Ik vind het jammer dat die glooiende vormen niet vloeiend zijn. Ze zijn hoekig en leluq. Die zou je beter echt vloeiend maken. Zonder dat je hakkels en takkels ziet van de ankerpunten.
Niet mijn ding. Heb je het al laten afdrukken? zo niet, succes dan met het verloop
En waarom een aardbei? En waarom zo'n sliert eruit?
24-07-2005, 14:30
Verwijderd
Die aardbei snap ik ook niet helemaal, die slierten ook niet. En ik vind de kleuren niet zo. Voor de rest wel een aardig ontwerp, maar ik denk dat je het wel wat leuker en origineler kunt maken.
Smart thinking Brinta.
Misschien daarom wel de aardbei (strawberry fields forever) en de foute roze kleur (rolmodel.) But eh, that's just me.
Op de slimme opmerking dat ze misschien liever een girly wilde hebben ga ik wijselijk niet in.
Alleen jij weet of zij deze kleur en stijl mooi vind, vind zelf de kleurkeuze wel goed maar mag iets meer contrast in, het is te flets ook die lijn is een beetje raar, de kleuroverloop mag minder of weg.
Hmpf schreef op 25-07-2005 @ 19:16 : Smart thinking Brinta.
Misschien daarom wel de aardbei (strawberry fields forever) en de foute roze kleur (rolmodel.) But eh, that's just me.
Er zijn zeer verschillende visies op het gedachtengoed van Yoko, dat blijkt maar weer es