Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
het kan wel 1,5 uur duren voordat je effecten merkt, dus wees vooral niet te gulzig.
ik blow jaren, maar spacecake doe ik niet weer. valt bij mij nooit goed. vind het niet echt te vergelijken. ik tripte er zelfs behoorlijk van en als je dat niet verwacht en in de verkeerde omgeving ben kan dat vervelend uitpakken. |
![]() |
|
Ik kan niet zeggen dat ik ervan trip, maar het slaat hard in idd.
De laatste keer dat ik spacecake gegeten heb ben ik met twee vrienden naar de premiere van matrix 3 gegaan. Lege zaal, helemaal vooraan - knet-ter gaar ![]() Maar verder... t smaakt niet geweldig (tja er zit wiet in he) tov gewone cake en het is geen bezigheid zoals het roken van een joint. Ben ooit met vijftien plakken spacecake teruggekomen van vakantie, een vakantie waarop wie iedereen zijn wiet hebben ontfutselt omdat die van ons te snel was opgerookt ![]() Zegt genoeg lijkt me.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik vond spacecake altijd geweldig tot ik er een keer heel erg ziek van geworden ben. Sindsdien blow ik weer liever. Ik vind namelijk dat je, als je blowt, beter kunt bepalen hoe high je wordt. Bij spacecake slaat het effect na 1,5 uur vol in. Bij blowen kun je een beetje high worden, en dan een beetje meer, en een beetje meer, als je dat wilt. Spacecake is heftiger en het is belangrijk om inderdaad niet te gulzig te zijn. Ook werkt het bij mij in ieder geval veel langer door dan een joint.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
space cake van knipafval ![]() ![]() ik vind space cake wel leuker dan gewoon blowen maar blowen is inderdaad makkelijker dus sneller voorhande
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
spacecake als je nog nooit geblowd heb? Da Girl | 23 | 17-04-2007 16:08 | |
Drugs & Alcohol |
Spacecake boxx | 12 | 30-03-2006 09:30 | |
De Kantine |
Rook jij? Femic | 135 | 25-01-2006 16:55 | |
Drugs & Alcohol |