Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 't was precies hoe ik me voelde en wat ik deed en moest het even kwijt
||
Citaat:
woorden zijn wat voor de hand liggend best een beetje goed op volgorde gezet toch maar het ging me niet hier niet om een beker ![]() wilde m'n gevoel uiten op een andere manier dan de meeste forummers van me gewend zijn en ik wilde kijken of anderen zich hierin konden vinden
||
Citaat:
Natuurlijk heb ik ook wel ooit betere dingen maar het hangt een beetje van de situatie af vind ik altijd
||
![]() |
Citaat:
Het rijm is nogal geforceerd. Ik hoop dat je ziet dat different-end en know-now niet rijmen. Het stukje I'm confused and hurt will be okay in the end is ook heel vreemd, omdat als je engels kunt dat leest als I'm will be okay wat natuurlijk niet kan. Je kan er dus eenvoudig I'll be okay van maken. Voor de rest is het een bekend gevoel, maar origineel uitgewerkt is het niet.
||||
Citaat:
dan is 't toch niet geforceerd gerijmt meer? ![]() Citaat:
en I'll be okay bewaarde ik voor een stukje later anders krijg je van die dubbele dingen, en dat vind ik lelijker dan hoe ik 't nu opgelost had Citaat:
ik heb het zo 'simpel' opgezet omdat het meestal je eerste gedachten zijn en anderen hier zich er zo snel in kunnen herkennen maar idd, origineel uitgewerkt is 't niet
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Liefdesbrief van een Ingenieur Global | 41 | 30-10-2005 16:44 | |
Studeren |
Scheikunde of Technische Natuurkunde? Fatality | 25 | 09-12-2004 11:46 | |
Games |
Golden Sun (probleem) Ieke | 13 | 21-08-2002 17:51 | |
Psychologie |
Favoriete Citaten Doc | 246 | 23-02-2002 18:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Maybe.... (deze beter qua ritme en rijm?) Verwijderd | 11 | 22-01-2002 12:38 | |
ARTistiek |
together again (opdracht voor engels) fruitmand | 0 | 18-11-2001 17:14 |