Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2007, 16:28
YORDIOFZO
YORDIOFZO is offline
Ja ze zijn er al een tijdje maar volgens mij is der nog geen topic over.

iPod Suffle

Met de 1-GB iPod shuffle kun je tot 240 nummers bij je dragen op je mouw. Of op je revers. Of aan je broekriem. Kies een van de nieuwe kleuren, klem de iPod shuffle vast en draag hem als muzikaal pronkstuk. Voor slechts € 79.

iPod Nano

De kleine iPod met het grootse idee: video. 's Werelds populairste muziekspeler biedt nu de mogelijkheid video's, podcasts en meer te bekijken. Het display van de iPod nano is nu groter en helderder, waardoor de beeldkwaliteit nog beter is geworden. De iPod nano, in vijf oogverblindende kleuren, is in alle opzichten een lust voor het oog. En met modellen van 4 GB en 8 GB vanaf € 149 spreekt de kleine krachtpatser boekdelen.

iPod Classic

Keuzes, keuzes. Wie zit er echt op te wachten? Waarom zou je moeten kiezen wat je op je iPod zet? Met een opslagcapaciteit tot 160 GB kun je op de iPod classic je hele mediaverzameling meenemen — tot 40.000 nummers en tot 200 uur aan video — waar je ook naartoe gaat. Met zijn volledig vernieuwde en nu nog slankere, volledig metalen behuizing is deze iPod een moderne klassieker. Verkrijgbaar vanaf € 249.

iPod Touch

iPod touch heeft dezelfde revolutionaire interface als iPhone. Je profiteert optimaal van het grote 3,5-inch display en via de aanraakgevoelige "multi-touch"-interface kun je alles bedienen met alleen je vingers. Dus je kunt door je albums zweven met Cover Flow, in een handomdraai door je foto's bladeren en deze vergroten, of in- en uitzoomen op een gedeelte van een webpagina. Bovendien heeft iPod touch een QWERTY-toetsenbord: ideaal om te surfen over het web met Safari, te zoeken naar video's op YouTube, muziek te vinden in de iTunes Wi-Fi Music Store of nieuwe contactpersonen toe te voegen.

Ik heb de nieuwe Nano inmiddels bijna 4 week en dat ding is echt ge-wel-dig! Video's zijn haarscherp en coverflow op je iPod is ook geweldig. Ik doe m'n muziek bijna alleen nog maar via coverflow.

De iPod Touch is erg geil, maar erg duur en zoveel geld had ik der niet voor over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2007, 16:30
ESTHERRx_
ESTHERRx_ is offline
Wauw mooi zeg, deze nieuwe collectie! Die Ipod Nano zou ik wel willen hebben! ff sparen !! Maar ja ik kan hem gelukkig wel zien bij mijn grote vriend Yordi..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 18:02
]{ing
]{ing is offline
Leuk ja. Vooral die 160GB iPod . Jammer dat apple nog steeds niet aan de digitale uitgang wil. De Touch is misschien wel duur, maar heeft wifi, dat lijkt me echt helemaal te gek als het kan doen wat ik wil (nog niet gecheckt)

Btw:

iPod classic and nano update fixes performance niggles

Posted Oct 8th 2007 4:14AM by Conrad Quilty-Harper
Filed under: Portable Audio, Portable Video
Apparently that 1.0.1 iPod update the other week didn't do much to fix the iPod classic and nano's Coverflow performance, with a new update fixing low framerates and jerky animations once and for all. Overall faster menu performance is also part of the package, with TV Out functionality getting the fix it should have had in the first place, with a third "ask" option for selecting TV out mode when a cable is plugged in. These cases of release now, fix later are really becoming a bore.

[Thanks, Billy. Via MacRumors]
http://www.macrumors.com/2007/10/06/...-update-1-0-2/
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 18:58
Verwijderd
Vandaag even met de Touch gespeeld, mijn broertje heeft er eentje gekocht, goddomme wat een mooi apparaat <3 *iPod video verkoopt en Touch koopt*
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 19:33
]{ing
]{ing is offline
Beter koop je eerst een ps2
Met citaat reageren
Oud 19-10-2007, 22:27
Bonga
Bonga is offline
ben ik plotseling weer retro met mijn 1Gen. iPod nano
Oud 20-10-2007, 17:55
Hulk
Hulk is offline
ik ga volgende week de nieuwe nano kopen .

die touch met wifi lijkt me ook wel handig.. dat betekent dat je overal waar een draadloos netwerk is kunt internetten?
als je er ook nog mee zou kunnen msnen had ik die zeker gekocht.
Oud 20-10-2007, 18:51
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
ik ga volgende week de nieuwe nano kopen .

die touch met wifi lijkt me ook wel handig.. dat betekent dat je overal waar een draadloos netwerk is kunt internetten?
als je er ook nog mee zou kunnen msnen had ik die zeker gekocht.
De touch is niet bedoeld als internet/msn device.. ik zou wel willen dat ie dit kon doen:

Ideetje voor apple misschien?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2007, 11:01
Nietzman
Nietzman is offline
Indirect kun je dat al wel doen lijkt me, men neme een webinterface voor iTunes of vnc om je mac mee te bedienen vanaf je touch, plant een aantal airport expresses door je huis heen en gaan met die banaan.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 10:24
Hulk
Hulk is offline
je kunt er toch mee internetten net als met de iphone?

met de iphone kun je in ieder geval volwaardig internetten, java en flash weet ik niet. maar op een demonstratie gaat hij naar google en de site van de daily telegraph. volgens mij kun je er ook youtube filmpjes op kijken.
Oud 22-10-2007, 11:24
]{ing
]{ing is offline
Ik dacht zelf dat de wifi functionaliteit meer was om te syncen en je itunes te besturen ofzo? Maargoed er zit inderdaad een browser op de touch, heb ik even gecheckt: Safari browser voor alle iphone geoptimaliseerde websites zoals facebook en chatsites meeboo, beejive.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 11:25
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Indirect kun je dat al wel doen lijkt me, men neme een webinterface voor iTunes of vnc om je mac mee te bedienen vanaf je touch, plant een aantal airport expresses door je huis heen en gaan met die banaan.
Nice zou wel een goede oplossing zijn, systemen als Sonos zijn duur en ik vind een Touch + wat airtunes niet duur. Daarnaast ziet een touch er veel beter uit.

'iPod touch - Safari webbrowser
Met Safari, de meest geavanceerde webbrowser die ooit bij een draagbaar apparaat is geleverd, kunnen gebruikers webpagina's bekijken zoals ze bedoeld zijn, met de mogelijkheid om met één tikje van de vinger in te zoomen op elke gewenste pagina. De Safari-webbrowser wordt geleverd met Google Search en Yahoo! oneSearch, zodat je snel en eenvoudig de informatie vindt die je zoekt. Verder bevat iPod touch het YouTube-programma van Apple, waarmee je via Wi-Fi miljoenen gratis YouTube-video's kunt opzoeken en bekijken.'
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 15:11
Bruut
Bruut is offline
160gb damn xD

Ik heb Ipod video 80gb en die krijg ik met moeite vol
Oud 22-10-2007, 20:24
Bonga
Bonga is offline
Citaat:
De touch is niet bedoeld als internet/msn device.. ik zou wel willen dat ie dit kon doen:

[afbeelding]

doet me een beetje denken aan dat philips systeem met draadloze dingessen
wat ben ik toch weer heerlijk duidelijk
Oud 22-10-2007, 20:48
Verwijderd
De Touch wordt vast wel gehacked zodat je er gewoon op kunt internetten. Desalniettemin wacht ik op de grotere versie want 16 gig is me echt te weinig
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 21:01
Verwijderd
Ik vind die groene wel mooi.,
Met citaat reageren
Oud 22-10-2007, 23:14
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
De Touch wordt vast wel gehacked zodat je er gewoon op kunt internetten. Desalniettemin wacht ik op de grotere versie want 16 gig is me echt te weinig
Lijkt me een beetje onnodig om 'm te hacken voor iets wat 'ie out of the box prima doet.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 12:00
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Lijkt me een beetje onnodig om 'm te hacken voor iets wat 'ie out of the box prima doet.
Juh, daarom ga ik er ook nu een halen
Oud 19-02-2008, 12:43
Jochemska
Jochemska is offline
Citaat:
160gb damn xD

Ik heb Ipod video 80gb en die krijg ik met moeite vol
Heb een classic van 160gb hij ziet er eigenlijk niet uit, veel te groot. aar die 160gb maakt dat wel goed als je veel muziek hebt teminste zoals ik.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 21:28
Verwijderd
dr gaat niets boven een iPhone...hij zit in mn broekzak
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 13:49
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

