Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2005, 15:15
ShadowX
ShadowX is offline
Ook zo met je nieuwe decks aan het oefenen op je slaapkamer?
Vinyl? Cd's? Pitchen? Beatmatchen? Scratchen?
Electro, trance, house, techno, hip-hop, breakcore of toch liever reggae?

Post hier uw mixjes!

TS begint zei je?

Ok, ik draai sinds vorige zomer en hier is mijn laatste drum'n'bass-mixje:
IdealCrash_febmix2005 (128 kb/s, rechermuisknop -> save as)

TRACKLIST:

nr - artist - track - label

01 - d-bridge - bellini - metalheadz
02 - klute - perceptron (fanu remix) - commercial suicide
03 - teebee - tsunami - subtitles
04 - paradox - future's extinction - paradox music
05 - tactile - undercover dub - commercial suicide
06 - sonic & silver - on the anson - metalheadz
07 - breakage - stoneheart - bassbin
08 - d.kay & epsilon - come easy - defunked
09 - teebee - rave alarm - subtitles
10 - commix - roots train - hospital
11 - black sun empire - b'negative (chris su & skc remix) - bse recordings
12 - amit - roots - commercial suicide
13 - future cut - ghetto style - renegade hardware
14 - dylan - requiem - outbreak
15 - dom & calyx - pneumatix (sledgehammer) - moving shadow
16 - alpha omega - my nation - invader
17 - damage & audio - space signal - invader
18 - hive - gemini - violence
19 - klute - hidden hand - commercial suicide
20 - breakage - bring back (remix) - bassbin
21 - logistics - together - hospital
22 - spirit - 20/20 pt.2 - inneractive
23 - klute - saviour - commercial suicide
24 - dom & roland - dynamo - moving shadow
25 - kryptic minds & leon switch - thirteenth skull - defcom
26 - k.o.t.p. - future - 720 degrees
27 - dj hidden - the surface - metrik
28 - hildegard von bingen - cd track 1 - harmonia mundi

TOTAL TIME: 01:33:07
Oud 21-03-2005, 15:24
Verwijderd
not found
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 15:51
ShadowX
ShadowX is offline
Hmz. Ligt niet aan de link iig. Site lijkt down te zijn. Hopelijk snel opgelost.
Oud 21-03-2005, 16:22
Tsasil
Tsasil is offline
Vraagje;

Nu lijkt het mij leuk om ook een beetje aan het mixen te slaan, maar om nou een hele DJ set incluus vinyl aan te gaan schaffen gaat mij een beetje ver. Eigenlijk wil ik gewoon aan de slag met MP3tjes.
Alleen mixen met software krijg je toch die feel niet te pakken (ik ben al eens aan de slag gegaan met wat DJ programma's) dus ik wil eigenlijk wel aan de analoge knoppen. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Dus mijn PCtje aansluiten op knoppen, en dus via 2 kanalen afspelen zodat ik analoog kan mixen.
Oud 21-03-2005, 16:43
ShadowX
ShadowX is offline
Eerst maar eens een mengpaneel aanschaffen dan. Vervolgens heb je meerder mogelijkheden. Ken je FinalScratch?http://www.finalscratch.com/v3/what_is_fs.shtml
Psst! Vinyl is veel vetter!
Oud 21-03-2005, 16:54
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 21-03-2005 @ 17:22 :
Vraagje;

Nu lijkt het mij leuk om ook een beetje aan het mixen te slaan, maar om nou een hele DJ set incluus vinyl aan te gaan schaffen gaat mij een beetje ver. Eigenlijk wil ik gewoon aan de slag met MP3tjes.
Alleen mixen met software krijg je toch die feel niet te pakken (ik ben al eens aan de slag gegaan met wat DJ programma's) dus ik wil eigenlijk wel aan de analoge knoppen. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

