Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
- Ladders in je panty
- te grote string(die ongeveer de rol van een schuurpapiertje over neemt ![]() - een bh die kriebelt(dat had ik vandaag, dat was echt een drama)... - een truitje dat doorschijnt - afzakkende bh bandjes en ik kan zo nog wel even doorgaan....
|
bikini/bh-bandje dat steeds afzakt
zakken die de heel tijd omhoog komen uit je broek (weet niet zo goed hoe ik dat uit moet leggen ![]() te lange broeken die niet omgeslagen blijven zitten truitje dat net te kort is zodat het telkens uit je broek schiet pluistruien doorschijnende truitjes etc etc etc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
bij mezelf gewoon als broeken afzakken enzo (niet dat dat vaak voorkomt
![]() Bij anderen om naar te kijken? Als meisjes een té strakke broek aan heeft zodat je kan liplezen ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
bh-bandjes die afzakken, rokken/kilts die omhoogwaaien tijdens het fietsen, kettingen aan mn broek die overal achter blijven haken (1 van de vele redenen waarom ik er bijna nooit meer 1 draag), touwtjes aan de binnenkant van gohic-truitjes/jurken van Laughing Vampire die dan telkens uit je truitje komen (afknippen gaat niet, omdat je ze dan niet meer aan een kleerhanger kan ophangen
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
zo'n bobbelrits is vervelend ja, k heb et ook wel bij broeken...
verer erger ik me aan broeken en shirtjes die na een uur al uitgelubberd zijn, en kriebel dingen.
|
Euhm voor zover ik me erger is het meestal aan deze dingen:
* een lange rok waar je amper mee kan fietsen/ te kort rokje dat steeds omhoog schuift. * me wikkelbroek die openwaait op de fiets. * afzakkende sokken
|
afzakkende panty's
aaaarghhhhh er is NIKS ergers dan een panty waarvan je het idee hebt dat het kruis onder je rokje uitkomt maar dat je door een drukke winkelstraat loopt ofzo en dat het gewoon TE genant is om omhoog te trekken....
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() verder hebik een hekel aan truitjes die leuk staan maar waarbij je zo je navel via boven kan zien ![]() btw leuke topic ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Vorig zomer had ik een bikini topje zonder bandjes, was erg irri aangezien ik er niet mee kon duiken of te fanatiek mee uit het water kon springen, hij zakte namelijk steeds af
![]() Verder, bh bandjes die blijven afzakken, mouwen die eigenlijk net te kort zijn, de combinatie broek op de heupen en kort truitje dat tocht altijd zo als je gaat zitten en dan heb je gelijk zo'n enorme kijk op mijn mooie ![]() ![]()
|
-Ik heb een hekel aan een tè lange rok (die heb ik eigelijk altijd aan) waar dan iedereen op staat, vooral bij het uitstappen uit de bus of trein...
![]() laatst was zelfs m'n hele plooirand onder aan m'n rok eraf gescheurd. -Ik heb ook een hekel aan afzakkende, tot aan je knieën hangende panty's. -en aan bh's die eigenlijk een cupmaat te klein zijn..... ![]() |
![]() |
|
broeken die niet naar binnen of buiten omgeslagen blijven zitten
gekreukte blousen steekzakken doorschijnende kleding rokje dat kreukt als je gaat zitten opengaande ritsen drukknopen bij broeken afzakkende bh-bandjes te kleine kousenvoetjes te kleine schoenen kriebelende kaartjes in je nek of rug etc. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Deze ook inderdaad.
Laatst gewijzigd op 12-06-2002 om 10:27. |
![]() |
|
|