Citaat:
Mushu schreef op 04-08-2005 @ 23:43 :
Mjah, maar het is een of ander programma, heb ik het idee. Dat Podcasts dus. Tenminste, er staat een soort van afspeellijst onder de optieknop en schijnbaar kan ik er dingen inzetten. Ik weet alleen niet wat, nummers niet. En ik wil het er graag uit hebben. Hij heeft het steeds over videobestanden die hij niet kan afspelen.
|
Dat klopt een Podcast maakt volgens mij gebruik van een RSS, dit is een bestand die verteld waar een bepaalde mp3 (of video) te vinden is. Dit bestand download jij (vrijwillig of niet; geen idee) op je ipod. Nu heb je 2 soorten (eigenlijk 3) je hebt een soort die download heet en die geeft jou de mogelijkheid om het bestand zo vaak als jij wil en op het tijdstip dat jij wil af te spelen. De andere soort heeft de beperking dat je ervoor verbinding met je computer moet hebben. Maar hoe het precies in elkaar steekt weet ik ook niet.
Probleem is dat je dit live on demand systeem dus niet kan afspelen als je geen verbinding hebt met je itunes downloadprogramma.
Ik denk dat daarin het probleem ligt, het gaat ook niet om nummers maar vaak om radiouitzendingen.