Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 14:42
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Ik zie er steeds meer mensen mee lopen :
Gejatte auto-emblemen van bijv. Mercedes om hun nek, aan hun tas of aan hun broek.

Wat vinden jullie daarvan?
Oud 10-07-2002, 14:45
Kiet_oud
Kiet_oud is offline
Ik heb een diamanten mercedesembleem aan mijn gouden koningsketting!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 14:46
independancy wanted
independancy wanted is offline
been there, done that....
Oud 10-07-2002, 14:51
Thutshui
Thutshui is offline
Dat is übertrue, duidelijk...

Beetje overdreven IMO
Oud 10-07-2002, 15:04
yvonnaah
yvonnaah is offline
lijkt me wel kewl om te zien ofzo maar ik zou zelf nooit zo'n ding van een auto afjatten of ermee rondlopen.... das toch nix voor mijjjjjj???????
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:38
punkyfish
punkyfish is offline
ik zie het leuke er niet van in. (als dat een nederlandse zin is iig)
Oud 10-07-2002, 16:40
beuk
beuk is offline
Nogal om twee redenen: ten eerste vind ik het uitermate triest als je zo'n ding van een auto sloopt, ten tweede zijn het waarschijnlijk weer de alto's () die ermee rondlopen en ik zie Mercedes nogal als een kapitalistisch fenomeen..

Dit losstaand van het feit dat het er nogal lelijk uitziet
Oud 10-07-2002, 16:52
Avelon
Avelon is offline
ugh vreselijk

ik heb er zon hekel aan om ander mans spullen te vernietigen ed. ookal ben je het dan niet eens met het kapitalisme. zo van whaa jij hebt een dikke vette bmw laat ik het maar lekker slopen want jij bent een vuile kapitalist. kom zeg. ik ben het ook wel eens niet eens met mensen.
Oud 10-07-2002, 16:55
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
Avelon schreef:
ugh vreselijk

ik heb er zon hekel aan om ander mans spullen te vernietigen ed. ookal ben je het dan niet eens met het kapitalisme. zo van whaa jij hebt een dikke vette bmw laat ik het maar lekker slopen want jij bent een vuile kapitalist. kom zeg. ik ben het ook wel eens niet eens met mensen.
Nou, volgens mij is het die mensen het daar niet eens om te doen... Het is volgens mij meer egoisme "Whoooo das een mooi logo, die wil ik *breek*"

Zielig...
Oud 10-07-2002, 17:08
AtHell
AtHell is offline
triest.
Oud 10-07-2002, 17:39
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
je bent pas echt cool als je met een auto zonder embleem om je nek gaat lopen
Oud 10-07-2002, 17:58
punkrock-bastard
punkrock-bastard is offline
Ik had er 1 maar daar zat een verhaal achter!

Een of andere kerel die mij altijd uitschold, als ik naar school fietste dan ging hij naar zijn werk zeg maar!
Jaar of 22 rijdend in een bmw, net pak aan, "hahaha ga naar de kapper, hahaha zeker onder de grasmaaier gelegen met je broek" en meer van die grappen.
Toen fietste ik een keer 's avonds naar huis (volgde toen altijd bijles wiskunde) toen zag ik zijn auto staan, toen ben ik ervoor gaan staan en heb zijn ster afgebroken.
En later provocerend met zijn ster aan mijn jas voorbij gefietst!
Dat was ongeveer begin 2e jaar havo! dus zo'n 3 jaar geleden!
Had 'm altijd aan mijn jas of om mijn nek hangen tot ik hem een half jaar terug kwijtraakte
Oud 10-07-2002, 17:58
Blubje
Blubje is offline
ziek, koop gewoon een leuke ketting/sleutelhanger, maar ga daar niet andermans spullen voor slopen
Oud 10-07-2002, 18:02
Verwijderd
Citaat:
punkrock-bastard schreef:
Ik had er 1 maar daar zat een verhaal achter!

Een of andere kerel die mij altijd uitschold, als ik naar school fietste dan ging hij naar zijn werk zeg maar!
Jaar of 22 rijdend in een bmw, net pak aan, "hahaha ga naar de kapper, hahaha zeker onder de grasmaaier gelegen met je broek" en meer van die grappen.
Toen fietste ik een keer 's avonds naar huis (volgde toen altijd bijles wiskunde) toen zag ik zijn auto staan, toen ben ik ervoor gaan staan en heb zijn ster afgebroken.
En later provocerend met zijn ster aan mijn jas voorbij gefietst!
Dat was ongeveer begin 2e jaar havo! dus zo'n 3 jaar geleden!
Had 'm altijd aan mijn jas of om mijn nek hangen tot ik hem een half jaar terug kwijtraakte

Triest ventje, dan zeg je toch gewoon iets terug... je heoft zijn spullen toch niet te vernielen?

Het is behoorlijk kansloos als je auto emblemen jat... eigenlijk is al het jatten kansloos... beetje voor lozers wiens ouders tekort zijn geschoten in de opvoeding..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:02
Synonym
Synonym is offline
Is nie van nu... doen punkers al heel lang (van die mercedesdingen om de nek)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:03
punkrock-bastard
Citaat:
Alex schreef:
Triest ventje, dan zeg je toch gewoon iets terug... je heoft zijn spullen toch niet te vernielen?
Om eerlijk te zijn zou ik het nu ook niet meer gedaan hebben, ach ja je bent 13 jaar en je probeert wat te provoceren hé?
Valt me mee dat hij toen de politie niet had gebeld! Had ik wel gedaan als ik hem was!
Oud 10-07-2002, 18:04
punkrock-bastard
Citaat:
AnzjeboowN schreef:
Is nie van nu... doen punkers al heel lang (van die mercedesdingen om de nek)
Tja... laten zien de je kotst op kapitalisme hé?
Oud 10-07-2002, 18:12
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
mwah nie ech mooiwj.
Oud 10-07-2002, 18:13
beuk
beuk is offline
Citaat:

Tja... laten zien de je kotst op kapitalisme hé?
Hoezo emigreren die mensen eigenlijk niet naar communistische landen ofzo als ze denken dat dat zoveel beter is?
Oud 10-07-2002, 18:38
Esmée
Esmée is offline
Nog nooit gezien eigenlijk
Maar lijkt me niet wat nee
Oud 10-07-2002, 18:38
drama
drama is offline
Citaat:
beuk schreef:

Hoezo emigreren die mensen eigenlijk niet naar communistische landen ofzo als ze denken dat dat zoveel beter is?
Meeste politieke punks denken helemaal niet dat communistische landen beter zijn
Oud 10-07-2002, 18:39
drama
drama is offline
Citaat:
drama schreef:

Meeste politieke punks denken helemaal niet dat communistische landen beter zijn
althans, ik ken er geen.
Oud 10-07-2002, 21:32
Sennah
Sennah is offline
Citaat:
beuk schreef:
Nogal om twee redenen: ten eerste vind ik het uitermate triest als je zo'n ding van een auto sloopt, ten tweede zijn het waarschijnlijk weer de alto's () die ermee rondlopen en ik zie Mercedes nogal als een kapitalistisch fenomeen..

Dit losstaand van het feit dat het er nogal lelijk uitziet
ik heb ook auto-emblemen, maar die heb ik zeker niet van auto's afgejat... ook wieldoppen, je ziet die dingen genoeg liggen, als je weet waar je moet zoeken

en bedankt dat je 'de alto's' er weer bij haalt, ik heb er een hekel aan om iedereen in een hokje te proppen, maar goed als dat nodig is, ik hoor daar ook bij en ik draag die dingen zeker niet omdat het er 'blits' of 'hip' uitziet, maar gewoon omdat het weer eens iets anders is en zo denkt de rest daar waarschijnlijk ook over...
(trouwens niet aanvallend bedoeld, meer als verduidelijking)
Oud 10-07-2002, 21:34
Verwijderd
hmm vink nix, beetje nutteloos, schijnt ook beetje illegaal te zijn tegenwooridg iig in NL
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 21:36
punkrock-bastard
Citaat:
drama schreef:

althans, ik ken er geen.
ik ook niet, de meeste punks die ik kennen verzetten zich juist tegen het communisme!
Oud 10-07-2002, 21:38
Verwijderd
ik vind het lomp. andere mensen hoeven toch geen last te hebben van je zielige gedrag? een beetje dingen lopen slopen voor je eigen lol, kom op zeg..

en het ziet er daarbij nog lelijk uit ook.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:20
killing.f0r.fun
killing.f0r.fun is offline
Citaat:
independancy wanted schreef:
been there, done that....
heb op de basisschool was dat echt stoer om te doen
Oud 10-07-2002, 22:23
]{ing
]{ing is offline
Citaat:
killing.f0r.fun schreef:
ja toen was je nog ''the man''
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:24
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
killing.f0r.fun schreef:

Ik heb ook nog een bakkie liggen o.a. 2x Porsche
Oud 10-07-2002, 22:28
RuffThugg
RuffThugg is offline
Ow wat lopen ze weer 8er die alto's .......vroeger hadden veel van die old skool rapgasten ook zo'n embleem aan hun dikke ketting hangen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:30
Mr`Mugatu
Mr`Mugatu is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:
Ow wat lopen ze weer 8er die alto's .......vroeger hadden veel van die old skool rapgasten ook zo'n embleem aan hun dikke ketting hangen.
Ga jij maar de gangster uithangen in Heerhugowaard
Oud 10-07-2002, 22:34
Egyptian
Egyptian is offline
Citaat:
........rijdend in een bmw, ...... en heb ik zijn ster afgebroken.
Ster afgebroken bij 'n bmw ??
zal wel mercedes geweest zijn. die hebben sterren.

