Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2005, 18:29
Methuselah
Methuselah is offline
Maar je spreekt elkaar niet lang genoeg om iets van telefoonnummer/emailadres te vragen aan de ander...

Je weet dat er 'n héél grote kans is dat je hem/haar nooit meer tegenkomt op die bus/trein, wat zouden jullie dan doen?

Via-via (je kent iemand die iemand kent die op dezelfde hogeschool zit in dezelfde richting ofzo ) proberen toch contactgegevens te pakken te krijgen, of gewoon denken: whatever.

Just wondering.
Oud 17-07-2005, 18:33
Crunchie
Crunchie is offline
Eerst het eerste en als dat niet lukt het tweede
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 18:40
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Whatever... Heb trouwens wel 1 keer gezocht naar een jongen. Had hem bijna (dacht dat ik zijn emailadres had, maar toen bleek hij het helemaal niet te zijn).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 18:41
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 17-07-2005 @ 19:40 :
Whatever... Heb trouwens wel 1 keer gezocht naar een jongen. Had hem bijna (dacht dat ik zijn emailadres had, maar toen bleek hij het helemaal niet te zijn).
En toen problemen gehad om 't uit te leggen, of kon die kerel er ook wel om lachen?
Oud 17-07-2005, 18:46
Verwijderd
Daar zou ik verder niet meer over nadenken. Of gewoon meteen vragen, of niet meer aan denken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 19:41 :
En toen problemen gehad om 't uit te leggen, of kon die kerel er ook wel om lachen?
Haha neej, ik heb die gozer niet meer gesproken. Het was van 'Ben jij die en die?', hij: 'nee'. En dat was t Hij kwam ook nooit online ofzo. Maar toch wel jammer dat hij t niet was. We hadden samen een introductie van de Hoogvliet, alleen werkten we allebei in een andere filiaal. We zaten de hele tijd naar elkaar te kijken enzo en in de pauze kort met elkaar gesproken En hij was zooo knap
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 18:54
Antinoniem
Antinoniem is offline
Dude, als je elkaar in bus/trein tegenkomt lijkt het me geen probleem om telefoon nr / email adres te vragen, mocht de ander daar wel een probleem van maken, heb je blijkbaar een slechte 1e indruk achter gelaten
Oud 17-07-2005, 18:55
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 17-07-2005 @ 19:54 :
Dude, als je elkaar in bus/trein tegenkomt lijkt het me geen probleem om telefoon nr / email adres te vragen, mocht de ander daar wel een probleem van maken, heb je blijkbaar een slechte 1e indruk achter gelaten
Nee, maar ineens was haar halte daar en moest ze rennen om de deur van de trein te bereiken, 't was zo aangenaam praten dat de tijd vloog.
Oud 17-07-2005, 18:56
Boris_Beer
Boris_Beer is offline
Trein terug van wintersport: tegen het einde van de rit in vruchtbaar gesprek gekomen met een leuke meid, maar tijdens de hecktiek van het uitladen van bagage haar gewoon kwijtraken... Daar is maar één uitdrukking voor: das KUT!
Oud 17-07-2005, 18:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 19:29 :
Maar je spreekt elkaar niet lang genoeg om iets van telefoonnummer/emailadres te vragen aan de ander...

Je weet dat er 'n héél grote kans is dat je hem/haar nooit meer tegenkomt op die bus/trein, wat zouden jullie dan doen?

Via-via (je kent iemand die iemand kent die op dezelfde hogeschool zit in dezelfde richting ofzo ) proberen toch contactgegevens te pakken te krijgen, of gewoon denken: whatever.

Just wondering.
Whatever. Je spreekt mekaar hoogstens 5 of 10 minuten, als ik het al zo lang volhoud om interesse te veinzen. Ga je daar een beetje al die moeite doen voor iemand die je totaal niet kent...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:03
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 19:55 :
Nee, maar ineens was haar halte daar en moest ze rennen om de deur van de trein te bereiken, 't was zo aangenaam praten dat de tijd vloog.
eh jah, nou als je nou dagelijks/wekelijks met die trein zou gaan zou er een heel kleine kans zijn dat je dr nog tegenkomt. of je woont ernstig dichtbij die halte zou je rond kunnen kijken. Als dat allebei niet zo is, jammer dan, heb je n kans gemist
Oud 17-07-2005, 19:04
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 17-07-2005 @ 20:03 :
eh jah, nou als je nou dagelijks/wekelijks met die trein zou gaan zou er een heel kleine kans zijn dat je dr nog tegenkomt. of je woont ernstig dichtbij die halte zou je rond kunnen kijken. Als dat allebei niet zo is, jammer dan, heb je n kans gemist
Ik ken dus iemand die iemand kent die haar kent, dus...
Oud 17-07-2005, 19:05
Verwijderd
[droommode]Als het echte liefde was, dan kom je haar nog wel eens tegen.[/droommode]
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:06
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 17-07-2005 @ 20:05 :
[droommode]Als het echte liefde was, dan kom je haar nog wel eens tegen.[/droommode]
Oud 17-07-2005, 19:08
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 20:04 :
Ik ken dus iemand die iemand kent die haar kent, dus...
ow als het zover is, nou ga je gang niets mis om elkaar beter te leren kennen lijkt me, en je hebt al je excuus om dat te doen dus ..

