Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet waar mijn angsten vandaan komen, maar nog gaat het niet weg. En het vreemde is. overdag heb ik NERGENS last van, het komt pas als mijn huis donker is, of als ik moet gaan slapen. En ja de huisarts, ik heb net gebeld maar ik kan woensdag pas een afspraak maken,schiet dus allemaal niet echt op :/ |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb er zelf ook vaak last van, daarom besteed ik veel tijd aan het doordenken van mijn gedachten, zodat ik ze verwerk en er niet mee blijf zitten, ik moet altijd alles perfect op een rijtje zetten, doe ik dat niet, dan krijg ik 's avonds ook van die nachtmerries en 'paniek' aanvallen. Misschien is dit bij jou ook het geval, ik kan het ook totaal fout hebben natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik vind het ngo een beetje vreemd, aangezien ik woensdag te horen heb gekregen dat ik geslaagd ben voor mijn 1e jaar enz, dus ik zou eigenlijk van mijn stress af moeten zijn (sorry als ik niet helemaal helder overkom, ik ga nu maar even proebren te slapen denk ik) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Onze verhalen zijn echt praktisch t zelfde.. Ik heb daarnet ook foto's gemaakt en ik begin steeds meer lichtbollen te zien in mijn kamer.. Misschien kunnen we elkaar eenbeetje helpen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Angst om in slaap te vallen MrOizo | 28 | 30-09-2009 16:31 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |