Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Er zijn ook mensen die juist beweren dat je voor werkelijk goed gamen die explorer ook daadwerkelijk moet afsluiten, maar zoveel load neemt hij - als het goed is - niet). |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Althans, dat was vroeger zo, en ik neem aan dat dat nog steeds zo is. Mijn oude bak met 98 ging soms spontaan mijn taakbalk en vensters uit beeld halen op het moment dat ik een weer eens gecrashte IE4 met dwang had afgesloten. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom vind ik het ook nogal overdreven als gasten meteen gaan blèren 'dan moet je geen M$ nemuhh!11'. Er zijn genoeg mensen die prima met XP werken en die nergens last van hebben. Het is echt niet zo dat je met IE niet normaal kunt werken. Maar om maar eens even ontopic te blijven, als de explorer zoveel resources gebruikt komt dat meestal doordat je systeem vergeven is van de spy- en adware. Draai eens een scan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|