Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2005, 17:42
C-Cee
C-Cee is offline
ik had tijd geleden met jongen gekust en toen hebbe we elkaars msn enzo gewisseld. Nu vorige week is ons contact verbetert (het contact werd minder na een 2 weken ofzo).
We konden erg leuk met elkaar praten en op msn klikte het wel. We zijn allebei wel van die mensen die graag beetje kloten, niet alles te serieus nemen.
Toen ik hem om advies vroeg voor een vriendin, begreep hij de vraag niet echt en dacht hij dat ik bedoelde wat hij van mij vond, en toen reageerde ie dat ie me heel lief vond en anders dan andere meisjes dat ik niet zeur en dat hij me zaterdag wil zien want ik ben de enige die hij wil.
Nouja oke.
Dus zaterdag zagen we elkaar met uitgaan, na 2 maanden weer. Het was gezellig en we hadden het leuk met zn 2. Ik vroeg hem, naja brabbelde ik meer, of hij dit voor 1 avond zag. Toen zei hij (volgens mij) 'ja, maar ik ga nu naar me vrienden dus'
Ik was ontzettend teleurgesteld in hem. Later kwam hij weer naar me toe omdat hij moest gaan en toen vroeg hij om een afscheidskus, nouja ik ontzettend bot doen en weglopen.
Iig. toen smste ie van waarom ik zo dom deed enzo. Ik terugsmsen dat ik niet 1 avond wil dat ik dat niet kan omdat ik em leuk vind.
Sochtends kreeg ik sms met sorry sorry dan heb ik je verkeerd begrepen of niet verstaan en ik wil je voor meer dan 1 avond en ik vind je ook leuk. ik voel me nu k*t sorry spijt me. blabla.

Als ik em dan terug sms, smst hij niet terug. Ja hij was aan het werk. savonds sprak ik em maar dat ging niet ech soepel. ik was chagerijnig dat ie niets v zich liet horen, en hij kloot gewoon zoveel.
Nu ook vanochtend, spreek ik em iets, ik wil gewoon meer weten wat hij wil.
Ik zat met vriendin te kloten en toen deed ik foto op msn van een jongen (me ex) en toen deed hij ook een foto van een meisje op zn msn. Ik vroeg wie dat was, zegt ie dat ie dr niet kent en begint er omheen te lullen; te geinen. Hij zei eerst van ja ik was jaloers omdat jij jongen als plaatje hebt. maar toen ik toen 'serieus ?!' reageerde was dat ineens niet meer zo.
Toen ik em vroeg of hij die smsjes meende (van het spijt me enz.) toen zei ie 'ik weet niet meer wat erin stond' ofzoiets, en toen zei ik laat maar en ging afwezig. hij toen 'wat is er' en 'ik weet iig dat ik geen geintje maakte'

Ik kan er gewoon niet tegen dat hij elke keer zoveel 'geintjes' maakt, bij alles weet ik niet of ik em moet geloven en ik spreek em al zo weinig dat ik het gewoon onwijs irritant vind dat we niet serieus gesprek kunne voere. en dat hij er uren over doet om me terug te smsen, als ie me uberhaubt terug smst.

ik snap gewoon niet wat hij wil.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2005, 17:46
Freestyler*
Freestyler* is offline
hij wil je vast wel
alleen hij vindt het eng om zich zo kwetsbaar op te stellen

of niet natuurlijk
Oud 01-08-2005, 17:49
Thee Muts
Thee Muts is offline
Sms en msn werkt niet voor dit soort dingen, dus zorg dat je nog een keer met hem afspreekt en dat jullie dan met z'n 2en op een rustige plek zijn zodat jullie fatsoenlijk met elkaar kunnen praten.

En eis dan vervolgens van hem dat hij eerlijk is over zijn gevoel voor jou en wat hij precies verwacht. Of hij dat überhaupt wel weet. Dat is waarschijnlijk de enige manier om erachter te komen wat je met die jongen moet. En als ie niet serieus wil doen, word je maar eens goed boos op hem. En als dat niet werkt, dan heeft ie zijn kansen wel gehad. Want eerlijk gezegd vind ik zijn gedrag zoals jij dat beschrijft ook nogal raar en kinderachtig.
Oud 02-08-2005, 12:58
C-Cee
C-Cee is offline
ik had em gister gesmst dat of ie totaal vergete is wat ie heeft gestuurd en dat ik wel meende dat ik hem leuk vind.
hij stuurde toen terug dat hij het niet is vergeten en dat ie mij ook leuk vind. alleen jammer dat we zo ver weg wonen.