Beetje late reactie maar ach

Het lijkt me dat Apple dat niet gaat implementeren. Ten eerste zou je een soort basestation moeten hebben (evt een wifi ap met usb hd oid) , ten tweede zou het via WiFi of BlueTooth moeten gaan en dan komt het;
Philips heeft al een soortgelijk systeem en de bijbehorende patenten dus ik zie Apple dit niet snel doen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 00:02
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
met fatsoenlijk internet begin ik de beperkingen van een 4gb ipod nano in te zien..
Oud 23-02-2008, 09:27
Verwijderd
ik heb een Nano
het scheelt echt gigantisch veel of je hem in Amerika of in Europa koopt, kan 25€ schelen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2008, 15:38
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
ik kan in nederland een nieuwe 8gb versie legaal vanaf 166,29 krijgen.. dan zijn ze wel heel goedkoop in de VS
Oud 24-02-2008, 19:06
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Beetje late reactie maar ach

Het lijkt me dat Apple dat niet gaat implementeren. Ten eerste zou je een soort basestation moeten hebben (evt een wifi ap met usb hd oid) , ten tweede zou het via WiFi of BlueTooth moeten gaan en dan komt het;
Philips heeft al een soortgelijk systeem en de bijbehorende patenten dus ik zie Apple dit niet snel doen.
Philips heeft geen patenten die er voor zorgen dat je zoiets niet meer kunt uitbrengen. Er zijn veel grote hifi én computer merken die iets dergelijks aanbieden (denk aan Crestron, Cambridge Audio, Imerge/Onkyo, Yamaha, Hifidelio, Logitech, Sonos, Harman Kardon, Sony, Denon etc). Misschien dat Apple zoiets wel op de planning heeft staan. De mogelijkheden zijn er namelijk met wifi op de iPod Touch en dat ding wat ze al langer hebben, Airport Express.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-02-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Philips heeft geen patenten die er voor zorgen dat je zoiets niet meer kunt uitbrengen. Er zijn veel grote hifi én computer merken die iets dergelijks aanbieden (denk aan Crestron, Cambridge Audio, Imerge/Onkyo, Yamaha, Hifidelio, Logitech, Sonos, Harman Kardon, Sony, Denon etc). Misschien dat Apple zoiets wel op de planning heeft staan. De mogelijkheden zijn er namelijk met wifi op de iPod Touch en dat ding wat ze al langer hebben, Airport Express.
Ja maar vrijwel alle merken die jij noemt hebben Philipschips en -software aan boord
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 22:50
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Ja maar vrijwel alle merken die jij noemt hebben Philipschips en -software aan boord
Betwijfel ik, hoe weet je dat? Hooguit een DAC chip oid (wat ik ook betwijfel gezien Cirrus logic en Burr brown meer gebruikt worden). Sommige systemen zijn zelfs gebaseerd op een embedded plankje van bijvoorbeeld VIA.

Afgezien daarvan dan is er dus geen probleem voor Apple, die hebben groter budget dan een groot aandeel van de fabrikanten die ik noemde en kunnen zoiets prima afkopen van Philips. En om nou te zeggen dat Philips direct concurreert met Apple op het vlak van bijvoorbeeld home audio streaming en domotica..
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Betwijfel ik, hoe weet je dat? Hooguit een DAC chip oid (wat ik ook betwijfel gezien Cirrus logic en Burr brown meer gebruikt worden). Sommige systemen zijn zelfs gebaseerd op een embedded plankje van bijvoorbeeld VIA.

Afgezien daarvan dan is er dus geen probleem voor Apple, die hebben groter budget dan een groot aandeel van de fabrikanten die ik noemde en kunnen zoiets prima afkopen van Philips. En om nou te zeggen dat Philips direct concurreert met Apple op het vlak van bijvoorbeeld home audio streaming en domotica..
Ik woon in een Philipswijk, m'n buurman vind dat o.a. soort dingen uit enzo

Maar goed, ze zullen idd prima een licentie kunnen nemen ja. Afkopen gaat 'm denk ik niet worden.
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 23:54
]{ing
]{ing is offline
Philips werknemers zijn meestal wel trots ja, maar ik ben bang dat veel van hun technologie al verbeterd is, al dan niet eerst gekopieerd. De tijden dat in elk product een Philips onderdeel zit zijn wel voorbij. Dat is iets wat je maar niet tegen een werknemer moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 23:11
WMP
WMP is offline
Citaat:
dr gaat niets boven een iPhone...hij zit in mn broekzak
Daar kan ik van meespreken.
Reageren

Regels voor berichten