Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan nog lijkt het me dat het te overzien is maargoed.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij doe jij echt veel lastiger dan hij en schiet het als je op deze manier doorgaat zeker niet op.
||
![]() |
Citaat:
en normaal sms ik heel snel al , dus nu sms ik iig niet omdat ik anders altijd degene ben die de ander 'opzoekt'. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Jij past je gedrag tegenover hem aan omdat jij niet steeds 'de eerste' wilt zijn om wat van je te laten horen. Nu kan het natuurlijk wel goed zijn om niet té vaak wat te laten horen, maar dat jij nu net zoals hij (waarvoor je mss niet eens de reden weet waarom hij lang wachtte) een tijd er tussen laat zitten om iets te smsen, dat gaat zeker niet werken. En als je bang bent dat je hem niet op msn spreekt, kan je ook altijd nog bellen, maar dan moet jij idd wel iniatief tonen. Nu doe jij dat niet en weet je ook niet of hij dat zal doen, dus is het maar afwachten. Gaat het van twee kanten geen initiatief tonen te lang door, dan heb je helemaal niets meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Irritatie Topic GreyHound | 6 | 27-08-2012 09:06 | |
Psychologie |
Irritatie anonymous888 | 12 | 02-10-2007 12:47 | |
Games |
Meest irritante game personages! Eye of Sauron | 200 | 19-03-2006 11:03 | |
Liefde & Relatie |
irritante jongen in mijn klas Noddy | 62 | 23-04-2005 11:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer. lestat080 | 10 | 23-12-2004 20:19 |