Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als het echt alleen maar om gegevens opslag gaat mag je er van uitgaan dat de school wel op het idee zou komen een USB stick of wat dan ook aan te raden. Dit is dus niet het geval, ze vragen specifiek om een hard disk dus mag je er van uitgaan dat het voor practicum lessen is. Mijn vorige school was overigens het Regio College te zaandam, een ROC. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (en t rare is, dat t mij geen bal zou moeten kunnen schelen, ik kan t toch wel betalen. maar ik kan me zo voorstellen dat niet iedereen die studeert (veel) meer heeft dan alleen zn stufi, en dan vraag ik me af hoe die mensen dat dan moeten redden.)
||
![]() |
Citaat:
Voor 900 euro (512 mb geheugen, cd/dvd rewriter, 60 GB, 1,7 GHz Intel Celeron processor)via huurkoop. Je betaalt in het eerste jaar 400 euro, 2e jaar 300 euro en in het 3e jaar 200 euro. En dan is hij van mij. Tot die tijd is hij ook nog verzekerd (schade, diefstal) en allemaal licenties van programma´s (mathematica, labvieuw, labpro, origin etc.) Groetjes Ben(die hem zeer veel voor de opleiding gebruikt...ennuh...C&C Zero Hour ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |