Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Zijn Marokkanen sexy?
Nee; ik ben een man 31 40.26%
Ja; ik ben een man 1 1.30%
Nee; ik ben een vrouw 38 49.35%
Ja; ik ben een vrouw 7 9.09%
Aantal stemmers: 77. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 00:54
Kirk22
Kirk22 is offline
ik wil weten waarom (niet).
Oud 28-07-2005, 01:06
Skilly
Skilly is offline
Sommige wel sommige niet. Ik snap dus ook niet waarom mensen zeggen:,,Ja ik val niet op Hollanders of ik val niet op Turken etc.. Want Niet alle nederlanders of turken zijn lelijk. Dus ik heb dan ook niks aangeklik.

Daarom zou ik ook nooit zeggen van ik val niet op nederlanders etc etc.

Skilly was talking

respect
Oud 28-07-2005, 01:50
Luciana
Luciana is offline
ik ben meisje dus en kheb gezegd van jawel,waarom zouden die in vredesnaam niet sexy kunnen zijn hé kben al enkele keren zot geweest van een Marokkaan ze en zelf al relatie gehad met eentje een lieve,knappe jongen het enige wat een probleemke gaf dat hij enkel Arabisch en Frans kon spreken dus ik moest mijn beste kant van Frans laten horen hahaha
Oud 28-07-2005, 03:14
Global
Global is offline
nee, omdat dat niet kan.
Zijn Nederlanders sexy? nee
Zijn Surinamers sexy? nee
Zijn Duitsers sexy? nee
Zijn Belgen sexy? nee
Zijn Chinezen sexy? nee
Zijn Amerikanen sexy? nee
Zijn Turken sexy? ja! (nee dus)
Zijn MENSEN sexy? nee

Generalisatie de geXte!

net zoals ik niet kan zeggen dat marokkanen criminelen zijn kan ik hier dus ook geen antwoord op geven met alleen en ja of nee.

btw ik ben een MAN! en sexy!
Oud 28-07-2005, 04:01
Vice
Vice is offline
Ik ken niet alle Marokkanen.
Oud 28-07-2005, 07:00
Vejji
Vejji is offline
als je mohammed en achmed kent ken je de helf al
Oud 28-07-2005, 07:39
Estar
Estar is offline
Nee, hun ego's zijn veel groter dan hun karakter.
Oud 28-07-2005, 08:21
Rohit
Rohit is offline
Nee ik ben sexy
Oud 28-07-2005, 08:53
biep
biep is offline
Zijn alle Marokanen terroristen?
Oud 28-07-2005, 09:14
Maurice
Maurice is offline
staat die komma achter de "ja's" en de "nee's" er in de zin van 'en' of in de zin van 'want'?

maakt nogal wat uit voor de beantwoording van dit vraagstuk.
Oud 28-07-2005, 09:21
WolterB
WolterB is offline
Als je dit wilt weten, wil de volgende keer iemand weten of Antillianen sexy zijn en dan iemand of Turken sexy zijn, dan kunnen we wel bezig blijven.

En volgens mij ligt het aan de persoon en waarop je valt dus er zijn 2 onzekerheden waarvan jij zelf op één geen invloed hebt, dus daarbij verklaar ik deze poll totaal doelloos.
Oud 28-07-2005, 09:23
Verwijderd
Nee, overgroot deel totaal niet. Maar zo denk ik ook over Nederlanders, Engelsen, Belgen, Duitsers, Fransen, Spanjaarden, Italianen, Grieken etcetc
dus dan kom je nog nergens. Je poll zuigt.
Oud 28-07-2005, 09:38
Verwijderd
Nee. Een groot deel van de Marokkaanse jongens kleedt zich verschrikkelijk slecht (van die haremslofjes zonder veters, fantasieloze spijkerbroeken, Armani-shirtjes, een leren jack met bontkraag in de zomer en een glimmende vetkuif). En ze hebben heel vaak van die gluiperige hoofden.
Oud 28-07-2005, 09:40
Phlox
Phlox is offline
Nee ik vind van niet. Ik kan me voor stellen dat sommige meisjes bepaalde jongens 'knap' vinden maar ik vind net als nare man dat ze zich vaak slecht kleden en ehm tsja ik val nu eenmaal op een hollandse uitstraling?

Waarom wil je dit eigenlijk weten?
Oud 28-07-2005, 09:42
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Estar schreef op 28-07-2005 @ 08:39 :
Nee, hun ego's zijn veel groter dan hun karakter.
Inderdaad. De Marokkanen die ik ken zijn vreselijk irritant. Lopen constant naar je kont te staren enzo

Daarbij val ik niet op (gekleurde) buitenlanders.
Oud 28-07-2005, 11:15
Estar
Estar is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 28-07-2005 @ 10:42 :
Inderdaad. De Marokkanen die ik ken zijn vreselijk irritant. Lopen constant naar je kont te staren enzo

Daarbij val ik niet op (gekleurde) buitenlanders.
Ik ook niet tot nu toe, maar ik sluit niks uit, maar als hun doen mij niet aanstaat dan stoot dat me meteen af.
Oud 28-07-2005, 11:18
Verwijderd
Sommigen wel sommigen niet, idd. Duh.
Oud 28-07-2005, 11:33
juno
juno is offline
Knappe en sexy jongens heb je in alle kleuren en soorten en maten. Dus ook in de Marokkaanse uitvoering.

Ik zou ze trouwens aan hun uiterlijk niet eens herkennen als zijnde Marokkaan...hoe ziet de gemiddelde Marokkaan eruit? Of de gemiddelde Turk? Waaraan herken ik een Egyptenaar? Hoe onderscheid ik een Spanjaard van een Italiaan of een Griek van een Turk? Een Zweed van een Deen? Een Antilliaan van een Surinamer?

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan wel een Deen van een Surinamer onderscheiden, maar daar houdt het wel op. Ik weet dat er dresscodes zijn die per bevolkingsgroep gelden, maar die ken ik dus niet. (hmm, iets voor een eigen topic...)
Oud 28-07-2005, 11:37
DutchGirl
DutchGirl is offline
neuh, absoluut niet.
Oud 28-07-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
DutchGirl schreef op 28-07-2005 @ 12:37 :
neuh, absoluut niet.
Oud 28-07-2005, 11:43
Al Murphy
Al Murphy is offline
De meeste Marokkaanse meisjes die ik ken, lopen rond in absoluut lelijke kleren. Soms veel te conservatief of traditioneel. Andere lopen er dagdagelijks bij als discotheek-kipjes, en dat is ook absoluut onaantrekkelijk. M.a.w. hebben ze over de keper beschouwd ofwel slechte smaak, ofwel een heel andere smaak dan ik, en beiden vind ik niet sexy. Maar er lopen er wel heel wat rond die gewoon een heel mooi gezichtje hebben, en eventueel best wel sexy kunnen zijn.

Met het uiterlijk van Marokaanse mannen is bijna altijd wel iets wat me niet aanstaat. Zelden gaan ze goed gekleed (veel bling bling is niet mijn ding), te vaak stralen ze te veel arrogantie uit, en nog wel wat van die dingen.
Oud 28-07-2005, 11:52
Roos
Roos is offline
Iemand is niet sexy, omdat hij uit een bepaald land komt. Dus het is nogal een zinloos topic.
Oud 28-07-2005, 11:56
*~Angel~*
*~Angel~* is offline
Citaat:
DutchGirl schreef op 28-07-2005 @ 12:37 :
neuh, absoluut niet.
Oud 28-07-2005, 11:56
KiMZz
KiMZz is offline
Sommige Marokkanen zijn wel sexy ja, als ze zich stylish kleden maar de meeste vind ik lelijk dus niet sexy.
Oud 28-07-2005, 12:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Sowiezo kan ik niet snel vallen voor gekleurde mensen, maar er zijn zeker weleens jongens/mannen voorbij komen lopen waarvan ik dan toch iets had van "oke" al zijn deze eigelijk nog nooit van marokkaanse/turkse afkomst geweest. De meeste marokkaanse jongeren spreken me niet aan en kan de personen die ik ken verre van 'sexy' noemen. Dus ik mijn geval: nee, maar misschien zijn er uitzonderingen die ik niet ken...
Oud 28-07-2005, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 28-07-2005 @ 12:52 :
Iemand is niet sexy, omdat hij uit een bepaald land komt. Dus het is nogal een zinloos topic.
Nee, iemand is sexy vanwege zijn uiterlijk. En aangezien de overgrote meerderheid van de Marokkanen toch wel een redelijk markant uiterlijk bezit (enigszins getint, donker haar, donkere wenkbrauwen, bepaalde gelaatstrekken) kun je prima de vraag stellen of iemand Marokkanen in het algemeen sexy/aantrekkelijk vindt.

In feite zeg je dan niets meer dan 'vind jij de doorsnee/standaard/stereotype Marokkaan' aantrekkelijk. Maar dat moet je gewoon even in de vraag inlezen. Scherp gesteld, 'Marokkaan' zegt wel degelijk iets over iemands uiterlijk, net zoals 'Surinamer' of 'Chinees'.
Oud 28-07-2005, 12:29
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Turkse meisje zijn SOMS wel eens heel mooi, maar marokkanen zijn dat nooit.
Oud 28-07-2005, 12:38
Thee Muts
Thee Muts is offline
Over 'het algemeen genomen' vindt ik marokkanen niet echt sexy. Vaak zijn ze iets te patserig gekleed, maar waar ik nog meer op afknap, is hun gedrag. Want dingens als 'Hee *psst* meisje *psst psst* hee, mooie meisje´ en dan met z´n 3en door elkaar, vind ik vaker irritant dan vleiend...
Oud 28-07-2005, 12:39
Verwijderd
Nou, Marokkaanse meisjes zijn vaak nog wel redelijk mooi, omdat ze redelijk fijne gezichten hebben en donker krullend haar. Turkse meisjes hebben te vaak een snor en vaak een nogal bolle toet.
Oud 28-07-2005, 12:59
voel_je_vrij
voel_je_vrij is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 13:39 :
Nou, Marokkaanse meisjes zijn vaak nog wel redelijk mooi, omdat ze redelijk fijne gezichten hebben en donker krullend haar. Turkse meisjes hebben te vaak een snor en vaak een nogal bolle toet.
Turkse vrouwen hebben vaak een snor maar meisjes toch niet?
Oud 28-07-2005, 13:01
Roos
Roos is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 13:20 :
Nee, iemand is sexy vanwege zijn uiterlijk. En aangezien de overgrote meerderheid van de Marokkanen toch wel een redelijk markant uiterlijk bezit (enigszins getint, donker haar, donkere wenkbrauwen, bepaalde gelaatstrekken) kun je prima de vraag stellen of iemand Marokkanen in het algemeen sexy/aantrekkelijk vindt.

In feite zeg je dan niets meer dan 'vind jij de doorsnee/standaard/stereotype Marokkaan' aantrekkelijk. Maar dat moet je gewoon even in de vraag inlezen. Scherp gesteld, 'Marokkaan' zegt wel degelijk iets over iemands uiterlijk, net zoals 'Surinamer' of 'Chinees'.
Oke daar heb je gelijk in, maar dan nog is de vraag in de topictitel nogal zwart-wit.

Ik vind Marokkanen namelijk niet per se sexy, maar ik kén wel een aantal sexy Marokkanen. Evenals Nederlanders, Surinamers, Kaapverdianen (lekkere Chinezen ken ik niet )

Dus ik kan alsnog geen antwoord geven voor mijzelf
Oud 28-07-2005, 13:18
Verwijderd
over het algemeen vind ik marokkaanse meisjes niet sexy. Maar waarom wil je dat weten?
Oud 28-07-2005, 13:19
Verwijderd
Over het algemeen niet geheel mijn smaak, maar er zitten enkele pareltjes tussen.
Oud 28-07-2005, 13:57
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
je vergeet de grote neuzen bij beide groepen
Oud 28-07-2005, 14:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 28-07-2005 @ 13:38 :
Over 'het algemeen genomen' vindt ik marokkanen niet echt sexy. Vaak zijn ze iets te patserig gekleed, maar waar ik nog meer op afknap, is hun gedrag. Want dingens als 'Hee *psst* meisje *psst psst* hee, mooie meisje´ en dan met z´n 3en door elkaar, vind ik vaker irritant dan vleiend...
Juist.
Oud 28-07-2005, 14:54
annetjuh
annetjuh is offline
ik val voornamelijk op mannen met bruin haar, en iets langer. En bij ons wonen niet zoveel marokkanen
Oud 28-07-2005, 15:07
Verwijderd
Citaat:
voel_je_vrij schreef op 28-07-2005 @ 13:59 :
Turkse vrouwen hebben vaak een snor maar meisjes toch niet?
Dat kan prima, hoor. Als je donker haar hebt gebeurt dat nogal makkelijk. Een Indonesische vriend van me had ook in de brugklas al een dikke snor

Citaat:
Roos schreef:
Oke daar heb je gelijk in, maar dan nog is de vraag in de topictitel nogal zwart-wit.

Ik vind Marokkanen namelijk niet per se sexy, maar ik kén wel een aantal sexy Marokkanen. Evenals Nederlanders, Surinamers, Kaapverdianen (lekkere Chinezen ken ik niet )

Dus ik kan alsnog geen antwoord geven voor mijzelf
Ja, de vraag is zeker zwart/wit. Maar ik kan het niet helpen dat ik automatisch de vraag al zo uitleg dat hij wel ergens op slaat, dus in de zin die ik hierboven beschreef.

Natuurlijk zijn er altijd wel en niet sexy exemplaren van elke groep, maar je kunt toch wel in algemene zin zeggen of je Marokkanen over het algemeen sexy vindt of niet, met andere woorden welk gedeelte van die groep voor die kwalificatie in aanmerking komt.

Ik kan voor mezelf bijvoorbeeld ook prima zeggen dat ik over het algemeen blonde meisjes niet zo aantrekkelijk vind en donkerharige wel. Daar zijn dan uitzonderingen op aan beide kanten, maar het gaat even om de hoofdregel.
Oud 28-07-2005, 15:42
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Nou, Marokkaanse meisjes zijn vaak nog wel redelijk mooi, omdat ze redelijk fijne gezichten hebben en donker krullend haar.
jah en ze hebben dikke boobies en precies goeie ass i like
Oud 28-07-2005, 16:45
.Pure
.Pure is offline
Meer niet dan wel.
Oud 28-07-2005, 17:08
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Ik denk dat jij niet zoveel Turkse meisjes kent
Oud 28-07-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
dingokoning schreef op 28-07-2005 @ 18:08 :
Ik denk dat jij niet zoveel Turkse meisjes kent
Nee, ik ken er maar een paar. Op mijn school zaten meer Marokkaanse meisjes, en die waren een stuk mooier. Dus natuurlijk is mijn oordeel hartstikke subjectief en zeer beperkt.
Oud 28-07-2005, 17:13
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 18:12 :
Nee, ik ken er maar een paar. Op mijn school zaten meer Marokkaanse meisjes, en die waren een stuk mooier. Dus natuurlijk is mijn oordeel hartstikke subjectief en zeer beperkt.
Jap.

Zuid-amerikaanse meisjes zijn anders ook
Oud 28-07-2005, 17:15
Verwijderd
Moeten ze wel goed ontharen
Oud 28-07-2005, 17:16
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
nare man schreef op 28-07-2005 @ 18:15 :
Moeten ze wel goed ontharen
Nja, misschien meer dan europese meisjes, maar bijna alle meisjes ontharen
Oud 28-07-2005, 17:57
Elmoo
Elmoo is offline
Ik heb nee gestemd. Ik val gewoon niet op buitenlandse jongens, dit is helemaal niet racistisch bedoeld hoor
Ik heb liever een lekkere Hollandse gozer
Oud 28-07-2005, 18:09
Verwijderd
Ik ken een hele lelijke marokkaan. Dusss, nee, marokkanen zijn níet sexy, maar juist heel lelijk.
Denen die zijn sexy, want ik ken een hele mooie deen.
Oud 28-07-2005, 18:12
dingokoning
dingokoning is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 28-07-2005 @ 19:09 :
Ik ken een hele lelijke marokkaan. Dusss, nee, marokkanen zijn níet sexy, maar juist heel lelijk.
Denen die zijn sexy, want ik ken een hele mooie deen.
Ik ken een hele lelijke Amerikaan. Dus, nee, Amerikanen zijn niet sexy, maar juist heel lelijk.
Colombianen zijn sexy, want ik ken een hele mooie Colombiaanse.
Oud 28-07-2005, 18:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Marokkaanse meisjes kunnen best leuk / knap / sexy zijn hoor. Ligt eraan he... sommige zijn het, sommige niet. Net als met de andere bevolkingsgroepen. Maar op dit moment ken ik wel geen sexy Marokkaanse meiden...
Ik ben zelf ook wel eens op iemand verliefd geweest die niet blank was. Maar zij was dan geen Marokkaanse, maar een Indonesische.
Het kan dus allemaal he.
Oud 28-07-2005, 19:11
Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Ach, je kan niet zeggen dat een hele bevolkingsgroep sexy is. Sommige Marokkaanse jochies zijn niet lelijk, maar dat kan je van iedere nationaliteit zeggen natuurlijk.

Als een meisje bij voorbaat een Marokkaans vriendje wilt, wat let je... Als ze graag als neukvee wilt worden gebruikt

Oud 28-07-2005, 19:16
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Zijn Japanse vrouwen sexy?

EXTREEM

fuck ontopic reacties, zeker bij dit soort topic
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten