Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
He, hoi. Ik heb het ook gehad. Ik had ook echt het gevoel dat er iets of iemand in mijn kamer afwezig was. Gelukkig heb ik het nooit gezien, maar ik had een soort van gevoel.
Na een hele tijd heb ik hulp gezocht bij een soort paranormale psycholoog. Die heeft me enorm geholpen om alleen te durven slapen, later ook dat ik met licht uit sliep. Het is echt iets ernstigs, dus als ik jou was zal ik wel hulp gaan zoeken. |
![]() |
|
Volgens mij heb ik iets gelijkaardigs.
Vaak vlieg ik van de werkelijkheid rechtstreeks in een droom. De droom speelt zich bijna altijd af op de plaats waar ik in slaap val, en aldus leek de hele zaak op een uittreding. Ooit gehad dat iedere muur van mijn kamer volhing met crucifixen wat niet te onderscheiden was van de werkelijkheid. Nachtmerries van overleden mensen, dat soort dingen. Ik heb vaak last van hele intense angsten op die momenten samen met een schijnbaar sterk verhoogde hartslag. Ik neem Seroxat(antidepressiva) en toen mijn dosis hoog genoeg was bleven deze dromen volledig uit. Volgens mij moeten er alternatieven zijn om dit soort dromen te onderdrukken. Ik had ooit een lijst gezien op wikipedia denk ik.
|
ik heb dit ook, ik logeer momenteel bij een vriendin en daar slaap ik goed, maar zodra ik een weekendje thuis slaap kan ik niet slapen word ik constant wakker van vanalles. Helpt het eigenlijk om een huis als het ware uit te laten wijden ofzo. Gebeuren daar behoorlijk enge dingen...
||
Citaat:
Je hoeft echt niet hulp buiten je vrienden ed te zoeken. Ik zeg dit niet om jou aan te vallen of iemand anders. Ik wil alleen duidelijk maken dat er niets ernstigs aan de hand is of iets dat moeilijk verhelpbaar is. Praat erover met je vriend en laat het gewoon gaan. Dan gaat het vanzelf over.
|
volgens mij is er nix paranormaals aan de hand, orbs kunnen van alles zijn(bijv stofdeeltjes) en dat gezicht is bedrog, je zoekt automatisch een herkenning erin, orde in chaos.
en het bang zijn als je alleen bent is meer een instinct, uit de oertijd.(als er een gevaarlijk beest in de bosjes zat waar jij bij in de buurt sliep ![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angsten zozze | 10 | 12-03-2007 18:27 | |
Psychologie |
Angst om te slapen Verwijderd | 6 | 17-06-2005 21:44 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: De angst voor het onwetende. Ieke | 0 | 16-02-2004 20:42 | |