*rijdt zelf bmw*

Laat die dingen gewoon zitten ja!!

jij zou 't ook niet leuk vinden als iemand 't zadel of stuur of zo van je fiets zou jatten.

't is gewoon vandalisma en diefstal en degene die 'k aan mijn auto zie rotzooien heeft toch 'n groot probleem.
Oud 10-07-2002, 22:36
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Roc Raida schreef:

Ga jij maar de gangster uithangen in Heerhugowaard
Ey niet fokken met Heerhugowaard he!?!?! (tis een klotedorp hoor)

En ff voor de duidelijkheid, ik ben geen (wannabe) gangstertype ofzo(ik weet het, m'n naam suggereert anders maar dat is een grap waarin m'n initialen zijn verwerkt).
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 23:12
p-chez
p-chez is offline
'K heb zelf nooit echt actief auto-embleempjes gejat, mensen die ik ken overigens wel ..
Oud 10-07-2002, 23:18
punkrock-bastard
Citaat:
Egyptian schreef:
Ster afgebroken bij 'n bmw ??
zal wel mercedes geweest zijn. die hebben sterren.
Ja inderdaad!

Oud 11-07-2002, 00:00
beuk
beuk is offline
Citaat:
drama schreef:

Tis ook nogal een domme stelling dat geef ik toe

Maar kotsen op het kapitalisme vind ik ook nogal raar. Er kunnen wel dingen beter, maar het systeem an sich is toch niet zo slecht?

Waar het me meer om ging: ik vind het uitermate vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat het zich toeeigenen en dragen van Mercedessterren op wat dan ook voor wijze een positieve bijdrage kan leveren aan de maatschappij. En dan ga ik er nog vanuit dat er een nobel ideaal achter zit, of ben ik naief en staat het gewoon stoer?

Schreeuwen dat het fout is is zo makkelijk, hoezo laten mensen niet zien hoe het wel moet?
Oud 11-07-2002, 10:06
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Ik heb ook de meest domme dingen overal vandaan gejat en aan mn tas gehangen, maar niet zo dat anderen er last van hebben.
Oud 11-07-2002, 11:26
Roos
Roos is offline
Het is in mijn ogen nogal sneu om iets te jatten en het vervolgens aan je tas o.i.d. te hangen
Oud 11-07-2002, 11:33
Faery
Faery is offline
Citaat:
*Morgrist* schreef:
Ik heb ook de meest domme dingen overal vandaan gejat en aan mn tas gehangen, maar niet zo dat anderen er last van hebben.
Als je iets jat heeft er altijd wel iemand last van, lijkt me zo. Het gaat immers over het ongevraagd wegnemen van andermans eigendommen - anders is het geen jatten.

Of vind je het gewoon stoer om te zeggen dat je dingen jat en op je tas plakt, maar eigenlijk gewoon alles uit de plaatselijke buurtwinkel haalt?
Oud 11-07-2002, 12:24
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Citaat:
Faery schreef:

Als je iets jat heeft er altijd wel iemand last van, lijkt me zo. Het gaat immers over het ongevraagd wegnemen van andermans eigendommen - anders is het geen jatten.

Of vind je het gewoon stoer om te zeggen dat je dingen jat en op je tas plakt, maar eigenlijk gewoon alles uit de plaatselijke buurtwinkel haalt?
Ik jat dingen die ik gewoon vind, bijvoorbeeld schommelstokjes van de schommel van een leegstaand huis.. waarvan alles praktisch al gevandaliseerd was..
Oud 11-07-2002, 12:29
Stevill
Stevill is offline
een beetje een loze bezigheid die eigenaren hebben er vast wel voor gewerkt dus een beetje een minne streek.
Oud 11-07-2002, 12:45
Faery
Faery is offline
Citaat:
*Morgrist* schreef:

Ik jat dingen die ik gewoon vind, bijvoorbeeld schommelstokjes van de schommel van een leegstaand huis.. waarvan alles praktisch al gevandaliseerd was..
Ah, daar heb je het al! Een leegstaandhuis. Een schommel, verlaten door god en vaderland... zonder eigenaar, verstoten, moederziel alleen en zonder enig besef van liefde - wat goed dat je schommelstokjes een nieuw onderkomen geeft!

