![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb verder geen idee of cranberry pillen helpen, zit volgens mij veel vitamine c in en dat kan nooit kwaad bij een infectie. Maar veel drinken helpt beter. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb een keer overlegd met mijn huisarts en zij zei dat als ik koorts zou krijgen, dat ik dan direct moest komen. Als je echt veel pijn hebt, zou ik antibiotica nemen. Maar als de pijn na een dag al afneemt doordat je veel drinkt en cranberry slikt, denk ik dat het niet zoveel kwaad kan. Ik denk dat je het wel voelt als je echt naar de dokter moet of niet (ik ben er in ieder geval een keer heeeeeel beroerd van geweest, dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten of liggen, amper kon fietsen, enz). Ik heb nog nooit gehoord dat cranberrytabletten de pil beinvloeden (maar ik ben dan ook geen arts). Ik heb ze iig wel samen geslikt en ben niet zwanger geworden. Cranberry hielp bij mij wel veel beter dan alleen drinken. Ik slikte er ook best wel veel (meer dan op de verpakking stond) en het hielp ontzettend goed. Ik denk dat de combinatie het beste is: veel drinken en cranberrytabletten slikken. En weinig suiker eten natuurlijk!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Nierbekkenontsteking?? Little_lady | 9 | 11-10-2007 16:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
Urineverlies AfterMidnight | 11 | 13-09-2007 22:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
heeel veel plassen + buikpijn fruitvliegje | 10 | 19-02-2004 15:34 | |
De Kantine |