Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
wat jij kunt doen meissie, is met je vriend over je gevoel praten. gewoon uitleggen hoe jij je voelt, dat je het niet lullig bedoelt, maar dat het gevoel er wél is! kijk hoe hij zich voelt, en hoe hij zich voelt door wat jij hem vertelt, praat er samen over en probeer er samen uit te komen. het kan best zijn dat er een bepaalde sleur in je relatie / leven zit en dat je daarvan weg wilt, maar dat dat niet betekend dat je daarmee automatisch ook weg wilt van je vriend. ik ken je gevoel heel goed hoor, heb het zelf ook wel ns gehad, maar ik heb erover gepraat samen met hem en het was gewoon een beetje de sleur die erin dreigde te komen. laat ik het zo zeggen: de sleur die de overhand dreigde te nemen. nu zit alles weer goed, zo zal het blijven tot er weer iets nieuws zich de kop doet opsteken, maar ook daar zullen we over praten. communicatie is heel belangrijk voor ons, en dat zou het voor iedere relatie moeten zijn ("moeten") want daarmee komen vaak oplossingen aan het licht. ook niet altijd, maar wel vaak. ik hoop dat je eruit komt, niet alleen voor jezelf en je eigen gevoel, maar ook voor je vriend en jullie relatie. zo voel jij je lekkerder, zit je lekkerder in je eigen vel en zal dat ook doorstromen in je relatie. veel geluk meiss! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Helemaal niets meer aan toe te voegen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Opnieuw HAVO na 2 - 3 jaar Max.Roegiest | 1 | 25-06-2014 08:23 | |
Studeren |
na 2 maanden alweer stoppen? deEspana | 3 | 27-10-2013 00:50 | |
Studeren |
Het grote IBG/DUO-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #4 Verwijderd | 500 | 25-06-2010 15:44 | |
Studeren |
Studiefinanciering wat na 7 jaar? anjali | 3 | 31-05-2010 22:57 | |
Liefde & Relatie |
Na 3 jaar verliefd op een ander Gummetje | 57 | 19-10-2006 11:29 | |
Liefde & Relatie |
Na 2 jaar,terug ... ? lieve | 6 | 08-10-2002 13:45 |