongen van 22 die een meisje van 16 loopt te playen en niet eerlijk tegen je is, met zijn ontwijkgedrag.

...die moet je gewoon lekker negeren...

Hij woont ver weg, dat is gunstig voor hem. Dan kan hij je gebruiken. In zijn omgeving wonen vast meerdere schatjes van hem.

De players die ik ken hebben een mobiel met 200 namen van meisjes erin, gaan vreemd, hebben bv. een 3-hoeks relatie, dus met 3 meiden tegelijk, enz.

Allemaal denken die meiden dat de player enkel aandacht geeft aan hun en dat ze verkering hebben met hem. Onzin dus.

Opdringerige gasten zat die jonge meisjes lopen te manipuleren, te beliegen en vervolgens hun hart breken. Maarja, als meisje kies je daar dan ook voor vind ik.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 00:05
Verwijderd
N.UK.N

Klinker kopen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 00:41
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 19-07-2005 @ 01:05 :
N.UK.N

Klinker kopen?
Is het de O? De O van: "OMG ik laat me als lustobject gebruiken"?
Ik zet een joker in.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 06:26
Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
HoneYy schreef op 18-07-2005 @ 20:21 :
-Verhaal-

Achja, ik kan wel op details in je verhaal in gaan, maar ik heb een vermoeden dat ik de met het beantwoorden van de topic vraag duidelijk genoeg ben:

[i]'Wat wil hij??'[/]

Sex
Oud 19-07-2005, 10:19
WolterB
WolterB is offline
Offtopic: Ik blijf een gruwelijke hekel aan afkortingen houden, gebruik dan andere namen, maakt het veel makkelijker lezen.
Net als het gebruik van alinea's overigens

Tot zo ver mijn gezeik, nu verder ontopic:

Zo lang je twijfels hebt bij iemand en hij je geen duidelijkheid wil geven, moet je voorzichtig zijn met wat je wilt, vooral omdat het misschien alleen vanaf jouw kant komt dat je hem leuk vindt en dat hij misschien niet meer wil van je.

Probeer toch duidelijkheid te krijgen, dat is denk ik de beste tip die je hier kunt krijgen, want niemand hier kan in het hoofd van die jongen kijken
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten