Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2005, 14:14
LovestreetAngie
LovestreetAngie is offline
Alloa.

Ik heb nu bijna 2 jaar een relatie met een hele lieve jongen. Maar ik kom er steeds meer achter dat ik misschien toch eens wat anders wil.
Ik hou heel veel van hem maar het word allemaal zo normaal.Nou heb ik al vaker op het punt gestaan om er echt een PUNT achter te zetten maar dat lukt niet.Ik ben veelste bang dat ik het uitmaak en er dan achter kom dat ik een grote vergissing heb gemaakt en hij mij dan niet meer terug wil.
Zo gaat het nou al een hele poos. Ik maak het mezelf zo moeilijk, ik wil zo graag vrij zijn maar aan de andere kant ben ik ervan overtuigd dat ik hem ook nooit zal kunnen vergeten.
Ik weet dat het heel moeilijk is om hierop een antwoord te geven. Maar misschien zijn er mensen met dezelfde ervaring die kunnen vertellen wat zij in deze situatie gedaan hebben.

Bedankt
Oud 16-07-2005, 14:18
Vejji
Vejji is offline
vreemdgaan
Oud 16-07-2005, 14:26
XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 16-07-2005 @ 15:18 :
vreemdgaan
LUL NIET!!!

wat jij kunt doen meissie, is met je vriend over je gevoel praten.
gewoon uitleggen hoe jij je voelt, dat je het niet lullig bedoelt, maar dat het gevoel er wél is!
kijk hoe hij zich voelt, en hoe hij zich voelt door wat jij hem vertelt, praat er samen over en probeer er samen uit te komen.

het kan best zijn dat er een bepaalde sleur in je relatie / leven zit en dat je daarvan weg wilt, maar dat dat niet betekend dat je daarmee automatisch ook weg wilt van je vriend.
ik ken je gevoel heel goed hoor, heb het zelf ook wel ns gehad, maar ik heb erover gepraat samen met hem en het was gewoon een beetje de sleur die erin dreigde te komen.
laat ik het zo zeggen: de sleur die de overhand dreigde te nemen.

nu zit alles weer goed,
zo zal het blijven tot er weer iets nieuws zich de kop doet opsteken, maar ook daar zullen we over praten.
communicatie is heel belangrijk voor ons, en dat zou het voor iedere relatie moeten zijn ("moeten") want daarmee komen vaak oplossingen aan het licht.
ook niet altijd, maar wel vaak.

ik hoop dat je eruit komt,
niet alleen voor jezelf en je eigen gevoel, maar ook voor je vriend en jullie relatie.
zo voel jij je lekkerder, zit je lekkerder in je eigen vel en zal dat ook doorstromen in je relatie.
veel geluk meiss!
Oud 16-07-2005, 14:33
stout!
stout! is offline
Als je én meer vrijheid wilt én je relatie (waarschijnlijk) wil behouden, kun je ook proberen wat meer vrijheid te zoeken binnen je relatie.

Ik heb ook weleens gehad dat ik even niet meer zo goed wist wat ik wilde; ik vond hem nog steeds heel lief en wilde het niet uitmaken, maar tegelijkertijd vond ik het niet altijd even leuk meer en had ik het een beetje benauwd.

Ik heb het er toen met hem over gehad en hij reageerde gelukkig heel goed. We hebben toen afgesproken om wat minder (vanzelfsprekend) bij elkaar te slapen en wat meer leuke dingen te doen.

Een relatie hebben betekent niet per definitie dat je geen vrijheid hebt, het is maar hoe je het zelf wilt vormgeven. Als je zeker weet dat je er nog niet aan toe bent om je relatie te beëindigen (en ik zou dat ook zeker niet overhaast doen), moet je dingen in je relatie zelf veranderen. Ik denk dat je zelf het best kunt uitvogelen wat dit is; misschien meer tijd aan jezelf besteden, of aan vrienden, hem even niet zien of juist samen iets doen wat totaal buiten jullie sleur valt.

Succes, je komt er waarschijnlijk wel uit .
Oud 16-07-2005, 16:43
XQseMe2
XQseMe2 is offline
dank je wel
je slaat de spijker op zn kop, en je legt het nog beter uit dan dat ik deed, maar zo bedoelde ik het ook indd

teamwork -> vrouwen onder elkaar
Oud 17-07-2005, 15:58
LovestreetAngie
LovestreetAngie is offline
Heel erg bedankt voor jullie reacties.
Ik ga mijn best doen
Oud 17-07-2005, 16:14
XQseMe2
XQseMe2 is offline
you go girl!!!
Oud 17-07-2005, 17:29
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Mijn vriend had het. Op een moment was hij het opeens zat en voelde hij zich heel erg benauwd. Dat kwam dus omdat ik eigenlijk het liefst continu bij hem wil zijn en hij wel veel waarde hecht om alleen met vrienden te gaan stappen enzo. We hebben dus ook besloten om elkaar minder te zien enzo... En het is ook beter, maar ik heb er wel moeite mee. Ik heb nog steeds de neiging om hem te bellen als ik niks te doen heb en doe dat ook nog regelmatig. En steeds weer moet ie me waarschuwen als ie zich weer benauwd in onze relatie voelt. Pfff, ik vind t zo moeilijk Ik kan zo slecht alleen zijn af en toe. Maar heb dan geen zin om met vriendinnen af te spreken. Bij hem is het gewoon relaxed. Ik doe dan nog steeds niet, maar wel met hem samen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2005, 22:25
KusjeJusje
KusjeJusje is offline
Ik had precies hetzelfde met mn eerste echte vriendje..Wilde toen liever vrij zijn, vooral omdat ik hem toen veel te vaak zag. Had het toen te snel uitgemaakt en er niet goed genoeg over nagedacht. Heel veel spijt van gehad, miste m al heel snel. Uiteindelijk weer goed gekomen tussen ons. Heb een jaartje met hem gehad en er daarna uiteindelijk definitief een punt achter gezet
Oud 19-07-2005, 23:52
poepdrol
poepdrol is offline
Vreemdgaan
Oud 20-07-2005, 00:00
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Ik heb met meisje gehad die uit zo'n situatie kwam. Is heel verdrietig allemaal. Voor haar, en voor die jongen...
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 00:02
bamiPoep
bamiPoep is offline
uitmaken/vreemdgaan/whutever, na 2jaar word het toch saai enzo
Oud 20-07-2005, 00:04
Verwijderd
Citaat:
stout! schreef op 16-07-2005 @ 15:33 :
Als je én meer vrijheid wilt én je relatie (waarschijnlijk) wil behouden, kun je ook proberen wat meer vrijheid te zoeken binnen je relatie.

Ik heb ook weleens gehad dat ik even niet meer zo goed wist wat ik wilde; ik vond hem nog steeds heel lief en wilde het niet uitmaken, maar tegelijkertijd vond ik het niet altijd even leuk meer en had ik het een beetje benauwd.

Ik heb het er toen met hem over gehad en hij reageerde gelukkig heel goed. We hebben toen afgesproken om wat minder (vanzelfsprekend) bij elkaar te slapen en wat meer leuke dingen te doen.

Een relatie hebben betekent niet per definitie dat je geen vrijheid hebt, het is maar hoe je het zelf wilt vormgeven. Als je zeker weet dat je er nog niet aan toe bent om je relatie te beëindigen (en ik zou dat ook zeker niet overhaast doen), moet je dingen in je relatie zelf veranderen. Ik denk dat je zelf het best kunt uitvogelen wat dit is; misschien meer tijd aan jezelf besteden, of aan vrienden, hem even niet zien of juist samen iets doen wat totaal buiten jullie sleur valt.

Succes, je komt er waarschijnlijk wel uit .

Helemaal niets meer aan toe te voegen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2005, 02:28
De Zwartkijker
De Zwartkijker is offline
Laat het contact gewoon verwateren.......

Als je hem mist..............dan zit je goed,,,,,

Als je hem niet mist...........dat gaat uitmaken ook een stuk makkelijker
Reageren

Regels voor berichten