Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2005, 19:47
@Moon
@Moon is offline
Ik vroeg me af hoe erg de pijn is nadat de verstandskiezen eruit zijn getrokken. Ik ben zo'n oen geweest om mn verjaardagsfeessie te houden op de dag nadat ze eruit worden getrokken. Zal het zo erg zijn dat je de komende dagen niet normaal kunt eten? Anders moet ik feestje verplaatsen..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 19:53
Mingster
Mingster is offline
Het is persoonsgebonden, maar gemiddeld hebben mensen een tot 4 dagen erna een ietwat opgezwollen wang (of je hier zelf een probleem in ziet, dat is aan jou) maar denk wel dat je de dag erna nog wat pijn voelt, en de dag erna ook nog wel, maar daar heb je prima pijnstillers voor waardoor je hier niets van hoeft te merken.
Maar als je het zelf niet erg vind, kun je het feestje gewoon houden, je moet maar even afwegen, succes
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:17
Hawahaai
Hawahaai is offline
Als ze eruit getrokken worden, is het waarschijnlijk iets erger dan wanneer een gewone kies getrokken wordt. Als ze eruit gesneden worden, heb je er meestal wel een aantal dagen goed last van.
De mijne werden eruit gesneden (met moeite) en ik was er echt 2 dagen goed ziek van, compleet met koorts en niet kunnen eten.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 21:23
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 24-08-2005 @ 22:17 :
Als ze eruit getrokken worden, is het waarschijnlijk iets erger dan wanneer een gewone kies getrokken wordt. Als ze eruit gesneden worden, heb je er meestal wel een aantal dagen goed last van.
De mijne werden eruit gesneden (met moeite) en ik was er echt 2 dagen goed ziek van, compleet met koorts en niet kunnen eten.
O oh.... ik denk dat ze eruit worden gesneden want mn beide verstandskiezen zijn maar half doorgekomen. Dat is al een héle lange tijd zo.... k vrees dat ik party maar moet verzetten...
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 22:05
Stepsje
Stepsje is offline
Ik had de kiezen voor mn verstandkiezen die eruit moesten. Die waren wel helemaal door, maar moesten ook door de kaakchirurg eruitgesneden worden.
Ik kon zeker een paar dagen niet goed eten. Behalve fruitontbijt en geprakte banaan ongeveer en daarna zachte bolletjes.

Worden ze er bij jou door de tandarts of kaakchirurg uitgehaalt?
De tandarts snijdt geloof ik niet, maar de kaakchirurg meestal wel
Oud 27-08-2005, 00:29
Droomz
Droomz is offline
Ik heb pas 2 verstandskiezen laten trekken en ik heb totaal geen pijn gehad. En dat zonder pijnstillers te slikken.
Bij mij werden ze overigens wel getrokken
Is per persoon anders

Regels voor berichten