Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2005, 17:13
mira_love
mira_love is offline
Ik ben via internet het volgende boek gekocht, tenminste dat was ik van plan,:
Psychologie en Sociologie
ISBN 9001400035, 4e druk

Nu heb ik het volgende boek binnen gekregen:
Pyschologie en Sociologie
ISBN 9001976026, 3e druk

Zou dit erg zijn, een andere druk???? Wie kan mij dit vertellen?

Alvast heel erg bedankt.

Groeten,
Miranda
Oud 06-08-2005, 17:17
Wawl
Wawl is offline
Ja, dit lijkt me niet handig. Jij hebt betaald voor de nieuwste druk, dus die moet je ook krijgen. Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je dit boek hebt gekocht, of heb je het tweedehands gekocht?
Oud 06-08-2005, 17:18
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2005 @ 18:17 :
Ja, dit lijkt me niet handig. Jij hebt betaald voor de nieuwste druk, dus die moet je ook krijgen. Ik zou even contact opnemen met de winkel waar je dit boek hebt gekocht, of heb je het tweedehands gekocht?
het is dus tweede hands, misschien niet echt slim, maarja, had ISBN nummer en druk toch echt wel vermeld!!!!!
Oud 06-08-2005, 17:23
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
mira_love schreef op 06-08-2005 @ 18:18 :
het is dus tweede hands, misschien niet echt slim, maarja, had ISBN nummer en druk toch echt wel vermeld!!!!!
Ja, dan lijkt het me dat je bent opgelicht of er is sprake van een fout. Weet je zeker dat de afspraak was dat jij de 4e druk zou ontvangen en niet de 3e? Je zou hem/haar kunnen bellen en zeggen dat je de overeenkomst ongedaan wilt maken omdat hij zijn verplichting niet is nagekomen. In dat geval krijgt hij z'n boek terug en jij je geld. Ik hoop voor je dat dit gewoon een fout is en dat alles op een normale manier hersteld kan worden.
Oud 06-08-2005, 17:26
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Wawl schreef op 06-08-2005 @ 18:23 :
Ja, dan lijkt het me dat je bent opgelicht of er is sprake van een fout. Weet je zeker dat de afspraak was dat jij de 4e druk zou ontvangen en niet de 3e? Je zou hem/haar kunnen bellen en zeggen dat je de overeenkomst ongedaan wilt maken omdat hij zijn verplichting niet is nagekomen. In dat geval krijgt hij z'n boek terug en jij je geld. Ik hoop voor je dat dit gewoon een fout is en dat alles op een normale manier hersteld kan worden.
heb intussen al contact gehad met de verkoper. Er is wel sprake van een fout, dus ik hoop dat ik het geld terug kan krijgen als ik het boek terugstuur. Nog even afwachten.
Oud 06-08-2005, 17:28
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
mira_love schreef op 06-08-2005 @ 18:26 :
heb intussen al contact gehad met de verkoper. Er is wel sprake van een fout, dus ik hoop dat ik het geld terug kan krijgen als ik het boek terugstuur. Nog even afwachten.
Mooi, dan zal je probleem wel opgelost worden.
Oud 06-08-2005, 21:54
Balance
Balance is offline
In veel gevallen maakt dat trouwens bijzonder weinig uit hoor, die druk. In een enkel geval is d'r een hoofdstuk oid veranderd. Als je hem dan voor een veel goedkopere prijs kan krijgen zou ik dat op de koop toenemen.
Oud 07-08-2005, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 06-08-2005 @ 22:54 :
In veel gevallen maakt dat trouwens bijzonder weinig uit hoor, die druk. In een enkel geval is d'r een hoofdstuk oid veranderd. Als je hem dan voor een veel goedkopere prijs kan krijgen zou ik dat op de koop toenemen.
Ik zou dan wel eerst even kijken of het verschil idd maar klein is...ik ken nl ook boeken waarbij echt de hele hoofdstuk indeling is omgegooid en waarbij sommige hoofdstukken ook gewoon andere informatie bevatten ed.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2005, 14:10
mira_love
mira_love is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-08-2005 @ 08:53 :
Ik zou dan wel eerst even kijken of het verschil idd maar klein is...ik ken nl ook boeken waarbij echt de hele hoofdstuk indeling is omgegooid en waarbij sommige hoofdstukken ook gewoon andere informatie bevatten ed.
Ja, daarom denk ik dat ik deze niet kan houden. Er zijn in de 4e druk een aaantal nieuwe voorbeelden en meer informatie opgenomen, dus heb ik toch liever de nieuwe druk. Heb nog steeds niks gehoord, hoop dat de verkoper snel even terug mailt, om alles te regelen.
Reageren

Regels voor berichten