toen nog smsje gehad dat ik een schat ben.

we wonen ong 30 km van elkaar vandaan..
(maar we zijn 17 en 18 en hebbe nog geen ov en auto etc.)
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 13:08
Verwijderd
Zoveel is dat toch niet? Als je elkaar leuk genoeg vindt heb je dat geld wel voor elkaar over lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 13:10
C-Cee
C-Cee is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 02-08-2005 @ 14:08 :
Zoveel is dat toch niet? Als je elkaar leuk genoeg vindt heb je dat geld wel voor elkaar over lijkt me?
nee voor mij niet, maar bij hun hebbe ze geen station dus als hij naar mij wil komen is dat al een uur reizen en als we in de plaats afspreken die tussen onze woonplaatsen in ligt is dat voor hem ook 3 kwartier.
dan nog lijkt het me dat het te overzien is maargoed..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 13:12
Smobbo
Smobbo is offline
het is imo ook niet echt sjiek om em voor lul te zetten op msn waar je vriendin bij is...
als ik dit zo lees lijkt het alsof jullie allebei maar wat kloten omdat jullie bang zijn dat het 'echt' iets wordt .
Als je serieus iets met em wil moet je er gewoon werk van maken, en stoppen met het 'geinen' want dat is gewoon fucking irritant en kansloos (imho).
Oud 02-08-2005, 13:15
Verwijderd
Je doet zelf even hard mee en echt, niets is zo irritant als meisjes/vrouwen die zeuren omdat je niet altijd meteen op een sms reageert. Als je per sé meteen antwoord wilt moet je bellen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 15:39
Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik lees in jouw posts ook bijna niks anders dan sms dit en msn dat. Jullie kennen elkaar precies nog niet denderend goed, begrijpen elkaar nog voor geen meter. Sms en msn zijn dan twee dingen die babylonische spraakverwarringen leiden.

Als je wil dat het iets wordt tussen jullie, kan je je in conversaties beter niet beperken tot nietszeggende afkortingen en 160 karakters, maar bel je beter gewoon af en toe eens. Dat lucht veel meer op dan elkaar te pesten met foute foto's op msn. Veel mensen krijgen hun gedachten trouwens nog niet eens in 160 zinnen uitgedrukt, laat staan in 160 letters.

Dat mensen niet op elk sms'je onmiddellijk antwoorden, is normaal. Kan zijn omdat hij het druk heeft, geen zin heeft om met zijn gsm bezig te zijn, of omdat hij jou ook voor geen meter begrijpt, en het dan maar even laat bezinken.

Uitgaan in een luidruchtige kroeg met hem is ook geen goed idee, als je tot serieuze gesprekken wil komen. Dan kunnen jullie beter eens een middagje de fiets of de bus pakken en ergens gaan picknicken.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:32
Lost My Breath*
Lost My Breath* is offline
Ja heb ongeveer hetzelfde voor .. Ik weet ook niet wat die jongen nu juist wilt, ik heb hem ook al veel kansen gegeven maar ik laat hem nu een tijdje doen en laat niets meer van me horen en ik negeer hem gewoon , als hij me echt wilt dan zal hij wel terug beginnen praten voor af te spreken. Misschien moet je hem ook eens zo testen? Veel succes.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 19:49
C-Cee
C-Cee is offline
ik weet dat ik hem in het echt moet zien en spreken, maar op dit moment kan dat om iets niet. daar wil ik verder niet over uitbreiden, maar van mijn kant kan dat niet (niet om hem, het is heel wat anders waardoor ik daar nu geen tijd etc voor heb)

ik heb al 2 dagen dat ik hem niet sprak of dat ik niet smste. of 1,5 dag weet ik et, maar toen smste hij me. Nu sms ik hem ook niet meer en als ik em niet op msn spreek, dan spreek ik em dus geheel niet ben benieuwd of hij dan morgen of overmorgen mij smst of belt.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2005, 22:29
mara18
mara18 is offline
Het lijkt me dat jij moeilijker doet dan hij
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 08:01
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
C-Cee schreef op 02-08-2005 @ 20:49 :
ik weet dat ik hem in het echt moet zien en spreken, maar op dit moment kan dat om iets niet. daar wil ik verder niet over uitbreiden, maar van mijn kant kan dat niet (niet om hem, het is heel wat anders waardoor ik daar nu geen tijd etc voor heb)

ik heb al 2 dagen dat ik hem niet sprak of dat ik niet smste. of 1,5 dag weet ik et, maar toen smste hij me. Nu sms ik hem ook niet meer en als ik em niet op msn spreek, dan spreek ik em dus geheel niet ben benieuwd of hij dan morgen of overmorgen mij smst of belt.
Dus jouw instelling is dat als hij even niets van zich laat horen, jij daar even hard in meedoet en ook lang wacht?

Volgens mij doe jij echt veel lastiger dan hij en schiet het als je op deze manier doorgaat zeker niet op.
Oud 03-08-2005, 08:53
Verwijderd
doos
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 10:01
C-Cee
C-Cee is offline
Citaat:
WolterB schreef op 03-08-2005 @ 09:01 :
Dus jouw instelling is dat als hij even niets van zich laat horen, jij daar even hard in meedoet en ook lang wacht?

Volgens mij doe jij echt veel lastiger dan hij en schiet het als je op deze manier doorgaat zeker niet op.
dat ik niet kan afspreken heeft totaal niet met dit te maken. dat is niet mijn instelling naar hem toe, het gaat gewoon heel ergens anders over. ik KAN gewoon niet afspreken nu. dat is niet omdat ik moeilijk wil doen, het kan gewoon niet.

en normaal sms ik heel snel al , dus nu sms ik iig niet omdat ik anders altijd degene ben die de ander 'opzoekt'.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 11:18
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
C-Cee schreef op 03-08-2005 @ 11:01 :
dat ik niet kan afspreken heeft totaal niet met dit te maken. dat is niet mijn instelling naar hem toe, het gaat gewoon heel ergens anders over. ik KAN gewoon niet afspreken nu. dat is niet omdat ik moeilijk wil doen, het kan gewoon niet.

en normaal sms ik heel snel al , dus nu sms ik iig niet omdat ik anders altijd degene ben die de ander 'opzoekt'.
Mijn reactie was vooral op dit stuk gericht:
Citaat:
ik heb al 2 dagen dat ik hem niet sprak of dat ik niet smste. of 1,5 dag weet ik et, maar toen smste hij me. Nu sms ik hem ook niet meer.
Jij laat niets meer van je horen, terwijl je dat eerder wel deed.
Jij past je gedrag tegenover hem aan omdat jij niet steeds 'de eerste' wilt zijn om wat van je te laten horen. Nu kan het natuurlijk wel goed zijn om niet té vaak wat te laten horen, maar dat jij nu net zoals hij (waarvoor je mss niet eens de reden weet waarom hij lang wachtte) een tijd er tussen laat zitten om iets te smsen, dat gaat zeker niet werken.

En als je bang bent dat je hem niet op msn spreekt, kan je ook altijd nog bellen, maar dan moet jij idd wel iniatief tonen. Nu doe jij dat niet en weet je ook niet of hij dat zal doen, dus is het maar afwachten. Gaat het van twee kanten geen initiatief tonen te lang door, dan heb je helemaal niets meer.
Oud 03-08-2005, 11:20
Verwijderd
Citaat:
C-Cee schreef op 03-08-2005 @ 11:01 :

Maar als hij een keertje niet meteen terug smst begin je hier te klagen. Misschien heeft hij ook wel andere dingen te doen.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 11:27
juno
juno is offline
Het word tijd dat jullie ophouden met die kinderachtige rotgeintjes en eens eerlijk naar elkaar toe gaan worden, zelfs als dat betekent dat je je kwetsbaar op moet stellen. Het lijkt erop dat jullie allebei wachten tot de ander die stap als eerste zet, uit angst om af te gaan, maar dan kun je dus wachten tot je een ons weegt.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2005, 16:57
jolliehollie
jolliehollie is offline
hoihoi
Ik herken het heel erg, heb ook zo'n soort 'relatie' Het is echt heel irritant, want je weet niet waar je aan toe bent, maar je moet gewoon duidelijkheid vragen. Bel hem dan gewoon op, dan laat je teminste zien, dat je niet met je laat sollen, en weet je ook sneller of hij echt iets meent. Hoop dat je hier iets aan hebt, veel suc6 ermeej iig! xxx
Reageren

Regels voor berichten