Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2005, 22:26
Verwijderd
Dus, dit staat sinds vandaag in mijn iTunes schermpje. Met ernaast een paars lampje. Sommige nummers die ik afspeel krijgen een melding waarin staat: Kan bestand O_o(endaneennummer) niet openen. Dan heb ik een optie Annuleer en Zoek. Ik druk steeds maar op Annuleer, want ik heb geen idee wat het is. Iemand die weet hoe het erin is gekomen, wat het is en hoe ik het eruit kan krijgen?
Dankjewel alvast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-08-2005, 22:37
Verwijderd
Volgens mij betekend dit dan dat de iTune die je hebt gedownload nog op de computer staat. Dus je zou hem even in moeten pluggen en dan bij zo'n liedje zoeken doen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 22:39
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 04-08-2005 @ 23:37 :
Volgens mij betekend dit dan dat de iTune die je hebt gedownload nog op de computer staat. Dus je zou hem even in moeten pluggen en dan bij zo'n liedje zoeken doen.
Hoe bedoel je in moeten pluggen?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 22:41
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 04-08-2005 @ 23:39 :
Hoe bedoel je in moeten pluggen?
je download je iTunes toch met je computer en zet ze daarna vanaf je computer op je Ipod?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 04-08-2005 @ 23:41 :
je download je iTunes toch met je computer en zet ze daarna vanaf je computer op je Ipod?
Mjah, maar het is een of ander programma, heb ik het idee. Dat Podcasts dus. Tenminste, er staat een soort van afspeellijst onder de optieknop en schijnbaar kan ik er dingen inzetten. Ik weet alleen niet wat, nummers niet. En ik wil het er graag uit hebben. Hij heeft het steeds over videobestanden die hij niet kan afspelen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2005, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Mushu schreef op 04-08-2005 @ 23:43 :
Mjah, maar het is een of ander programma, heb ik het idee. Dat Podcasts dus. Tenminste, er staat een soort van afspeellijst onder de optieknop en schijnbaar kan ik er dingen inzetten. Ik weet alleen niet wat, nummers niet. En ik wil het er graag uit hebben. Hij heeft het steeds over videobestanden die hij niet kan afspelen.
Dat klopt een Podcast maakt volgens mij gebruik van een RSS, dit is een bestand die verteld waar een bepaalde mp3 (of video) te vinden is. Dit bestand download jij (vrijwillig of niet; geen idee) op je ipod. Nu heb je 2 soorten (eigenlijk 3) je hebt een soort die download heet en die geeft jou de mogelijkheid om het bestand zo vaak als jij wil en op het tijdstip dat jij wil af te spelen. De andere soort heeft de beperking dat je ervoor verbinding met je computer moet hebben. Maar hoe het precies in elkaar steekt weet ik ook niet.
Probleem is dat je dit live on demand systeem dus niet kan afspelen als je geen verbinding hebt met je itunes downloadprogramma.
Ik denk dat daarin het probleem ligt, het gaat ook niet om nummers maar vaak om radiouitzendingen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2005, 06:46
skins
skins is offline
Hier wordt alles heel mooi uitgelegd:

http://www.apple.com/nl/podcasting/
Reageren

Regels voor berichten