Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het zelf ooit meegemaakt met een ander bedrijf. Ze gingen failliet en de deurwaarders konden de volgende dag de servers op de stoep komen ophalen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Netwrite is zo lek als een mandje. Ik kan zonder enige moete je hele websitje downloaden/defacen. Ook je privé folder waar niemand in zou kunnen komen. Ik meld dit dus aan Stef Sterkenburg(de eigenaar van de eenmanszaak), antwoord hij met een reactie: "Nee, dat kan niet, want we gebruiken bij php opendir beveiliging." ![]() ![]() Die man weet niet waar hij over praat. Een kluns die toevallig een webserver heeft, noem ik hem. En het ergste van alles is dat ik zelfs bij Stef zijn gegevens kan, maar daar maalt hij ook niet om? ![]() Overigens: Ik heb van deze beveiligingslekken geen gebruik gemaakt.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk draait het gewoon onder de Apache daemon ![]() En ik gok eerop dat de httpd daemon gewoon als root draait.. Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar alles kunt uitvoeren... Ik denk dat ze de open basedir hebben opengezet (wat idd stom is), vaak kun je dan overigens alleen bestandsnamen ed zien en niet wat er in het bestand staat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar kun je niet over in discussie gaan. Het is gewoon zoals ik zei. [edit] Zeg trilox, volgens mij heb ik jou en Caroo enkele weken terug in de bus gezien waar ik ook zat.(Lijn 1 - Achtste Barrie)[/edit]
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Zubr Gatara | 22 | 07-03-2003 10:56 |