Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Echt heel erg bedankt!!!!!! Bedank die vriend ook maar voor me. Alleen was er ook zo'n reactie dat er nog verschillen zijn in die taal. Zou je dat ook aan die vriend kunnen vragen? Want zij komt van Curacao. En als ze het dan niet kan lezen, sta ik wel een beetje voor lul. Nou ja, nogmaals bedankt voor het vertalen!
|
![]() |
Oh. Ook nog even een reactie op die posts die mij een beetje afkraken.
Ten eerste is het geen versier truc, want het is mijn vriendin al. Ik ga niet vreemd want met Daphne is het al uit. En het is ook niet zo dat ik bij elk meisje het zelfde toneel stukje opvoer, want Daphne was geboren in spanje. En ik had nog nooit met iemand gehad, die in een ander land was geboren. NOu, het leek me we lief om wat in het spaans te zeggen. Maar ja, dat is uit gegaan. En het is gewoon puur toeval dat ik nu weer een vriendin heb die in een ander land geboren is. En mijn ervaring met Daphne was dat ze dat heel erg leuk vinden als je je gevoelens in hun moedertaal uit. Dus het is echt niet iets wat ik ALTIJD doe. Dat slaat gewoon helemaal nergens op. Sorry hoor. Dat moest ik gewoon effe kwijt. Want sommige mensen gaan meteen denken dat ik een player ben ofzo, en dat ik altijd de zelfde versier trucen gebruik. NOu geloof me. Ik ben echt niet zo!
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maar bij mijn vorige vriendin, had je haar gezicht moeten zien, toen ik in het spaans allemaal lieve zinnen aan het zeggen was....... Zevond het echt zo lief. Helemaal omhelsen. Ze was echt onder de indruk! Nou nog effe afwachten hoe het met Jill gaat. Alleen das een brief, en dan zie ik haar eerste reactie niet. Ja, tenzij ik hem geef terwijl ik er bij sta. Ja, ik weet nog niet wat ik het beste kan doen.
||
Citaat:
![]() Dr Love: ik denk dat de taal niet zo hee lveel verschilt. Zie het als een soort NEderlands/Vlaams. Die jongen zit nu in Aruba voor een maand, dus ik kan t niet navragen.
||
Citaat:
![]() -Desecrator
|
![]() |
|
|