Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-09-2006, 13:35
toemba
Avatar van toemba
toemba is offline
Ik heb hier een nieuw topic voor aangemaakt, aangezien de bestaande topics die ik kon vinden vooral over de vergelijking gingen tussen de iPod Video en een ander.

Ik wil graag een nieuwe iPod aangezien mn vorige gestolen is begin deze week. Nu had ik eerst een iPod 40 GB. Na even zoeken op de apple site kwam ik er achter dat er tegenwoordig ook iPod Video's bestaan met een capaciteit van 80 GB. Dit lijkt me wel wat, maar nou had ik daar een aantal vragen over. Om te beginnen: hoe lang houdt een batterij het vol als je films gaat kijken op de iPod Video? En hoeveel opslagruimte neemt een video van een uur in (normale kwaliteit)?

Graag zou ik reacties hebben van mensen die ervaringen hebben met een iPod Video. Alvast bedankt!
T
__________________
For a nihilist, nothing at least is something..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2006, 14:38
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Grootte verschilt per film, aangezien niet elke op dezelfde kwaliteit is geencode. Ik heb ze vaak tussen de 500 en 800 mb.

De oude 60gb red het hier net geen vier uur op een acculading, klopte wel redelijk wat met Apple zei. Dus ik denk dat die nieuwe 80gb de vijf à zes uur wel red.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 12:50
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
Ik heb een ipod video. Veel zeggen dat je niks aan de functie hebt maar ik vind van wel. Ok het is niet ideaal als je in een hobbelende bus zit en tegelijk film kijkt. Maar het is wel ideaal als je je even verveeld of als je in de trein zit, dat is niet zo hobbelig.
Ik heb er vooral kleine filmpjes opstaan, lange films vind ik omhandig.
Ik dacht trouwens dat je met de 30 en 60 gig versie het 8 uur moet volhouden als je film kijkt. Alleen met muziek doet ie t 18 uur. Verder is hij wel krasgevoelig maar dat is wel bekend.
Ik vind het een fijn ding
Met citaat reageren
Oud 04-10-2006, 15:01
Verwijderd
ik heb de oude 60gb, doet het ongeveer 3 a 4 uur met video kijken. formaat moet mpeg-4 zijn. download een converter op een torrentsite(met crack want 30 euro voor een simpele converter)

grootte verschielt idd per film, maar aangezien het toch een klein scherm is is het zeer goed te volgen met 400mb voor een film van 90 min ofzo.

na converten kan je file opeens een stuk groter worden. mijn 50mb .rm file was na converteren 150mb .mp4 geworden. maar met 80gb kan je genoeg tv series erop kwijt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Ipod Video] Vraag over bestanden
fayenatic
2 04-01-2007 22:35
Software & Hardware iPod Video Weergave
Lauuu1988
1 15-12-2006 03:49
Software & Hardware ipod video cradle/dock
]{ing
2 10-10-2006 12:59
Software & Hardware IPOD video converteer problemen
HB9999
1 09-06-2006 22:54
Software & Hardware nieuwe iPOD video vertraagd
Carn
2 14-04-2006 15:34
Software & Hardware Ipod Video ..of..... PSP
DarkeyeTR
52 11-01-2006 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:41.