Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ga 't anders eens vragen aan een opticien
|
dit vraag ik me al een tijdje af: je weet dat als je een broodje jam/pindakaas o.i.d. laat vallen, dan valt het altijd met het beleg aan de onderkant op de grond, toch? en een kat die valt landt altijd weer op zijn pootjes, toch?
Nou komt de vraag: wat gebeurt er nou als je een broodje jam op de rug van een kat bindt en die kat vervolgens laat vallen??? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wil je dat ik deze beantwoord op een biologische manier? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
voor zover ik weet is het glas in een bril een lens, en lensen laten op een andere manier licht door dan recht glas (heeft weer te maken met brekingswetten), dus daar moet het verschil zitten (en tering mensen je weet toch wel wat het doel van een bril is
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je kunt wel bruin worden onder glas dit is wetenschappelijk bewezen en toen ik de hele zomervakantie in "de kas" had gewerkt was ik ook bruiner geworden, je wordt echter wel veel minder snel bruin. |
![]() |
|
Zonnestralen kunnen echt wel door glas. Anders zou het binnen toch ook niet licht en warm worden als de zon door je raam schijnt
![]() Door een zonnebril gaan je pupillen wijder open, omdat het donkerder is, daardoor komt er dus meer gevaarlijke straling je oog binnen dan als je geen of een gewone bril op zou hebben. Daarom zit er in een zonnebril een UV filter.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vroeg ik me wel eens af als kind. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Partij van de File(rijder) coopergirl | 16 | 24-09-2007 19:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Voetnoot aan de wereld. Verwijderd | 6 | 29-09-2005 20:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
De bijsluiter van de liefde ( sigaretten zijn je beste vriend) Koningin van de Nijl | 7 | 16-03-2002 19:20 |