Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-04-2004, 15:29
cha0s
cha0s is offline
ego death - de rode pil (rechtah muis knop, save as/opslaan als.)

joah, op wat rolls & fills qua drums en 'n einde na al 'af.' zegmaar. wederom met ye olde Impulse Tracker.

kritiek/suggesties/commentaar/etc.. ?
Oud 01-04-2004, 15:52
slender_fungus
slender_fungus is offline
jaaaa

deze is echt 1 van je beste zeker
maar dat had ik je al op msn gezet.

promotie
Oud 01-04-2004, 16:57
Verwijderd
ik krijg meteen weer zin in een goafeestje als ik dit hoor
erg goed gelukt dus, je liedje!
Oud 01-04-2004, 17:04
cha0s
cha0s is offline
thanx
en hou op over die feestjes... zit al vanaf maandag zondagmiddag toen ik wegging met die drang.
Oud 01-04-2004, 17:10
Verwijderd
ach nog paar nachtjes slapen en dan kun je weer!
Oud 01-04-2004, 17:55
cha0s
cha0s is offline
juh.
Oud 01-04-2004, 18:27
konflict
konflict is offline
ja erg vet, wat ik ook al in het luistertopic zei

klinkt strak, lekker snel, monotoon zonder dat 't vervelend is.. goed gedaan. zou niet misstaan op een tekno/goa feestje hehe

een klein minpuntje: jammer van die 8bit samples die je af en toe hebt gebruikt (de vocal bijvoorbeeld), maar ik denk niet dat veel mensen dat zullen horen
Oud 01-04-2004, 18:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
konflict schreef op 01-04-2004 @ 19:27 :
een klein minpuntje: jammer van die 8bit samples die je af en toe hebt gebruikt (de vocal bijvoorbeeld), maar ik denk niet dat veel mensen dat zullen horen
gheh, ik weet 't, je pikt ze dr toch tussen uit.
eigenlijk es 'n keer opnieuw samplen en 16bit laten.
Oud 01-04-2004, 23:08
Verwijderd
zeer relaxed

Ik moet nog effe een Soulseek mapje met Ego Death maken

en dan sharen en promoten die hap!
Oud 02-04-2004, 03:21
cha0s
cha0s is offline
dan zal ik je wel wat nrs sturen om in 't mapje te pleuren
Oud 05-04-2004, 23:24
cha0s
cha0s is offline
up
Oud 07-04-2004, 10:28
Verwijderd
mijn mening moge bekend zijn
niet niet zo'n goa lief hebber maar dit doet echt niet onder voor professionele shizzle
Oud 07-04-2004, 11:42
EggeD
EggeD is offline
Zozo dat doe je lief (: Waar haal je de energie vandaan ?

Hoe maakt u het anyway ?
Oud 07-04-2004, 14:16
Verwijderd
nice!! he is dat 8/16 bit gedoe over dat je bij het praten ruis hoort?
maarja iig ik vraag me echt af hoe dit soort shit maakt, hoe kom je aan al die geluidjes? maakje t zelf ofzo?

(hier sprak een enorme n00b die ff nieuwsgierig was)
Oud 07-04-2004, 17:55
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Fishy schreef op 07-04-2004 @ 15:16 :
nice!! he is dat 8/16 bit gedoe over dat je bij het praten ruis hoort?
ghehe, ja.

Citaat:
maarja iig ik vraag me echt af hoe dit soort shit maakt, hoe kom je aan al die geluidjes? maakje t zelf ofzo?

(hier sprak een enorme n00b die ff nieuwsgierig was)
Drums komen vaak van drumcomputers af, zijn samplepacks van op i-net. 303 geluiden haal ik uit Rebirth. is 'n tb303 en tr808 en tr909 emulator, van Propellorhead
verder samplen en soms ook samples uit andere .it'jes scoren. allemaal losse samples altijd. werk liever niet met loops.
Oud 07-04-2004, 23:01
Günther
Günther is offline
klinkt zeer lekker
Oud 08-04-2004, 09:08
Expanium
Expanium is offline
ben aabsoluut geen acid of goa liefhebber maar vind het zeer lekker klinken. vij eenzijdig/monotoom maar gaat niet vervelen.
Oud 08-04-2004, 09:23
Verwijderd
Het is mij wat te hard, ik hou meer van de wat zweverige geluidjes Maar ik krijg wel zin om te dansen ;o
Oud 08-04-2004, 18:21
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
ik weet niet waarom, maar alles wat ika ltijd op't forum hoor klinkt zo zielig, echt zielig gewoon. Nu ook vooral de opbouw.. probeer daar eens even iets aan te doen. En ga vooral niets meer doen met impulse tracker.. ga even sparen en koop hardware, dit gaat nergens over. te makkelijk, ja dat is het te makkelijk te voorspelbaar geheel volgens formule ongeveer.het kickt geen aars. het klint altijd als een preset uit m'n rm1x of rs7000, .... als je dat er mee wilt bereiken vind ik het geweldig natuurlijk maar echt. ga ff hardware matig verder of lees wat boekjes iig.. btw fijn einde ook
Oud 08-04-2004, 18:23
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 08-04-2004 @ 10:23 :
Het is mij wat te hard,
of je luisterd nooit muziek die ik luister ( ik wou eerst goede zeggen maar dit is beter ), of je oren zijn 5x harder versterkt als mijne
Oud 08-04-2004, 19:33
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 08-04-2004 @ 19:21 :
ik weet niet waarom, maar alles wat ika ltijd op't forum hoor klinkt zo zielig, echt zielig gewoon. Nu ook vooral de opbouw.. probeer daar eens even iets aan te doen. En ga vooral niets meer doen met impulse tracker.. ga even sparen en koop hardware, dit gaat nergens over. te makkelijk, ja dat is het te makkelijk te voorspelbaar geheel volgens formule ongeveer.het kickt geen aars. het klint altijd als een preset uit m'n rm1x of rs7000, .... als je dat er mee wilt bereiken vind ik het geweldig natuurlijk maar echt. ga ff hardware matig verder of lees wat boekjes iig.. btw fijn einde ook
hehe ik ben echt zo benieuwd naar wat voor megaspeciale dingen jij uit je rm1x trekt die absoluut niet met software te doen zijn, laat 'ns wat horen!

btw venetian snares programmeert z'n drums met octamed, da's nog minder dan impulse tracker...
Oud 08-04-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
[BlisteX] schreef op 08-04-2004 @ 19:23 :
of je luisterd nooit muziek die ik luister ( ik wou eerst goede zeggen maar dit is beter ), of je oren zijn 5x harder versterkt als mijne
Niet te hard in de zin van een te hoog volume natuurlijk
Het tempo ligt mij iets te hoog, iets te stamperig. Maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak. Ik vind je bananas leuker ;o
Oud 09-04-2004, 15:16
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 08-04-2004 @ 19:21 :

hardware mensen zijn altijd zo bevooroordeeld over software
maar het is ook nog niet af, het einde moet ik nog aan werken.
presets uit je rm1x of rs7000 lijkt me sterk, want 't is gewoon 'n tb303 die je hoort, geeft niet. Opbouw die voorspellend is is 'n kwestie van smaak, de opbouw is sowieso heel vaak voorspelbaar, bij vrijwel alle genres. (behalve bij idm en die meuk.)

en ik ben net zoals Konflict wel benieuwd naar jouw geweldige tracks...
Oud 09-04-2004, 15:18
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 08-04-2004 @ 10:23 :
Het is mij wat te hard, ik hou meer van de wat zweverige geluidjes Maar ik krijg wel zin om te dansen ;o
zei 'n maat van me ook al.. komt ook omdat goa meestal tussen de 140 - 148 bpm ligt, en deze 162 bpm is.
Oud 09-04-2004, 16:56
Mir-idiotA
ja, ook zin om vannacht uit me dak te gaan nu

btwm, ik vind GMS sowieso
Advertentie
Oud 09-04-2004, 22:27
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 09-04-2004 @ 16:16 :

1.hardware mensen zijn altijd zo bevooroordeeld over software

2.presets uit je rm1x of rs7000 lijkt me sterk, want 't is gewoon 'n tb303 die je hoort, geeft niet.

