Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
- ik krijg nooit spam op mn hotmail (het spamverhaal is inmiddels een achterhaald fabeltje) - ik krijg hooguit 1 hotmail-mail per maand - msn kan tegenwoordig met elk emailadres - liedjes versturen mag toch in 99% van de gevallen niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
En het was wel aangekondigd ja, maar ik had het al, dus ja.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Hotmail is kut.
Niet om z'n klote-interface, niet om de hoeveelheid spam die je krijgt (ik krijg ook veel spam op gmail, maar daarvoor zijn goede filters ![]() Maar vanwege het moederbedrijf, microsoft. Het is monopolie-tactiek op z'n best: microsoft heeft verzonnen om vanaf november de 'SenderID' techniek te implementeren voor hotmail. Dit houd in dat emails van niet-SenderID servers geblokt zullen worden. Bij de inkomende smtp server. Dus je zult niet eens een whitelist kunnen gebruiken. SenderID is 'open' - maar de licentie is incompatible met open source licenses om verschillende redenen, voornamelijk omdat er een patent op zit. Dus eigenlijk is dit vooral manier om ervoor te zorgen dat de rest van de wereld ook SenderID, en als het even kan, Microsoft Exchange servers gaat gebruiken. (Software patenten zijn kut.) M.a.w. stop hotmail gebruiken als je het kunt. slashdot verhaal over dit gebeuren |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
250MB is meer dan genoeg voor 98% van de e-mailers. Spam is iets van vroeger, maar is tegenwoordig geen issue meer met Hotmail. Je derde argument is gewoon feitelijk een leugen. En grote bestanden sturen gaat veel en veel eenvoudiger op andere manieren dan e-mail. Bovendien vind ik het hartstikke handig dat MSN Messenger aangeeft of er mail is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En thuis zit je zeker gewoon met Microsoft Windows XP je schooldocumentje te maken met Microsoft Word wat je typt op je Microsoft toetsenbord en het opslaat met je Microsoft Muis. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Alsjeblieft, stfu. FYI, ik werk op dit moment op een laptop met slackware 10.1, met freerock gnome 1.99.8. (2.0 is nooit gekomen van frg ![]() En m'n toetsenbord en muis (van m'n grote computer, ook al slack) zijn van logitech. En hiervoor had ik een toetsenbord van... ibm ![]() Geen microsoft hier. Behalve dan de sticker 'Designed for Windows XP'. En, of je het nu leuk vind of niet, zoals ik beschreven heb is wel zoals SenderID en SPF werken. Als je nou 'ns las wat er stond ipv gelijk te roepen 'microsoft basher'. Daarbij heb k helemaal geen hekel aan microsoft, maar ik vind dit wel hééééél stom, en ja, ik kan er wel enigzins chagrijnig om worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toch staat het vol met spam en komen er dagelijks een 20 tal berichten binnen. Simpelweg omdat het bruteforde gaat aaaaaa@hotmail.com aaaaab@hotmail.com aaaaac@hotmail.com aaaaad@hotmail.com aaaaae@hotmail.com aaaaaf@hotmail.com aaaaag@hotmail.com etcetc ![]() |
![]() |
||
Citaat:
2,3 Gigs 10 MB bijlage (als je betaalt voor hotmail 20, maar daar hebben we WinRar voor ![]() geen reclame een WERKENDE spamblocker alles komt in categorieen labels zoekopties en nog veel meer :-) kortom-> iedereen gmail gebruiken, ik heb nog 150 invites ![]()
||
Citaat:
ik snap ook niet waarom zoveel mensen hotmail hebben yahoo heeft altijd al meer ruimte geboden toen hotmail 2 mb was had ik er 6 toen 250 mb kon hebben had ik al een halve gig en nu heb je bij yahoo 1 GB opslag en het is minder vaak down dan hotmail dus ff een tussenvraag waarom hebben zoveel mensen hotmail was dat omdat je niet beter wist toen je een e-mail aanmaakte ofzo ?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
@Viporizer: Mijn provider inbox is wel 10 mb ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Enige banner die ik zie is die rechts zit. Nou, dat kan ik niet bepaald hinderlijk noemen. En ik krijg ook geen spam. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Het grootste voordeel van Gmail vind ik de interface en de ruimte ![]()
||
Citaat:
2-> grotere kans op virussen(omdat et met alle bijlagen op je pc komt) 3-> geen eigen provider 4-> het kost bandbreedte (vervelend als je een datalimiet hebt, lijkt me)
||
Citaat:
||
Citaat:
1 van een site waarvoor betaald wordt, kan ik zelf instellen, maar die staat op 250 MB, daar gaan alle enorme bestanden naartoe, 1 hotmail voor contact, 1 hotmail voor alle troep en subscriptions die ik behalve 1 keer never gebruik. tja, die tiscali account heb ik recht op, maar ik gebruik het ding gewoon niet. ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|