verder heb ik ooit iemand leren kennen in de bus toen heel even op msn gepraat ensow maar ze was toch iets te br33z4h om nog vaak met dr te praten. kwam dr toch niet meer tegen ensow
Oud 17-07-2005, 19:09
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 17-07-2005 @ 20:05 :
loll de wereldvreemde optimist zouden meer mensen moeten zijn. no offense dus
Oud 17-07-2005, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Antinoniem schreef op 17-07-2005 @ 20:09 :
loll de wereldvreemde optimist zouden meer mensen moeten zijn. no offense dus
stiekem heb ik het maar van een film hoor. Hoewel mijn idee van ware liefde toch vergelijkbaar is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:26
Verwijderd
Mijn opa en oma hebben elkaar leren kennen in een bus
Mijn oma zat in de bus, mijn opa zag haar en maakte een praatje. Vervolgens moest ze uitstappen en dacht mijn opa dat hij haar nooit meer tegen zou komen; een maand later zaten ze weer in dezelfde bus en toen heeft hij haar naam gevraagd en hebben ze kennelijk contact gehouden

Maar goed; ik zou in eerste instatie gewoon vragen hoe hij heet en waar hij woont (dan kun je hem opzoeken zonder hem direct naar z'n telefoonnummer te hoeven vragen ) als je dat vergeet; pfoe... Jammer dan
Goed, als je iemand kant die hem (in geval van TS; haar) kent, dan zou ik natuurlijk op die manier contact zoeken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 19:49
D
D is offline
Heb ik laatst gehad, wat ik dan doe: je stapt uit waar ze uitstapt... je loopt op haar af en vraagt gewoon om haar telefoon nummer. Als je nooit een baksteen gooit zal je ook nooit ruiten breken. Krijg je niets, word ze pissed... heb je in ieder geval wat geprobeerd. Ik kreeg haar nummer overigens wel.
Oud 17-07-2005, 19:50
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D schreef op 17-07-2005 @ 20:49 :
Heb ik laatst gehad, wat ik dan doe: je stapt uit waar ze uitstapt... je loopt op haar af en vraagt gewoon om haar telefoon nummer. Als je nooit een baksteen gooit zal je ook nooit ruiten breken. Krijg je niets, word ze pissed... heb je in ieder geval wat geprobeerd. Ik kreeg haar nummer overigens wel.
Gaat moeilijk als 't de allerlaatste trein is.
Oud 17-07-2005, 20:05
bindmiddel
bindmiddel is offline
Typisch X-moment

Als dit word geclassificeerd als reclame hang m'n ballen dan maar in de marinade, of een slotje kan ook.
Oud 17-07-2005, 21:04
Verwijderd
Citaat:
bindmiddel schreef op 17-07-2005 @ 21:05 :
[B]Typisch X-moment
Dat moet je dan ook maar net weten... Misschien is heeft zij haar vingers wel gekruisd in de hoop dat ze snel aan het gesprek kan ontsnappen....

Whatever, ik zou er niet veel mee doen. Het is inderdaad maar even. Misschien dat ze vaker in die bus zit, kun je haar altijd nog een keer aanspreken, dus wie weet.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2005, 21:42
D
D is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 20:50 :
Gaat moeilijk als 't de allerlaatste trein is.
Hehe... true true.
Oud 17-07-2005, 21:43
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
D schreef op 17-07-2005 @ 22:42 :
Hehe... true true.
Nu ja, wel meteen 'n goed excuus om te blijven slapen.
Oud 17-07-2005, 22:00
Verwijderd
Niks, als ik diegene in een trein tegenkom naar verweggiestan zal het sowieso niet iets zijn dat ik kan onderhouden, so why bother.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2005, 22:20
WolterB
WolterB is offline
Heeft iemand ooit bij mij gedaan

Zijn een paar gezellige ontmoetingen uitgekomen en een poosje leuk msn-contact, alleen jammer dat ze nooit vertelde dat ze een vriend had
En anders waren we elkaars type toch niet
Oud 17-07-2005, 23:20
Jolt
Jolt is offline
Meteen mijn nummer geven, zodat ze mij kan bellen .

Neuh, ik zou denken, leuk maar ga er niet verder op zoeken, als ik haar weer tegenkom dan zou ik wel langer met haar praten.
Oud 17-07-2005, 23:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
In de meeste gevallen denk ik dan: "whatever". Misschien ligt zoiets wel aan mezelf, maar ik zou het iets te opdringerig overkomend vinden als iemand na een oppervlakkig kort gesprekje van 10 minuutjes meteen al begint te vissen naar je telefoonnummer of e-mailadres.
Oud 18-07-2005, 00:16
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Alsof ik mijn nummer ga geven aan iemand die ik 10 minuten in de trein heb gesproken... Alsof ik het nummer wil van iemand die ik 10 minuten in de trein heb gesproken...
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 00:54
Antinoniem
Antinoniem is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 01:16 :
Alsof ik mijn nummer ga geven aan iemand die ik 10 minuten in de trein heb gesproken... Alsof ik het nummer wil van iemand die ik 10 minuten in de trein heb gesproken...
het kan toch dat die 10 minuten gewoon leuk waren? ok misschien bij jou niet maar het zou je maar zo kunnen overkomen

edit: je moet gewoon lekker openstaan voor contacten, neh?
Oud 18-07-2005, 00:58
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Antinoniem schreef op 18-07-2005 @ 01:54 :
het kan toch dat die 10 minuten gewoon leuk waren? ok misschien bij jou niet maar het zou je maar zo kunnen overkomen

edit: je moet gewoon lekker openstaan voor contacten, neh?
Ja, in een heel onwaarschijnlijk geval kunnen die 10 minuten wel leuk zijn, ja. Maar dan..? Dan heb ik het 10 minuten leuk gehad met een volslagen onbekende... Hoef ik haar telefoonnr nog niet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 01:11
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 17-07-2005 @ 19:29 :

In zo'n gevallen ben ik altijd heel erg nieuwsgierig om erachter te komen of die eerste indruk de juiste was.
Ik heb al vaak genoeg geprobeerd om in zo'n geval die persoon nog eens proberen tegen te komen. Soms lukte dat, soms lukte dat niet. Soms viel het mee, soms viel het tegen.

Ik zou dus echt wel proberen contact te zoeken. Ook al valt het achteraf tegen, dan heb je de spanning van het zoeken toch gehad.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 08:45
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Dude, look on the bright side of life?

't Waren trouwens toch wel zeker 15min, die veel te snel omvlogen.
Oud 18-07-2005, 10:56
El Kim
El Kim is offline
Daar heb je toch die advertentiehoek in de Rails voor?
Oud 18-07-2005, 10:57
flupkeflup
flupkeflup is offline
Geen actie ondernemen! Staat zo wanhopig, bovendien is het dan dus zeker niet de 'bedoeling' dat er iets ontstaat, ofzo. Niet doen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 12:19
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
flupkeflup schreef op 18-07-2005 @ 11:57 :
Geen actie ondernemen! Staat zo wanhopig, bovendien is het dan dus zeker niet de 'bedoeling' dat er iets ontstaat, ofzo. Niet doen.
Damn woman, da's ook mijn bedoeling niet, ze leek me wel leuk, maar voor de rest: gewoon iemand die je misschien beter leert kennen en héél misschien je vriendin wordt, maar voor de rest? Ik ga niet liggen janken als ik uiteindelijk nooit meer iets van haar hoor hoor.
Oud 18-07-2005, 12:22
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
El Kim schreef op 18-07-2005 @ 11:56 :
Daar heb je toch die advertentiehoek in de Rails voor?
Dat ik daar niet aan gedacht heb.

Maar voor zover ik weet neemt ze in de zomer bijna nooit de trein, nu was het omdat 't licht van haar brommer stuk was.
Oud 18-07-2005, 12:30
Vice
Vice is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-07-2005 @ 09:45 :

