Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sommige mensen komen ook heel fake over! Dat ben ik absoluut met je ééns. Zaak is om jezelf te richten op mensen die voor jouw gevoel niet fake zijn! Volgens mij zijn er daar namelijk genoeg van. Met het oog op die irritatie zie je natuurlijk alleen maar mensen die onder het kopje "fake" vallen.
|
![]() |
|
Ik herken het wel. Ik heb dit ook bij vrienden. Aan alles en iedereen heb ik wel wat op te merken, al mag ik mensen heel graag ik vind altijd wel iets dat ik irritant vind. Maar zoals al gezegd werd, ik ben zelf degene die er het meeste last van heb. M'n vrienden weten inmiddels hoe ik ben en die kunnen dat zelf ook wel weer goed relativeren. En ik weet zelf ook dat ik zo ben en dat het niets zegt over wat ik van anderen vind. Maar toch... het is vervelend ik weet het en kan er zo een twee drie niets op bedenken...
|
![]() |
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik vind de meeste mensen ook vreselijk en fake. Als ik in de stad loop erger ik me echt dood.
Ik hou over het algemeen sowieso veel meer van dieren dan van mensen (behalve natuurlijk familie en nog een groot aantal anderen) Ik erger me aan het feit dat ik me zo erger. ![]() |
![]() |
|
Ik heb dat ook. En mijn broer. En nog meer mensen van ongeveer mijn leeftijd, allemaal pubers/tieners. Ik denk dat het wel met puberteit te maken heeft.
Je zou kunnen proberen om in plaats van je te irriteren aan mensen die zichzelf niet zijn, stiekem medelijden met ze te hebben omdat daar het lefniet voor hebben. Of het grappig vinden dat ze zo wanhopig wat anders willen zijn. Blij zijn dat jij jezelf wel bent en dat je voornemen nooit zoals zij te worden.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Irritatie Topic GreyHound | 6 | 27-08-2012 09:06 | |
Games |
Meest irritante game personages! Eye of Sauron | 200 | 19-03-2006 11:03 | |
Liefde & Relatie |
irritante jongen in mijn klas Noddy | 62 | 23-04-2005 11:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik irriteer mij eraan dat ik mij aan allerlei irritante zaken irriteer. lestat080 | 10 | 23-12-2004 20:19 | |
Films, TV & Radio |
irritantste tvprogramma HipHopSter | 36 | 15-02-2002 17:00 |