Dus mijn PCtje aansluiten op knoppen, en dus via 2 kanalen afspelen zodat ik analoog kan mixen.
Ik ben zelf Elektro DJ. Ik werk onder de *team* naam Elektronics genaamd 220volt Elektro, maar goed....was misschien even leuk om te weten. Om in te gaan op jou vraag: ja dat kan heel gemakkelijk met bijvoorbeeld BPM studio waarbij je een mengpaneel kan aansluiten, dat zal zeker aan jou wensen voldoen. Als je serieus erin wil gaan dan zal ik hier zeker niet voor kiezen en toch voor het beter werk gaan en dat is gewoon met vinyl draaien. Het is inderdaad prijzig, maar goed dat is aan je zelf. En over de "feel'' die krijg je nooit te pakken op je pc. Daar voor moet je toch echt met vinyl draaien of CD's

Als je wat vragen hebt enzo....PM
Oud 21-03-2005, 16:57
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 21-03-2005 @ 17:43 :
Eerst maar eens een mengpaneel aanschaffen dan. Vervolgens heb je meerder mogelijkheden. Ken je FinalScratch?http://www.finalscratch.com/v3/what_is_fs.shtml
Psst! Vinyl is veel vetter!
Finalscratch werkt toch alleen met Turntables? Volgens mij heb je daar helemaal niks aan als je geen draaitafels hebt.

Je hebt volgens mij namelijk wat platen die erbij horen waar loops op staan, en die werken samen met je draaitafels, Finalscratch en een pc...? of ben ik nou gek?
Oud 21-03-2005, 17:13
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 21-03-2005 @ 17:22 :
Vraagje;

De 'Hercules dj Console' is voor jou gemaakt
Oud 21-03-2005, 17:32
botulismf
botulismf is offline
ja draaitafels die je op de pc aansluit en waarmee je met MP3-tjes kan mixen
Vinyl gaat uiteraard boven alles, maar helaas qua prijs ook. Ik draai zelf met cd's, dus ik kan gewoon mp3tjes op cd zetten en daarmee aan de slag.
Ik ga sparen voor draaitafels,, maar ben er nog steeds niet over uit of dat nou vinyl of cd gaat worden...
Oud 21-03-2005, 18:07
Billy_bob
Billy_bob is offline
ja vinyl is erg duur! maar maar het is gewoon te vet! Ik ga binnenkort een CDJ800 of 1000 kopen ben er nog niet overuit. Maar dat is zeer goed te combineren met vinyl, vooral met eigen samples enzo. Mja Cd's blijven Cdjes gewoon prut dingejtes...maar de cd spelers zijn zeker een zeeeeer goed alternatief en de mogelijkheden zijn onbeperkt...wat voor cd-spelers ben je vanplan te kopen?
Oud 21-03-2005, 19:38
Tsasil
Tsasil is offline
Vinyl uber alles natuurlijk, maar ik wil gewoon eerst een beetje oefenen voordat ik gelijk mijn hele kapitaal aan draaitafels uit gaan geven. Thanks voor de info iedereen.

Ik ben nu wat info over die Hercules DJ Console aan het lezen, en dat klinkt toch wel leuk om mee te beginnen, vooral omdat dat ding gewoon rete goedkoop is. Ik lees alleen in een review dat er enige vertraging in zit, en dat lijkt me nogal kwalijk tijdens het mixen... Iemand toevallig ervaring mee?
Oud 21-03-2005, 19:46
Verwijderd
mwa ik heb gehoord dat je daar op den duur wel aan went, maar het zal dan wel weer wennen zijn als je overstapt op vinyl
Met citaat reageren
Oud 21-03-2005, 21:16
Verwijderd
Citaat:
botulism schreef op 21-03-2005 @ 18:32 :
ja draaitafels die je op de pc aansluit en waarmee je met MP3-tjes kan mixen
Vinyl gaat uiteraard boven alles, maar helaas qua prijs ook. Ik draai zelf met cd's, dus ik kan gewoon mp3tjes op cd zetten en daarmee aan de slag.
Ik ga sparen voor draaitafels,, maar ben er nog steeds niet over uit of dat nou vinyl of cd gaat worden...
vinyl natuurlijk.
platen zijn niet du ur
Met citaat reageren
Oud 22-03-2005, 08:51
Tricks'
Tricks' is offline
Citaat:
cut_off schreef op 21-03-2005 @ 22:16 :
vinyl natuurlijk.
platen zijn niet du ur
ligt er maar net aan wat je draait... Ik zou niet eens met cd's kunnen draaien, omdat m'n muziek daarop nauwelijks verkrijgbaar is in ongemixte vorm.. Maar de platen zijn wel duur
Oud 23-03-2005, 16:42
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
Tsasil schreef op 21-03-2005 @ 20:38 :
Vinyl uber alles natuurlijk, maar ik wil gewoon eerst een beetje oefenen voordat ik gelijk mijn hele kapitaal aan draaitafels uit gaan geven. Thanks voor de info iedereen.

