Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2005, 17:08
Verwijderd
Goededag mensen, ik zit te bedenken om een actie te beginnen voor een goed doel binnen Nederland, ik zit te bedenken voor een unieke actie, die natuurlijk wel aanspreekt bij de mensen. Hierin wil ik een goed doel betrekken
bijvoorbeeld KIKA
nierstichting
of iets anders dergelijks.
Nu is mijn vraag, zou ik hier moeten proberen zoveel mogelijk sponsors in te betrekken??? en denken jullie dat dit wel zin heeft...als het uniek is dan he?? ik zit te bedenken, om op een manier, alle gemeenten van Nederland langs te gaan, of althans trachtend er proberen te komen, lopend,fietsend maak nie uit, en dan voor ieder gereden kilometer, of gemeente een X aantal bedrag binnenhalen voor een goed doel.
Dit plan had ik dus 2 jaar geleden al, maar het is er nooit van gekomen...
wat vinden jullie er van en hoe zou ik dit het best kunnen aanpakken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 17:42
Love & Peace
Love & Peace is offline
Wij hadden zoiets soortgelijks op de basisschool: voor elke geschaatste rondje krijg je een bepaald bedrag van de sponsors die jij ook zelf hebt gewerfd. Het was zowel leuk om te doen, als goed.

Ik zou niet weten hoe jij dit met gemeentes zou moeten regelen. eigenlijk vraag ik mij af of het zinvol is om het geld dat in de gemeentekas zit voor een goed doel te vragen. Ik neem aan dat gemeenten geen geld hebben om aan goede doelen te geven, en als ze die al hebben zal het een van te voren bepaald bedrag zijn, en zal jouw actie alleen ervoor zorgen dat dat bedrag naar de door jouw gewenste stichting gaat, en niet dat er extra geld wordt gegeven. Je kan beter bedrijven vragen om jouw(/jullie) te sponsoren(, en hen offeren met hun logo op je t-shirt door het land te fietsen. )

Veel succes iig!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:26
Verwijderd
ik denk niet dat hij het geld van de gemeentes wil krijgen, dat zegt hij namelijk nergens en het zou niet erg logisch zijn.

je zou een opzet kunnen maken van het plan, dan bij plaatselijke winkels vragen of ze je willen sponsoren, als je een lijstje daarvan hebt kun je de plaatselijke krant aanschrijven en een interview aanbieden (doen ze vaak wel). Dan kun je grote bedrijven aanschrijven en het kranten-artikel mee sturen. Dan kom je wat 'echter' over.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 21:00
Verwijderd
@ Love & Peace: Geworven.

OT: Informeer eens bij verschillende gemeenten..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten