|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
nor·maal2 (bn.) 1 overeenkomstig de regel, gewoon <=> abnormaal 2 als norm dienend Nee, dit is niet gewoon, en ook niet als norm diendend. Zoals je zelf al zegt: 'Ik heb het gevoel dat mijn lichaam alles sneller doet dan (bij) iemand anders'. |
|
|
|
||
|
Citaat:
'k vind jou ook lief hoor
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Toen ik vijftien of zestien was rookte ik telkens in de pauze een sigaret of twee, thuis rookte ik nooit en dus in weekenden ook niet; de eerste sigaret op maandag was echt vreselijk; misselijkmakend, duizeligmakend. Heel naar. Dat is ook gewoon heel normaal, na een dag niet meer roken, is 't al uit je lichaam (maar misschien nog niet uit je geest, dus mogelijk wíl je wel roken, maar hoeft 't eigenlijk niet van je lichaam). Kennelijk is roken alleen fijn wanneer je 't met een grote regelmaat doet Dus ja, toen ben ik maar gestopt
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus niet van een gebouw afspringen en denken dat je toch óf wel weg vliegt óf als je valt geneest in een paar seconden
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
[Discovery] gezond eten door eeuwig hongergevoel saartjeh | 10 | 18-09-2006 17:01 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #10 Verwijderd | 351 | 30-01-2006 08:44 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #5 Verwijderd | 342 | 12-08-2005 11:15 | |
| Psychologie |
Een boek schrijven over wat je meegemaakt hebt Eend | 43 | 30-07-2004 21:21 | |
| Drugs & Alcohol |
Outox?! coopergirl | 19 | 03-02-2004 10:07 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Bloedarmoede? Verwijderd | 19 | 02-05-2002 15:23 | |