Ik ben nu wat info over die Hercules DJ Console aan het lezen, en dat klinkt toch wel leuk om mee te beginnen, vooral omdat dat ding gewoon rete goedkoop is. Ik lees alleen in een review dat er enige vertraging in zit, en dat lijkt me nogal kwalijk tijdens het mixen... Iemand toevallig ervaring mee?
Ga eens bij iemand draaien die draaitafels heeft? en kijk wat je ervan vindt. Ga gewoon daar dan een paar keer oefenen (als die gene dat leuk/goed vindt) en ga dan eens kijken of je wil gaan draaien. Als je uiteindelijk op vinyl wil overgaan dan kan je net zo goed zo snel mogelijk beginnen
Oud 23-03-2005, 22:14
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
cut_off schreef op 21-03-2005 @ 22:16 :
vinyl natuurlijk.
platen zijn niet du ur
sommigen toch zeker
en moeilijk aan te komen
en dan heb je een plaat met één nummer dat je uiteindelijk draait.

Met cd's is het zeker een stuk gemakkelijker en goedkoper om een 'repertoire' op te bouwen

Bovendien ben ik gewend met cd's te draaien; kan ook wel enigszins op platenspelers draaien maar het is niet echt te vergelijken.
Oud 23-03-2005, 23:27
JCG
JCG is offline
Citaat:
botulism schreef op 23-03-2005 @ 23:14 :
sommigen toch zeker
en moeilijk aan te komen

Met cd's is het zeker een stuk gemakkelijker en goedkoper om een 'repertoire' op te bouwen

Bovendien ben ik gewend met cd's te draaien; kan ook wel enigszins op platenspelers draaien maar het is niet echt te vergelijken.
plus cd's wegen minder
Oud 24-03-2005, 08:37
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
botulism schreef op 23-03-2005 @ 23:14 :
sommigen toch zeker
en moeilijk aan te komen

ik neem aan dat je bedoelt dat het niet te vergelijken is hoe jij met platenspelers draait in vergelijking met cd-spelers?

De tegenwoordige cdj1000mk2, Sl-Dz1200 van technics draaien toch echt als een platenspeler...het is weliswaar digitaal en je mogelijkheden op cds zijn oneindig maar het draaien opzich lijkt echt wel op elkaar.
Oud 24-03-2005, 17:45
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 24-03-2005 @ 09:37 :
ik neem aan dat je bedoelt dat het niet te vergelijken is hoe jij met platenspelers draait in vergelijking met cd-spelers?

De tegenwoordige cdj1000mk2, Sl-Dz1200 van technics draaien toch echt als een platenspeler...het is weliswaar digitaal en je mogelijkheden op cds zijn oneindig maar het draaien opzich lijkt echt wel op elkaar.
Ja ik bedoelde dat ik zelf veel beter op cd dan op vinyl ben, maar dat is een gebrek aan ervaring wat vinyl betreft. En die speeltjes die jij opnoemt zou ik me toch graag hebben...

wow.....
Oud 25-03-2005, 11:38
Billy_bob
Billy_bob is offline
dat is zeker leuk speelgoed , ik ga er binnenkort één aanschaffen. Over die technics hoor is ik niet zoveel goeds....helaas. Technics leidt gewoon onder het standaard gebruik van de cdj1000mk2. Kunnen ze niks aan doen, ze zijn wel bezig met veel reclame, door er wat boeiende mensen erop te laten draaien. Ik heb hem zelf ook uitgeprobeerd maar de cdj1000 blijft het hem toch echt. Veel makkelijker in gebruik en veel preciezer. maarja
Oud 25-03-2005, 11:45
roman
roman is offline
Citaat:
Dave Rhubarb schreef op 21-03-2005 @ 18:13 :
De 'Hercules dj Console' is voor jou gemaakt
haha die verkopen ze toch bij v&d??
Oud 25-03-2005, 12:19
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 25-03-2005 @ 12:38 :
dat is zeker leuk speelgoed , ik ga er binnenkort één aanschaffen. Over die technics hoor is ik niet zoveel goeds....helaas. Technics leidt gewoon onder het standaard gebruik van de cdj1000mk2. Kunnen ze niks aan doen, ze zijn wel bezig met veel reclame, door er wat boeiende mensen erop te laten draaien. Ik heb hem zelf ook uitgeprobeerd maar de cdj1000 blijft het hem toch echt. Veel makkelijker in gebruik en veel preciezer. maarja
tja technics waagt zich pas 'net' aan cd-spelers, waar andere merken (zoals inderdaad pioneer) er al relatief veel langer mee bezig zijn. Die cdj1000 zijn inderdaad erg relaxed, maar die Sl-Dz1200 heb ik nog niet geprobeerd, ik ben benieuwd of die bevallen. Wat betaal je eigenlijk voor die cdj1000? +-€600

Op marktplaats staan nu trouwens twee dz1200 voor €750 ieder... eentje in rotterdam, de andere in utrecht.

http://www.marktplaats.nl/index.php3...djset/8763.htm
http://www.marktplaats.nl/index.php3...djset/8721.htm

Laatst gewijzigd op 25-03-2005 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2005, 13:09
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ja dat zijn zeker aantrekkelijke prijzen! Ik denk dat dat te make heeft met het feit dat ze toch niet zo intrek zijn. Maar misschien heb ik het ook helemaal fout. een cdj1000 mja ik zou dan voor een cdj1000mk2 gaan die zijn net wat beter en de ''mankementjes'' zijn eruit. Voor een cdj1000mk2 moet je echter wel wat meer neerleggen: nieuw moet je toch denken aan 900 a 1000 euro per stuk in Duitsland (veel vragen diezelfde prijs hier voor een 2dehands), want dat scheelt nog al wat. Voor een cdj1000, ik zie ze niet vaak te koop staan (2dehands) maar ik vind die 2dehands wel redelijk voor 600 euro. Alleen niemand verkoopt ze voor die prijs. Op ebay zijn ze wel redelijk goedkoop te krijgen uit de USA, ik vertrouw dat alleen nooit zo, ookal schijnt het heel betrouwbaar te zijn.

Die sl-dz van technics ziet er wel echt geil uit! In het echt ziet is er ook zo uit, maar hij is wel redelijk klein vind ik dan...
Oud 25-03-2005, 13:53
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
Billy_bob schreef op 23-03-2005 @ 17:42 :
Ga eens bij iemand draaien die draaitafels heeft? en kijk wat je ervan vindt. Ga gewoon daar dan een paar keer oefenen (als die gene dat leuk/goed vindt) en ga dan eens kijken of je wil gaan draaien. Als je uiteindelijk op vinyl wil overgaan dan kan je net zo goed zo snel mogelijk beginnen
Op feesten en partijen ben ik al lekker amateuristisch bezig geweest, maar vanwege bepaalde kruizende muzikale voorkeuren wil ik gewoon ook eens thuis aan de gang. Geen van mijn vrienden heeft zelf een DJ set thuis staan, dus daar kan ik ook niet op oefenen

Ik weet nog helemaal niet of ik uberhaupt op vinyl over wil stappen, want dan moet ik mijn muziekcollectie helemaal over gaan zetten op vinyl. Ik wel wat, maar lang niet genoeg om daar leuk mee aan de gang te gaan, terwijl mijn MP3/CD collectie allang ruim voldoende is. Ik wil dus eens kijken hoe dat bevalt.

Nu bij nader onderzoek lijkt me die Hercules nou niet echt geweldig, misschien leuk voor erbij ofzo. Zitten er eigenlijk ook gigantische verschillen in de qualiteiten van mengpanelen, of is het daarmee gewoon een questie van opties en kanalen? Heeft iemand toevallig een goeie website voor info over dit soort dingen (DJing for dummies.nl)?
Oud 25-03-2005, 17:10
Billy_bob
Billy_bob is offline
het beste kan je dan kijken op forums,

www.dj2dj.com bijvoorbeeld, kan je wat revieuws lezen enzovoorts. om met mp3's te gaan draaien kan je bijveeld eens kijken naar de denon cd-spelers.

De kwaliteiten loop best wel uit één bij mengpanelen, maar over het algemeen zijn de meeste ''goedkope'' wel ok, zoals die van gemini, numark enzo. Voor het beter spul: Pioneer, Ecler, A&H, denon dx-1500 zijn dan wel leuke mengpaneeltjes
Oud 29-03-2005, 13:08
ShadowX
ShadowX is offline
Wat draaien jullie dan? Hoe lang ben je al bezig? Lukt het een beetje of geef je de moed bijna op?

Citaat:
ShadowX schreef op 21-03-2005 @ 16:15 :
Post hier uw mixjes!
De link doet het weer
Oud 29-03-2005, 14:42
DJJoeri
DJJoeri is offline
klikken
Oud 29-03-2005, 14:43
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
dj sloerie
Met citaat reageren
Oud 29-03-2005, 14:50
DJJoeri
DJJoeri is offline
juist
Oud 29-03-2005, 21:02
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
DJJoeri schreef op 29-03-2005 @ 15:42 :
klikken
Hee je bent een loser, kthnxbye
Oud 29-03-2005, 22:39
JCG
JCG is offline
Citaat:
klikken
Citaat:
* VERSTERKER 2x 300 watt
* MENGPANEEL 4 kanaals
* 2 SPEAKERS 300 watt 2x
* DVD speler voor MP3 en WMA
* CD speler

* Verschillende soorten lichten

* En natuurlijk héél veel muziek!
Hoewil je fatsoenlijk nummers aan elkaar mixen met een dvdspeler?
Oud 30-03-2005, 07:18
Verwijderd
die shit is illegaal man
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 09:50
Smobbo
Smobbo is offline
Nu ben ik bang dat als het maar 8 € is het dus echt mega slecht is... .
Maarja, mss zet je ook alleen maar de Cd-speler aan ?
Een vriend van me speelt namelijk piano en die vraagt 50 € per uur.... (en krijgt nog aanbiedingen ook ).
Of moet ik bij jou meer denken aan iemand die bij een feestje thuis komt? (dus niet in zalen ofzow?)

Edit:
ow lol nvm, je bent pas 14...haha d8 ff dat je serieus was, my bad

Laatst gewijzigd op 30-03-2005 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2005, 11:28
Reserv
Reserv is offline
Ik heb een erg aardige huisgenoot die elektro / tekno draait en met wie ik regelmatig mee ga en die zijn draaitafels tot mijn besikking stelt. Ik mix zelf met een laptopje en een analoge mixer.
Oud 30-03-2005, 13:28
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Reserv schreef op 30-03-2005 @ 12:28 :
Ik mix zelf met een laptopje en een analoge mixer.
^^
Zie je dat Tsasil?
Oud 30-03-2005, 13:54
Metal
Metal is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 21-03-2005 @ 16:15 :
Ook zo met je nieuwe decks aan het oefenen op je slaapkamer?
Vinyl? Cd's? Pitchen? Beatmatchen? Scratchen?
Electro, trance, house, techno, hip-hop, breakcore of toch liever reggae?

Post hier uw mixjes!

TS begint zei je?

Ok, ik draai sinds vorige zomer en hier is mijn laatste drum'n'bass-mixje:
IdealCrash_febmix2005 (128 kb/s, rechermuisknop -> save as)

TRACKLIST:

nr - artist - track - label

01 - d-bridge - bellini - metalheadz
02 - klute - perceptron (fanu remix) - commercial suicide
03 - teebee - tsunami - subtitles
04 - paradox - future's extinction - paradox music
05 - tactile - undercover dub - commercial suicide
06 - sonic & silver - on the anson - metalheadz
07 - breakage - stoneheart - bassbin
08 - d.kay & epsilon - come easy - defunked
09 - teebee - rave alarm - subtitles
10 - commix - roots train - hospital
11 - black sun empire - b'negative (chris su & skc remix) - bse recordings
12 - amit - roots - commercial suicide
13 - future cut - ghetto style - renegade hardware
14 - dylan - requiem - outbreak
15 - dom & calyx - pneumatix (sledgehammer) - moving shadow
16 - alpha omega - my nation - invader
17 - damage & audio - space signal - invader
18 - hive - gemini - violence
19 - klute - hidden hand - commercial suicide
20 - breakage - bring back (remix) - bassbin
21 - logistics - together - hospital
22 - spirit - 20/20 pt.2 - inneractive
23 - klute - saviour - commercial suicide
24 - dom & roland - dynamo - moving shadow
25 - kryptic minds & leon switch - thirteenth skull - defcom
26 - k.o.t.p. - future - 720 degrees
27 - dj hidden - the surface - metrik
28 - hildegard von bingen - cd track 1 - harmonia mundi

TOTAL TIME: 01:33:07
Ik heb hem gister geluisterd, en hij klinkt erg gaaf, zakt nergens echt in enzo.

ik zal hem straks nog eens opzetten, dan luister ik nog eens echt goed.
Oud 30-03-2005, 13:56
Metal
Metal is offline
dit is btw geen set van mij, maar eentje die ik gister gevonden had.

klik(doel opslaan als)

Aquasky vs Masterblaster - Boom!
The Breakfastaz - Spit it Out
Deekline and Wizard - Body Popper
Aquasky vs Masterblaster - Perception (autobots remix)
The Apollo Kids - The Drumz (remix)
Beber and Tamra - Travelling On (koma and bones remix)
10Sui - Go Deeper
Ed 209 vs. Quest - Swordpen
Ed 209 vs. Quest - Fight Alone
DJ Quest - B-Boy Propel
The Insiders - Drums in the Deep
DJ Mutiny vs Shopliftas - Daily Operation
The Slag Brothers - Everybody
DJ Mutiny vs Baitercell and Schumacher - Test Press R.I.P.
Distortionz - Slingshot
Bill Vega and New Decade - Running Scared (rna vs bass remix)
Naked Electric and LD7 - Alone (transformerman remix)
Leftfield featuring John Lydon - Open Up (breaks mix)
Aquasky vs Masterblaster - Soundbwoy (raw as f**k remix)
? - ?

dikke breakbeat.
Oud 30-03-2005, 14:17
Tsasil
Tsasil is offline
Citaat:
ShadowX schreef op 30-03-2005 @ 14:28 :
^^
Zie je dat Tsasil?
Ik heb al verder geinformeerd
Oud 30-03-2005, 16:43
capibara
capibara is offline
Ik graaf de miksen hier wel.
Oud 02-04-2005, 16:41
ShadowX
ShadowX is offline
Citaat:
Metal schreef op 30-03-2005 @ 14:56 :
dit is btw geen set van mij, maar eentje die ik gister gevonden had.
Ja zo ken ik er ook wel een paar
veel mixen
meer mixen
Post je in foto-topics ook altijd foto's van andere mensen?

Citaat:
fulgrim schreef op 30-03-2005 @ 17:43 :
Ik graaf de miksen hier wel.
Fijn

Laatst gewijzigd op 02-04-2005 om 17:01.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2005, 16:44
Metal
Metal is offline
posten!
Oud 13-04-2005, 23:36
Whaxx
Whaxx is offline
Zoetzure wobble miks van mij (durum en bas)

http://www.brutalmusic.herejezus.nl/...nfiltrants.mp3

01. Future Prophecies – Eastern Organics
02. Orion ft Jadis – Time Stands Still (teebee remix)
03. Noisia – Cloudshine
04. Roots – Carve
05. Cause 4 Concern & Fierce – Bermuda
06. Noisia & Mayhem – Lockjaw
07. David Carbone ft Dominique Woolf – Innocence (cause 4 concern rmx)
08. Phace – Polymers
09. Fortran – Sardines
10. Kemal & Black Sun Empire – Stranded
11. Rob F – Loudmouth
12. Phace – Brainwave
13. Skynet – Telemetry
14. Spinor – Mutant Storm
15. Cause 4 Concern – Moongerm
16. SKC & Chris Su – Crash
17. Spinor – No Fate
18. Noisia, Mayhem & Pacific - Centepod
Oud 14-04-2005, 12:12
ShadowX
ShadowX is offline
Oud 14-04-2005, 17:18
capibara
capibara is offline
Oud 25-08-2005, 11:23
ShadowX
ShadowX is offline
Voor de liefhebbers: een nieuwe creatie van mijn mixende alterego IdealCrash!

Mix one (33:09min) download
Mix two (29:26min) download

Tracklist:

01 alpha omega - steppa dub vip
02 polska - hexplore
03 klute - beware
04 terminal velocity - fragrance rain
05 teebee - revelations
06 noisia - cold veins +1
07 dom & roland - break out
08 amon tobin - el cargo
09 skc & dis - sacrifice +1
10 amit - gatecrasher +2
--
11 la phaze - l'embardée fatale (light up the night)
12 john rolodex & cartridge - wrecking ball + 1
13 d bridge & fierce - twilight
14 cyantific - litlle green man
15 echo - falling
16 mason & armanni reign - ruff rugged & raw (technical itch remix)
17 digital - scam
18 dj hidden - the surface
19 equinox - acid rain (breakage century 47 remix)
20 the outside agency - antichrist
Oud 26-08-2005, 22:18
Verwijderd
Citaat:
klikken
hehe, alsof ik een stel van die pikkies in ga huren
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 00:23
Verwijderd
Okee, ik heb er 3 gedownload. En ik moet zeggen dat ik niet echt kan vertellen of het goed gedaan is. Maar ik vind het allemaal vet klinken.

Heeft me overgehaald om toch maar wat van deze feestjes te gaan checken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 02:54
K-pax
K-pax is offline
Oud 27-08-2005, 11:51
Verwijderd
ik wil weer speakers

ik ben nu into classics enzo
Met citaat reageren
Oud 27-08-2005, 14:42
Tsasil
Tsasil is offline
Nieuwe epp van JT's guide to the genres:

Johnny Tsunami's guide to the Genres - Episode 3 - Everything Beautiful Starts with a Noise

Tracklist:
Crashkorezed - All'occidente
Tirriddiliu - Holy Entropy
Ryoji Ikeda - Headphonics 1 0
Morgenstern - Combat Zone
Boron Jive Leper - Prilshoweksguidetobetaworld
833-45 - Unid USB
Nirvana - Pay to Play (Loom666 Remix)
Chefkirk - Clear Cutting 03
Allegory Chapel Ltd. - Martial Mega Medley
Merzbow & Genesis P. Orridge - All Beauty is Our Enemy
Flying Testicle - Romance
Electromorph - Napkin
Fennesz - Blok M
Brian Eno - Unfamiliar Wind (Leeks Hills)
Reageren

Regels voor berichten