Oud 11-07-2002, 12:46
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Citaat:
Faery schreef:

Ah, daar heb je het al! Een leegstaandhuis. Een schommel, verlaten door god en vaderland... zonder eigenaar, verstoten, moederziel alleen en zonder enig besef van liefde - wat goed dat je schommelstokjes een nieuw onderkomen geeft!

Dat bedoel ik...
Oud 11-07-2002, 13:25
bam
bam is offline
Citaat:
~(S-|-)2v!lL~ schreef:
een beetje een loze bezigheid die eigenaren hebben er vast wel voor gewerkt dus een beetje een minne streek.
*denkt* hmm *telt*
10 mercedissen met een allochtoon erin
3 mercedissen met een autochtoon erin
*generaliseer*
*heeft mercedisdealer in de beurt*

Ik ken wel iemand die zichzelf ubertrue vindt.
Ska fan netje met witteblouse en dan zwarte stropdas en broek
zonder dat schijn je geen ubertrue ska'er te zijn
vrouwen in zwarte rok/broek en ook witte blouse en zwarte stropdas. en soms ook van die leuke panty's

Maar jah iig het ging er dus om dat hij een keer opschool kwam en met zo'n verhaal aan kwam dat hij de hele buurt is langs gereden met een groep vrienden en dan hij alle mercedis sterrenen bwm emblemen dr af bebroken had en een stuk verder weer in de sloot had gepleurd.... reden: jah het zijn kapitalisten....

hmm, Ohkay dan!
triest maarjah hij is dan wel ubertrue he
Oud 11-07-2002, 22:21
vixen
vixen is offline
ik ken 1 jongen met n mercedes-ster aan zn broek. Vage 'versiering' vind k dat.
Oud 11-07-2002, 22:27
tatoo
tatoo is offline
Hoe wil je bewijzen dat ze gejat worde??? Ga naar een autosloperij met een beetje mrzl krijg je een han vol steren gratis mee.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 22:38
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
*Morgrist* schreef:
Ik zie er steeds meer mensen mee lopen :
Gejatte auto-emblemen van bijv. Mercedes om hun nek, aan hun tas of aan hun broek.

Wat vinden jullie daarvan?
ik heb er een jaar geleden ongeveer eentje van een politie-mercedes in den haag gesloopt tijdens koninginnenach, nou niet bepaald iets om heel trots op te zijn ofzo.. maar die zit al een jaar aan m'n jas, en daarvoor had ik er ook al es eentje, maar die was k kwijt geraakt... was van een patser die me bijna geschept had toen k overstak... dus toen zag 'k em staan bij de parkeerplaats, en kwas nogal pissig door die actie van 'em... dus tsjah.

gaat dat de nieuwe mode worden dan? dure trend voor 'de maatschappij' dan...
Oud 12-07-2002, 08:36
*Morgrist*
*Morgrist* is offline
Citaat:
tatoo schreef:
Hoe wil je bewijzen dat ze gejat worde??? Ga naar een autosloperij met een beetje mrzl krijg je een han vol steren gratis mee.
Omdat degenen die ze dragen altijd van die stoere verhalen hebben..
Oud 12-07-2002, 08:58
Verwijderd
jongen uit mn klas heeft er 1, en hijs absoluut geen alto,meer een puisterige nerd...
misschien dacht hij tòch stoer te zijn nu hij zo'n ding had, kweet trouwens niet hoe hij eraan is gekomen
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 21:36
drama
drama is offline
Citaat:
beuk schreef:

Maar kotsen op het kapitalisme vind ik ook nogal raar. Er kunnen wel dingen beter, maar het systeem an sich is toch niet zo slecht?

>>Uitbuiting is geweldig.

Waar het me meer om ging: ik vind het uitermate vreemd dat sommige mensen schijnen te denken dat het zich toeeigenen en dragen van Mercedessterren op wat dan ook voor wijze een positieve bijdrage kan leveren aan de maatschappij. En dan ga ik er nog vanuit dat er een nobel ideaal achter zit, of ben ik naief en staat het gewoon stoer?

>>Echt een statement maak je er niet mee nee. Stoerder is 't om de Mercedes te jatten en door de ruiten van een Mc te rijden.

Schreeuwen dat het fout is is zo makkelijk, hoezo laten mensen niet zien hoe het wel moet?

>>Sommige mensen laten dat wel zien. Ook mensjes met mercedessterren om hun nek. Zinloze discussie btw, maar goed

Reageren

Regels voor berichten