3.en ik ben net zoals Konflict wel benieuwd naar jouw geweldige tracks...
1.Niets is minder waar, software is ook gewoon te makkelijk, en ik ga er verder niet over uitwijden , probeer maar eens een hardware iets uit., btw ik maark zelf ook in software, dus ik spreek wel uit 2kanten., alleen gebruik, Nuendo/Reaktor/Cubase enz.

2.daar heb je me, althans half, het lijkt me eerder een mc303 preset eigenlijk, maar het ging ff om de preset kwaliteit.

3. Dan ben je net te laat, ik was gister live in nijmegen. Helaas., en zolang ik geen fatsoenlijke mogelijkheid heb iets op te nemen en jij geen mooie monitor boxjes moet je nog ff wachten.

@ konflict:, alles wat ik uit m'n rm1x trek is zowieso niet te evenaren, ikw eet niet of je dat apparaat ooit gehoord hebt..., software is te 'perfect' daarvoor, m'n rs zou je je eerder kunnen evenaren.. die is ook best perfect.. maar dan nog zou je het niet kunnen evenaren.. en ja ik durf dit makkelijk te beweren, btw dat moet venetian snares eens live proberen
Oud 09-04-2004, 22:30
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 09-04-2004 @ 23:27 :
1.Niets is minder waar, software is ook gewoon te makkelijk, en ik ga er verder niet over uitwijden , probeer maar eens een hardware iets uit., btw ik maark zelf ook in software, dus ik spreek wel uit 2kanten., alleen gebruik, Nuendo/Reaktor/Cubase enz.

2.daar heb je me, althans half, het lijkt me eerder een mc303 preset eigenlijk, maar het ging ff om de preset kwaliteit.

3. Dan ben je net te laat, ik was gister live in nijmegen. Helaas., en zolang ik geen fatsoenlijke mogelijkheid heb iets op te nemen en jij geen mooie monitor boxjes moet je nog ff wachten.
1. Software/hardware gezeik blijft altijd 'n kwestie van smaak. Als iets goed geproduceerd is kan jij 'r echt niet altijd uithalen of 't hardware of software matig is gecomponeerd.

2. het zijn geknipte geluiden van 'n tb303, dus als jij er een mc303 preset inhoort twijfel ik nog harder dan ik al deed aan je oordeel.

3. grote woorden, geen bewijs... gaat 'r niet in bij mij, sorry.
Oud 09-04-2004, 22:32
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Offtopic: why the fuck did you fuck up the rotation!
puff puff give, motherfucker!!!!

Crystal Method - The Red Pill.mp3
take the red pill, take the blue pill, take the red pill, take the blue pill!!

...

sorry jongen, je wist het vast niet van crystal method

het nummer zelf is wel goed, maar vet jammer dat ik al een "the red pill" nummer ken, met ongeveer dezelfde fucking quotes .

ik wil ook naar een goa/psy feest gvd
Oud 09-04-2004, 22:40
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 09-04-2004 @ 23:32 :
Offtopic: why the fuck did you fuck up the rotation!
puff puff give, motherfucker!!!!

Crystal Method - The Red Pill.mp3
take the red pill, take the blue pill, take the red pill, take the blue pill!!

