Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder sluit ik me aan bij Mijns. en Loveflowertje.
||
![]() |
Citaat:
en zo de gebeurtenissen onthouden en die vervolgens verteld. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
We krijgen juist inzicht in Dutroux. Hoe ziek en manipulatief die man wel niet is en daar is echt het detail van de sexuele mishandelingen te weten.
|
![]() |
||
Citaat:
Ja, je weet dat hij ziek en manipulatief is omdat iedereen dat roept. Dat hij ziek is is zoizo wel duidelijk, maar het is toch boeiend om te lezen hoe hij te werk gaat etc. Juist het verhaal van een van zijn slachtoffers is erg indrukwekkent. Dat het beroert geschreven is is een ander verhaal. Ik was na het lezen toch behoorlijk diep onder de indruk en op deze manier dringt hoe hij is toch dieper tot je door dan dat iedereen maar roept dat hij ziek is etc. Ik vind het nogsteeds geen fantastisch boek, maar zo is het imo ook niet bedoelt. En? Dit had een gigantische inpact toen het duidelijk werd. Ik was zelf nog vrij jong en snapte het nog niet helemaal. Jij was toen nog veel jonger, dus je hebt het nog meer gemist als ik. Dat vaders hun kinderen misbruiken vind ik net zo goed walgelijk. Maar of je het leuk vind of niet, dat komt toch veel vaker voor dan zo'n zaak als dit. Daarbij is dat toch min of meer een familieaangelegenheid dan als er ontvoerde meisjes zijn die daarvoor al uitgebreid in de publiciteit geweest zijn.
||
Citaat:
Ik vond het een erg interessant boek, het greep mij ontzettend aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees jij nu? Deel XXIII Geel | 500 | 07-03-2011 22:11 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel III lukas15 | 500 | 06-06-2007 19:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Welk boek lees je nu? Deel XIV Verwijderd | 500 | 13-05-2006 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Laatste boekenaanwinsten, deel II Verwijderd | 500 | 04-04-2006 13:51 | |
Lifestyle |
waar zijn jouw zuurverdiente centen heen ? Back Door Man | 500 | 13-12-2005 17:12 | |
Psychologie |
Sabine Dardenne - Ik was twaalf en ik fietste naar school Verwijderd | 46 | 12-02-2005 12:55 |