Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk ja. Vooral die 160GB iPod
![]() Btw: iPod classic and nano update fixes performance niggles Posted Oct 8th 2007 4:14AM by Conrad Quilty-Harper Filed under: Portable Audio, Portable Video Apparently that 1.0.1 iPod update the other week didn't do much to fix the iPod classic and nano's Coverflow performance, with a new update fixing low framerates and jerky animations once and for all. Overall faster menu performance is also part of the package, with TV Out functionality getting the fix it should have had in the first place, with a third "ask" option for selecting TV out mode when a cable is plugged in. These cases of release now, fix later are really becoming a bore. [Thanks, Billy. Via MacRumors] http://www.macrumors.com/2007/10/06/...-update-1-0-2/ |
![]() |
|
je kunt er toch mee internetten net als met de iphone?
met de iphone kun je in ieder geval volwaardig internetten, java en flash weet ik niet. maar op een demonstratie gaat hij naar google en de site van de daily telegraph. volgens mij kun je er ook youtube filmpjes op kijken.
||
Citaat:
'iPod touch - Safari webbrowser Met Safari, de meest geavanceerde webbrowser die ooit bij een draagbaar apparaat is geleverd, kunnen gebruikers webpagina's bekijken zoals ze bedoeld zijn, met de mogelijkheid om met één tikje van de vinger in te zoomen op elke gewenste pagina. De Safari-webbrowser wordt geleverd met Google Search en Yahoo! oneSearch, zodat je snel en eenvoudig de informatie vindt die je zoekt. Verder bevat iPod touch het YouTube-programma van Apple, waarmee je via Wi-Fi miljoenen gratis YouTube-video's kunt opzoeken en bekijken.' |
![]() |
||
Citaat:
wat ben ik toch weer heerlijk duidelijk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het lijkt me dat Apple dat niet gaat implementeren. Ten eerste zou je een soort basestation moeten hebben (evt een wifi ap met usb hd oid) , ten tweede zou het via WiFi of BlueTooth moeten gaan en dan komt het; Philips heeft al een soortgelijk systeem en de bijbehorende patenten dus ik zie Apple dit niet snel doen. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Afgezien daarvan dan is er dus geen probleem voor Apple, die hebben groter budget dan een groot aandeel van de fabrikanten die ik noemde en kunnen zoiets prima afkopen van Philips. En om nou te zeggen dat Philips direct concurreert met Apple op het vlak van bijvoorbeeld home audio streaming en domotica.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, ze zullen idd prima een licentie kunnen nemen ja. Afkopen gaat 'm denk ik niet worden. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Ipod Classic: Video's Nijn* | 1 | 20-04-2009 07:18 | |
Software & Hardware |
MP3 speler kiezen Guinevere03 | 19 | 22-01-2008 19:38 | |
Software & Hardware |
ipod---> nieuwe ipod Tiño | 6 | 26-10-2006 15:54 | |
Software & Hardware |
iPod Video toemba | 3 | 04-10-2006 15:01 | |
Software & Hardware |
[Apple iPod Nano] Wat vinden wij ervan? Chilli Dude | 154 | 20-06-2006 10:49 | |
Software & Hardware |
IPOD video converteer problemen HB9999 | 1 | 09-06-2006 22:54 |