...

sorry jongen, je wist het vast niet van crystal method

het nummer zelf is wel goed, maar vet jammer dat ik al een "the red pill" nummer ken, met ongeveer dezelfde fucking quotes .

ik wil ook naar een goa/psy feest gvd
woah.. dat is wel behoorlijk crappy haha.. dat wist ik dus idd niet.. nah, dan kan ik binnenkort de quotes 'r es uit gaan slopen als ik zin heb om 'm verder af te bouwen en goeie vervangers gevonden heb.
Oud 10-04-2004, 00:51
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op [pl=10531437]09-04-2004 @ 23:27 @ konflict:, alles wat ik uit m'n rm1x trek is zowieso niet te evenaren, ikw eet niet of je dat apparaat ooit gehoord hebt..., software is te 'perfect' daarvoor, m'n rs zou je je eerder kunnen evenaren.. die is ook best perfect.. maar dan nog zou je het niet kunnen evenaren.. en ja ik durf dit makkelijk te beweren, btw dat moet venetian snares eens live proberen [/B]
ik ga er nog steeds vanuit dat creativiteit niet vanuit je apparatuur komt, dus je rs (ja, ik heb verstand van hardware, ik heb er mee gewerkt maar ik heb niet 't idee dat ik er nu zoveel geld aan uit moet geven, dat komt later pas) is misschien wel een geweldig instrument, maar toch wil ik je muziek horen. Live spelen met hardware lijkt me namelijk niet zo moeilijk, ik heb wel eens wat uitgeprobeerd en het ligt voornamelijk aan de manier waarop je het brengt, niet eens wat je brengt.

Dus, ik heb ook geen monitorspeakers, dat is geen excuus, laat maar eens wat horen en ik beloof eerlijk te zijn met m'n commentaar

ps binnenkort venetian snares live in enschede en ik ga erbij zijn, ben benieuwd.
Oud 10-04-2004, 07:32
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
cHa0s schreef op 09-04-2004 @ 23:30 :

2. het zijn geknipte geluiden van 'n tb303, dus als jij er een mc303 preset inhoort twijfel ik nog harder dan ik al deed aan je oordeel.

Ik weet niet of je weet wat een mc is maar daar zitten min of meer de zelfde geluiden in , zowieso zijn al die roland dingen hetzelfde klinkend
Oud 10-04-2004, 08:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 10-04-2004 @ 08:32 :
Ik weet niet of je weet wat een mc is maar daar zitten min of meer de zelfde geluiden in , zowieso zijn al die roland dingen hetzelfde klinkend
ja, ik weet wat 'n mc is en daar haal je zeker weten niet het geluid van 'n tb303 uit, daar mist 'ie enkele filters voor. punt.
als je hardware matig 'n tb303 wil nabootsen zodat 't ook echt als 'n tb303 klinkt moet je 'n TBS-303 Mk.II of 'n miditb303 kastje aanschaffen. als je ze kan vinden, die tbs-303 zijn 'r maar 200 van ofzo. en 'n originele tb303 is ook behoorlijk moeilijk te vinden. de mc303 is shit. (naja, als groovebox voor de beginnende hardware idioot misschien wel aardig, maar om snerpende tb303 acid eruit te halen echt totaal nikssss.)

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 08:14.
Oud 10-04-2004, 08:15
cha0s
cha0s is offline
en doe es niet zo uit de hoogte.
kom eerst maar 'ns met 'n mp3tje of 'n stream. (burden of proof.)
Oud 10-04-2004, 10:17
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 10-04-2004 @ 08:32 :
haha, komop zeg, nu kan ik je al helemaal niet meer serieus nemen als hardwarefreak nu je hebt gezegd dat een mc303 min of meer hetzelfde is als een tb303
Oud 10-04-2004, 13:40
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
konflict schreef op 10-04-2004 @ 11:17 :
haha, komop zeg, nu kan ik je al helemaal niet meer serieus nemen als hardwarefreak nu je hebt gezegd dat een mc303 min of meer hetzelfde is als een tb303
Misschien is Blisty wel heel ad hoc.
Oud 10-04-2004, 14:05
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
@ all : k, ik zeg wel niets meer maar post het voor de grap ook eens op synthforum kijken of je nog steeds veel positieve reacties krijgt, over de tb 303 had je(konflict) idd gelijk btw, maar veel 'hardware freaks' gebruiken hem niet echt aangezien hij nog altijd pc controlled is. En ik weet niet waarom iedereen mij een hardware gastje noemt aangezine ik al vele malen heb gezegd dat ik ook software matig muziek maak. Ik ga vandaag maybe jammen met een vriend, en dat nemen we dan iig op, als het doorgaat.. maybe komt er dan iets van mij online, kunnen jullie de meester aanschouwen, maargoed, ik kan er verder ook niets aan doen, het klinkt gewoon crappy en als je mensen live blij wilt maken zul je toch echt met iets anders aan moeten komen

@konflict: als je vindt dat hardware matig optreden makkelijk is vraag ik me af wat je van software matig optreden vind.

@chaoss: gelukkig vind je de mc303 kut, dan zijn we het over iig 1 ding eens, ik doe verder niet uit de hoogte, ik ben zelf net uit het n00b stadium maar ik heb gewoon nog niets gehoord waar ik blij van word. Ik maakte dat ook in mijn n00b stadium.. waar ik dan alweer genoeg of net teveel mee zeg..waarschijnlijk, trouwens best raar als je om commentaar/suggesties.kritiek vraagt, het word gegeven en je beledigd doet/ overkomt

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 14:11.
Oud 10-04-2004, 14:05
Orion16
Orion16 is offline
Goed gedaan
Oud 10-04-2004, 17:47
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 10-04-2004 @ 15:05 :
@chaoss: gelukkig vind je de mc303 kut, dan zijn we het over iig 1 ding eens, ik doe verder niet uit de hoogte, ik ben zelf net uit het n00b stadium maar ik heb gewoon nog niets gehoord waar ik blij van word. Ik maakte dat ook in mijn n00b stadium.. waar ik dan alweer genoeg of net teveel mee zeg..waarschijnlijk, trouwens best raar als je om commentaar/suggesties.kritiek vraagt, het word gegeven en je beledigd doet/ overkomt
ghehe, je posts komen wel heel erg holier than thou over. dat is 't em gewoon en als er dan niets is om die hoge houding mee te staven of te bewijzen, ga je het toch in twijfel trekken en omlaag halen omdat je 'kritiek' eigenlijk meer verkapt annoyen is en sowieso niet onderbouwd. "ga even sparen en koop hardware, dit gaat nergens over," of het feit dat alles wat je hier hoort als 'n preset uit één van je wonderkastjes klinkt, dat is geen kritiek/commentaar, dat is afzeiken.

Laatst gewijzigd op 10-04-2004 om 17:51.
Oud 11-04-2004, 12:30
konflict
konflict is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 10-04-2004 @ 15:05 :
@ all : k, ik zeg wel niets meer maar post het voor de grap ook eens op synthforum kijken of je nog steeds veel positieve reacties krijgt, over de tb 303 had je(konflict) idd gelijk btw, maar veel 'hardware freaks' gebruiken hem niet echt aangezien hij nog altijd pc controlled is. En ik weet niet waarom iedereen mij een hardware gastje noemt aangezine ik al vele malen heb gezegd dat ik ook software matig muziek maak. Ik ga vandaag maybe jammen met een vriend, en dat nemen we dan iig op, als het doorgaat.. maybe komt er dan iets van mij online, kunnen jullie de meester aanschouwen, maargoed, ik kan er verder ook niets aan doen, het klinkt gewoon crappy en als je mensen live blij wilt maken zul je toch echt met iets anders aan moeten komen
ik ben zeer benieuwd naar wat 'de meester' ervan bakt. en ik zal mezelf ook aanmelden op synthforum en er wat tracks posten zogauw mn demo af is, het forum ziet er goed uit.

Citaat:

@konflict: als je vindt dat hardware matig optreden makkelijk is vraag ik me af wat je van software matig optreden vind.
tsja, ligt eraan.. softwarematig is nogal breed, wat dj'en met traktor vind ik minder interessant dan optreden met ableton live (wat volgens mij het meeste gebeurd) maar het liefst zie ik iemand die met z'n eigen maxmsp patches aan het klote is. sowieso vind ik het optreden met een laptop niet echt interessant, ik zie liever een hardware/laptop combinatie.

Citaat:

wat valt er dan onder n00b? en wat niet? ben je pas geen newbie meer als je platen hebt uitgebracht?
Oud 11-04-2004, 13:13
Madgirl
Madgirl is offline
Ik vind het eigenlijk geen goa? Verder wel goed gemaakt!
Oud 11-04-2004, 14:50
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 11-04-2004 @ 14:13 :
Ik vind het eigenlijk geen goa? Verder wel goed gemaakt!
Ehm, goa met acid invloeden (of andersom) dan?
Oud 11-04-2004, 19:57
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
konflict schreef op 11-04-2004 @ 13:30 :
1.ik ben zeer benieuwd naar wat 'de meester' ervan bakt. en ik zal mezelf ook aanmelden op synthforum en er wat tracks posten zogauw mn demo af is, het forum ziet er goed uit.

2.tsja, ligt eraan.. softwarematig is nogal breed, wat dj'en met traktor vind ik minder interessant dan optreden met ableton live (wat volgens mij het meeste gebeurd) maar het liefst zie ik iemand die met z'n eigen maxmsp patches aan het klote is. sowieso vind ik het optreden met een laptop niet echt interessant, ik zie liever een hardware/laptop combinatie.

3.wat valt er dan onder n00b? en wat niet? ben je pas geen newbie meer als je platen hebt uitgebracht?
1.
2.f*ck een laptop optreden doe je gewoon fully hardwarematig, kan prima
3.najah een plaat uit brengen hoeft niet maar je moet er wel in staat toe kunnen zijn
Oud 11-04-2004, 21:24
EggeD
EggeD is offline
Citaat:
[BlisteX] schreef op 11-04-2004 @ 20:57 :
1.
3.najah een plaat uit brengen hoeft niet maar je moet er wel in staat toe kunnen zijn
3.. Liever een n00b dan iemand die buigt voor maatschappelijke esthetica.
Oud 11-04-2004, 22:02
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
Citaat:
onzin
Oud 11-04-2004, 22:05
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
ConcordDawn schreef op 11-04-2004 @ 23:02 :
onzin
"
Oud 11-04-2004, 22:06
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
EggeD schreef op 11-04-2004 @ 22:24 :
3.. Liever een n00b dan iemand die buigt voor maatschappelijke esthetica.
in staat toe kunnen zijn in de zin van je ervaring enzo niet in de zin van dat je een label hebt...
Oud 12-04-2004, 09:50
konflict
konflict is offline
Citaat:

maar niet iedereen heeft hardware, niet iedereen maakt z'n muziek met hardware, en als die mensen live op treden waarom zouden ze dan opeens wel hardware gaan gebruiken? voor het oog is het mooier inderdaad, maar je gaat je muziek toch niet aanpassen omdat je live persé met hardware wilt optreden..

Citaat:

dat wil ook niet veel zeggen tegenwoordig, er komt zoveel prut uit op b.v. skihutcd's, boozywoozy etc. en dat vind ik nu niet echt het toonbeeld van goede producers.
Oud 13-04-2004, 16:35
[BlisteX]
[BlisteX] is offline
Citaat:
konflict schreef op 12-04-2004 @ 10:50 :

maar niet iedereen heeft hardware, niet iedereen maakt z'n muziek met hardware, en als die mensen live op treden waarom zouden ze dan opeens wel hardware gaan gebruiken? voor het oog is het mooier inderdaad, maar je gaat je muziek toch niet aanpassen omdat je live persé met hardware wilt optreden..

dat wil ook niet veel zeggen tegenwoordig, er komt zoveel prut uit op b.v. skihutcd's, boozywoozy etc. en dat vind ik nu niet echt het toonbeeld van goede producers. [/B]
klopt. op beide.
Oud 09-08-2005, 15:22
Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Jow Mark heb je deze track nog? Ik vond 'm relaxed maar ik ben 'm kwijt.
Oud 09-08-2005, 15:42
Verwijderd
Pm em dan. Dit is een beetje oud en tegenwoordig staan mp3s op GidG
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten