Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Een geaard apparaat niet op de aarde aansluiten is af te raden.
||
Citaat:
Volgens mij is het trouwens zo dat in alle nieuwbouw alle stopcontacten geaard moeten zijn, maar dat bij oudbouw er nog wel niet-geaarde stopcontacten mogen zitten (zolang ze in de natte ruimtes maar wel geaard zijn). Op zich maakt het ook niet zo heel veel uit.
||
Citaat:
||
Citaat:
On-topic: Zo duur is het volgens mij niet om te aarden. Wij hebben laatst ook voor aarde gezorgd, en nu ongeveer de helft van de contactdozen vervangen. Volgens mij kosstte dat geen handen vol geld. Ik zou ff met je huisbaas overleggen, het is voor hem op zich ook geen slechte inverstering om de boel te (laten) aarden. Is ten eerste veiliger en kan ie dus als voordeel naar voren brengen, ten tweede zal het vast wel verplicht worden op een gegeven moment, en dan is het bij voorbaad al gebeurd.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zit er een stekkertje tussen dan maakt het niet meer uit bij een enkelfase aansluiting (wisselspanning) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dus toch de huurbaas gaan vragen om een nieuw slot. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Iemand suggesties mbt boeken? Verwijderd | 11 | 29-08-2006 13:57 | |
Psychologie |
Vreselijke heimwee.. ~~dolce~~ | 16 | 14-01-2006 19:37 | |
Psychologie |
Hoe het beste hulp zoeken? Thasia | 12 | 08-12-2005 19:26 | |
Liefde & Relatie |
Is er op dit moment een songtekst/gedicht/uitspraak die... droomkoningin | 331 | 29-04-2005 13:01 | |
Lifestyle |
vrijheid Ninnoc | 28 | 26-10-2002 13:43 | |
Algemene schoolzaken |
Maasticht????? mikkie*** | 27 | 27-02-2002 15:21 |