![]() |
|
De krampen bij een blaasontsteking kunne zo erg zijn dat je niet meet weet of het nu je blaas, je baarmoeder of je darmen zijn, omdat alles gewoon zo zeer doet.
Ga maar even met je plas naar de dokter(spraktijk). Melden bij de balie. De assistente houdt er een teststripje in, en je weet meteen of je een blaasontsteking hebt of niet. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zowel die extreme buikkramp als soms ongelofelijk veel urine produceren in heel korte tijd (liters in een paar uur, dan blijf ik naar de wc lopen...). Vraag me ook wel af wat het is; heb zelf geen idee. Maar goed, ik leef nog, dat is goed nieuws he. ![]() |
![]() |
|
Njah ik weet het niet hoor, of dit blaasontsteking is. Er is nogal een verschil tussen buikkramp en de pijn van blaasontsteking. Dat laatste is een vreselijk branderig gevoel en herken je meteen en als fruitvliegje al aangeeft dat het dat waarschijnlijk niet is, zal het dat ook wel niet zijn.
Hoe dan ook, de huisarts weet het het beste ![]()
|
dat branderig gevoel is een heel bekend verschijnsel bij blaasontsteking, dat geef ik toe, maar ik ken iemand die dus ook last van die krampen had en veel moest plassen en dus blaasontsteking had.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
krampen heb ik vandaag niet meer gehad, plassen ook niet meer zo extreem veel... was blijkbaar maar 1 dag. en of seks nog pijn doet weetk niet, dat was btw telkens maar 1 plekje vanbinnen dat pijn deed. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
rot gevoel na de seks dead person | 26 | 20-06-2004 21:19 |