't Waren trouwens toch wel zeker 15min, die veel te snel omvlogen.
Ik zou ook niet snel mij nummer en emailadres aan een vreemde geven die ik maar 15 minuten ken. En als hij/zij graag met mij contact wil blijven houden, dan geeft die maar zijn/haar eigen emailadres.
Oud 18-07-2005, 13:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Methuselah schreef op 18-07-2005 @ 09:45 :
Wat heeft dat met mijn antwoord te maken?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:25
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 14:23 :
Wat heeft dat met mijn antwoord te maken?
Dat je moet genieten van alles. Of je iemand nu 10 min kent, of 5 dagen enzovoorts. Dat bedoelt hij. Denk ik.
Oud 18-07-2005, 13:36
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 18-07-2005 @ 14:25 :
Dat je moet genieten van alles. Of je iemand nu 10 min kent, of 5 dagen enzovoorts. Dat bedoelt hij. Denk ik.
Inderdaad. You gotta start somewhere, en als je niemand wilt leren kennen (want die indruk geef je echt wel), tja, dan ga je nooit vooruit gaan in 't leven...
Oud 18-07-2005, 13:43
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik vraag nooit zo snel naar een nummer van een leuk vrouwpersoon, omdat ik dan ga denken dat de andere persoon gaat denken dat ik gelijk meer achter de eerste ontmoeting zoek. (Overhaasten!)

In de trein, tram of bus zal ik dat zeker niet snel doen, ondanks een goed gesprek.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:44
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-07-2005 @ 13:30 :
Ik zou ook niet snel mij nummer en emailadres aan een vreemde geven die ik maar 15 minuten ken. En als hij/zij graag met mij contact wil blijven houden, dan geeft die maar zijn/haar eigen emailadres.
Jah dag, geef jij de jouwe maar [denkt de andere persoon]
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:56
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 18-07-2005 @ 14:25 :
Ik moet genieten van iemand die ik 10 minuten ken?

Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 14:36 :
Inderdaad. You gotta start somewhere, en als je niemand wilt leren kennen (want die indruk geef je echt wel), tja, dan ga je nooit vooruit gaan in 't leven...
Oh, ik leer vanzelf wel weer mensen kennen in september, op de universiteit. Die kan ik ook echt leren kénnen, en dan na verloop van tijd telefoonnummers uitwisselen etc. Maar zoals Vice al zegt: een wldvreemde krijgt echt mijn telefoonnummer of e-mailadres niet.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 13:59
Mara
Mara is offline
Hoogstwaarschijnlijk 'whatever'.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 14:14
*blijhoofdje*
*blijhoofdje* is offline
je kunt iemand beter leren kennen in 10 min. dan je denkt....en het kan toch gwoon ''klikken''?ik heb hetzelfde meegemaakt (ook vergeten nummer te vragen en nooit weergezien) en zou der voor gaan!!misschien hoopt zij stiekem ook wel jou nog een keer te zien en is ze allang blij dat je er moeite voor hebt gedaan
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 14:43
Muzzle
Muzzle is offline
Citaat:
Jij lijkt mij zo'n ongelukkig, verbitterd en triest persoon . En ik doel niet alleen op deze post, maar gewoon bijna alles wat je post.

Ik zou er achteraan gaan in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2005, 14:44
Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
gewoon vragen
Oud 18-07-2005, 14:48
Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 18-07-2005 @ 14:56 :

Oh, ik leer vanzelf wel weer mensen kennen in september, op de universiteit. Die kan ik ook echt leren kénnen, en dan na verloop van tijd telefoonnummers uitwisselen etc. Maar zoals Vice al zegt: een wldvreemde krijgt echt mijn telefoonnummer of e-mailadres niet.
Na verloop van tijd. Dus als iemand je die eerste dag vraagt om telefoonnummers uit te wisselen, na er bvb 'n les naastgezeten te hebben zeg je: flikker op.

Maar diezelfde persoon zou je na 2 weken wel je telefoonnummer geven? Djeezes man, je geeft geen DNA-sample ofzo.

Als je hem/haar niet aanstaat, of omgekeerd, merk jij dat wel snel genoeg of omgekeerd, big deal dude.
Oud 18-07-2005, 14:50
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
Methuus schreef op 18-07-2005 @ 15:48 :
Na verloop van tijd. Dus als iemand je die eerste dag vraagt om telefoonnummers uit te wisselen, na er bvb 'n les naastgezeten te hebben zeg je: flikker op.

Maar diezelfde persoon zou je na 2 weken wel je telefoonnummer geven? Djeezes man, je geeft geen DNA-sample ofzo.

Als je hem/haar niet aanstaat, of omgekeerd, merk jij dat wel snel genoeg of omgekeerd, big deal dude.
idd, lekker interessant.. anders neem je gewoon het nr van hem/haar aan, als je niet wil dat zij jouw nr meteen hebben je moet vrienden maken als je ze niet persé nodig hebt, dusja ik zou mijn nr wel geven/of zijn nr aannemen waarom niet
Reageren

Regels voor berichten