Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou zeggen: Creative Zen http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...22&Section=SCE
Ik ben zelf erg tevreden over Creative. Al ik de Creative niet goedkoop werkt alles wel goed, en duidelijk + je kunt er films op afspelen. En radio etc. Ook mogelijk om op te laden via stopcontact, en computer e.d. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Een tijdje geleden is door Samsung een nieuwe mp3 uitgebracht:
- Samsung YP-P2 Er is ook nog een s5 en een t10 variant, al vind ik persoonlijk die YP-P2 toch mooier/leuker ![]() S5 & T10 Ik denk dat die wel een beetje voldoet aan je eisen.(al zijn die nieuwe zen creative's ook mooi) Al denk ik dat je voor een >20gb met een flink scherm voor de overzichtelijkheid wel meer moet neerleggen dan 150. |
![]() |
||
Citaat:
Erg jammer dat iRiver er niet aan gedacht heeft de H3x0 serie te upgraden. Ik had graag een groter scherm, betere video support (minimaal zo goed als iPod video), een SD of CF slot en een optische uitgang. Natuurlijk nog andere dingen, maar dit zou al mooi zijn. Even groot/dik maakt me dan niet meer uit. De line in maakt een aparte recorder voor mij overbodig. Ik heb een Apple iPod 30G naast mn H320. Als je winamp gebruikt om de iPod te managen is er niks aan de hand. ![]() |
![]() |
|
Ik ben ook nog niet uitgekeken op mn iriver h320, misschien is het voor de topicstarter nog een optie om zoiets tweedehands te kopen. De enige andere waar ik toen over getwijfeld heb was de iAudio x5, vind dat een zeer mooi apparaatje. Nu zou ik mijn h320 alleen inruilen voor iets met een groter schermpje.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en de Phototank met 80 en 160 GB
|
Is een tweedehands iPod geen optie? Ik heb ooit een 2ehands iPod Video (30Gb) gekocht, voor 150 euro. In de winkel kost die minimaal 100 euro meer.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
MP3-Speler kopen. Lychee | 2 | 07-04-2011 18:26 | |
Software & Hardware |
Welke MP3 speler? Verwijderd | 10 | 18-03-2006 07:17 | |
Software & Hardware |