Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-02-2004, 20:26
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik ben al iemand die veel moet plassen zonder dat ik veel drink,

maar vandaag 10 keer ofzo op één namiddag vind ik toch wat overdreven! (en dat was dan echt gevoel van volle blaas, en geen blaasontsteking, want er kwam ook telkens wel veel, en plassen deed geen pijn ofzo)
ook had ik net verschrikkelijke krampen n mijn buik (en heb mn regels niet, ook niet juist gehad, en moet ze ook niet bijna krijgen)

Ook doet de laatste tijd seks soms pijn (daarvoor was dat niet (of toch niet zovaak) de ene keer doet het geen pijn, en dan weer wel...

time to worry?
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 20:38
Verwijderd
Ik denk dat je toch maar even langs de huisarts moet gaan Ik heb geen idee wat het kan zijn, maar gezien de klachten die je hebt, lijkt het me toch wel verstandig
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:06
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
fruitvliegje schreef op 18-02-2004 @ 21:26:

maar vandaag 10 keer ofzo op één namiddag vind ik toch wat overdreven! (en dat was dan echt gevoel van volle blaas, en geen blaasontsteking, want er kwam ook telkens wel veel, en plassen deed geen pijn ofzo)
ook had ik net verschrikkelijke krampen n mijn buik (en heb mn regels niet, ook niet juist gehad, en moet ze ook niet bijna krijgen)

Ook doet de laatste tijd seks soms pijn (daarvoor was dat niet (of toch niet zovaak) de ene keer doet het geen pijn, en dan weer wel...

time to worry?
Het is mogelijk om een blaasontsteking te hebben en toch veel te plassen. Dat is mij ook wel ns overkomen. Maar bij een blaasontsteking hoort meestal niets zo'n kramp dus ik zou even de huisarts opbellen. Die kan je wel vertellen wat er mee moet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 21:29
juno
juno is offline
De krampen bij een blaasontsteking kunne zo erg zijn dat je niet meet weet of het nu je blaas, je baarmoeder of je darmen zijn, omdat alles gewoon zo zeer doet.

Ga maar even met je plas naar de dokter(spraktijk). Melden bij de balie. De assistente houdt er een teststripje in, en je weet meteen of je een blaasontsteking hebt of niet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2004, 22:12
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:

time to worry?
Klinkt bekend, heb ik ook wel eens.

Zowel die extreme buikkramp als soms ongelofelijk veel urine produceren in heel korte tijd (liters in een paar uur, dan blijf ik naar de wc lopen...).

Vraag me ook wel af wat het is; heb zelf geen idee.

Maar goed, ik leef nog, dat is goed nieuws he.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 09:24
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
juno schreef op 18-02-2004 @ 22:29:
De krampen bij een blaasontsteking kunne zo erg zijn dat je niet meet weet of het nu je blaas, je baarmoeder of je darmen zijn, omdat alles gewoon zo zeer doet.
Uitstraling van de pijn heet dat.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 10:16
Auntie M
Auntie M is offline
Klinkt mij ook als een blaasontsteking in de oren. Naar de huisarts dus.
Oud 19-02-2004, 12:28
miekmuis
miekmuis is offline
Njah ik weet het niet hoor, of dit blaasontsteking is. Er is nogal een verschil tussen buikkramp en de pijn van blaasontsteking. Dat laatste is een vreselijk branderig gevoel en herken je meteen en als fruitvliegje al aangeeft dat het dat waarschijnlijk niet is, zal het dat ook wel niet zijn.

Hoe dan ook, de huisarts weet het het beste
Oud 19-02-2004, 12:45
Auntie M
Auntie M is offline
dat branderig gevoel is een heel bekend verschijnsel bij blaasontsteking, dat geef ik toe, maar ik ken iemand die dus ook last van die krampen had en veel moest plassen en dus blaasontsteking had.
Oud 19-02-2004, 13:35
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:

time to worry?
Snel even naar de dokter met een potje ochtendurine ...Dan weten ze meteen of het blaas onsteking is!
Met citaat reageren
Oud 19-02-2004, 15:34
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Citaat:
AnNie! 16 schreef op 19-02-2004 @ 14:35:
Snel even naar de dokter met een potje ochtendurine ...Dan weten ze meteen of het blaas onsteking is!
een blaasontsteking is het niet... heb ik al een paar keer gehad, en was heel anders.

krampen heb ik vandaag niet meer gehad, plassen ook niet meer zo extreem veel... was blijkbaar maar 1 dag.
en of seks nog pijn doet weetk niet, dat was btw telkens maar 1 plekje vanbinnen dat pijn deed.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten