| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
? Ik had gewoon op de dag zelf gekeken. Volgens mij was het trouwens niet de eerste pagina. Tip: sta vroeg op of heel laat want ik probeerde het vorig jaar rond 10 uur en ik was er waarschijnlijk doorheen rond 1 uur ivm de drukte. Steeds inloggen wat een kwartier duurde om er vervolgens weer af gegooid te worden .
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Goed dat ik dat nu weet! Ik ga maandagavond dus maar ff vast kijken, ben echt zo benieuwd..
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Mijn IB-groep is normaal dagelijks van 07.00 tot 24.00 uur beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak. EDIT: Er kan weer ingelogd worden, maar zo te zien staan de uitslagen er nog niet op
Laatst gewijzigd op 11-07-2005 om 14:26. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Haha ik heb een jaartje beetje de wereld afgereisd, en een jaar weggegooid vanwege een opleiding die ik uiteindelijk toch niet leuk vond. Dussssss |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
GODVER!
|
|
||
|
Citaat:
Lekker irritant. Ik ga volgend jaar misschien ook loten met mn P, en bijv. een vriendin van mij krijgt haar P pas in oktober uitgereikt? Hoe moet ik dat dan weer regelen
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik had het in mijn vorige post over jou.)Zij kan misschien bij de hogeschool aangeven dat ze dat ding echt eerder nodig heeft en vragen of ze hem daarom misschien eerder kan krijgen. Je weet nooit. |
|
|
|
||
|
Citaat:
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|