Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2005, 22:06
Qsky
Qsky is offline
tjah wat doe je der aan
Oud 23-08-2005, 22:09
Lorelei
Lorelei is offline
Tja.
Oud 23-08-2005, 22:12
Liefs_Lau
Liefs_Lau is offline
Uitmaken.. Goed op een rijtje zetten of dit is wat jij wil in het leven. Lijkt me niet dat jij elke dag een beetje gezellig voor de tv wil hangen en een beetje hetzelfde doen elke dag..

Ik heb het toen in ieder geval uitgemaakt, omdat ik er niet tegen kon. Was wel moeilijk ofcourse omdat ik van hem hield, maar het was wel beter zo.

Liefs,
Laura
Met citaat reageren
Oud 23-08-2005, 22:21
Qsky
Qsky is offline
Citaat:
Liefs_Lau schreef op 23-08-2005 @ 23:12 :
Uitmaken.. Goed op een rijtje zetten of dit is wat jij wil in het leven. Lijkt me niet dat jij elke dag een beetje gezellig voor de tv wil hangen en een beetje hetzelfde doen elke dag..

Ik heb het toen in ieder geval uitgemaakt, omdat ik er niet tegen kon. Was wel moeilijk ofcourse omdat ik van hem hield, maar het was wel beter zo.

Liefs,
Laura

thnx ben nu aant praten hij nu op wc maar we zijn er een beetje over eens dat we een 'pauze' gaan in lassen en als goede vrienden verder gaan en als t ooit nog eens de vlinders terug komen dat we dan t toch proberen
Oud 23-08-2005, 22:40
yapo
yapo is offline
Citaat:
Qsky schreef op 23-08-2005 @ 23:21 :
thnx ben nu aant praten hij nu op wc maar we zijn er een beetje over eens dat we een 'pauze' gaan in lassen en als goede vrienden verder gaan en als t ooit nog eens de vlinders terug komen dat we dan t toch proberen
das een snelle beslissing.....
Oud 23-08-2005, 22:49
Qsky
Qsky is offline
Citaat:
yapo schreef op 23-08-2005 @ 23:40 :
das een snelle beslissing.....
we waren al 4 uur aant praten en daarvoor heb ik al 1 maand na lopen te denken
Oud 23-08-2005, 22:55
yapo
yapo is offline
Citaat:
Qsky schreef op 23-08-2005 @ 23:49 :
we waren al 4 uur aant praten en daarvoor heb ik al 1 maand na lopen te denken
ok, ik begrijp het wel.
Soms is een pauze nodig om even op te laden
Oud 24-08-2005, 08:42
Optima
Optima is offline
je kunt je kop in het zand steken, en hopen op beterschap, of je kunt je actief in gaan zetten om de relatie te redden door met elkaar te praten, afspraken te maken etc etc

maar de beste manier is geowon uit elkaar gaan. Als de liefdeer is, en je ziet elkaar nog regelmatig, maar dan als vrienden, dan zal het vlammetje heus een keer weer groter worden...of....uitdoven......maar dan ben je iig vriendschappelijk uit elkaar gegaan.
Oud 24-08-2005, 08:45
evanescence
evanescence is offline
ik vind het allemaal zo drastisch wat hier gezegt wordt...

je moet elkaar gewoon minder zien, 1 x in de week of 1x in de 1,5/2 weken ofzo...dan is het altijd weer leuk om elkaar te zien...
en gewoon wat leuke dingen doen en veel praten...
Oud 24-08-2005, 09:01
snoopy
snoopy is offline
Leuke dingen doen, hem verrassen met iets wat je noooit doet, een keer het initiatief nemen tot seks (of iets anders), spontaan een cadeautje meenemen, spontaan bij hem langsgaan, als je samen onder de mensen bent naar hem knipogen of iets liefs/stouts in z'n oor fluisteren.... tsja... genoeg te doen, lijkt me.
(kijk ook even in de sticky's bovenaan)
Oud 24-08-2005, 10:25
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
snoopy schreef op 24-08-2005 @ 10:01 :
Leuke dingen doen, hem verrassen met iets wat je noooit doet, een keer het initiatief nemen tot seks (of iets anders), spontaan een cadeautje meenemen, spontaan bij hem langsgaan, als je samen onder de mensen bent naar hem knipogen of iets liefs/stouts in z'n oor fluisteren.... tsja... genoeg te doen, lijkt me.
(kijk ook even in de sticky's bovenaan)
Inderdaad.

En ook inderdaad elkaar minder zien... Dat kan erg goed werken!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 10:40
Verwijderd
Elke relatie kent op een gegeven moment een soort verveling, dat is gewoon zo. Even een week elkaar minder zien of dingen zonder elkaar gaan doen (allebei apart uit bijvoorbeeld) kan al enorm helpen. Elkaar verrassen ook.
Het meteen uitmaken vind ik raar... zo'n verveling hoort er gewoon bij, dat moet je zien te doorbreken. Niet opgeven
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 11:13
Verwijderd
Ligt eraan hoe lang het al saai is natuurlijk, maar je goed afvragen of je zo verder wilt. Ik vind het eigenlijk onzin om een pauze in te lassen en te zeggen ja we kijken of het nog wat wordt, het is aan of uit.
En zoals Andijvie zegt elkaar verrassen, een paar weken elkaar minder zien etc.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 12:43
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Spanning op gaan zoeken! Ga nieuwe dingen doen. Je moet er samen voor zorgen dat de spanning in de reltie blijft!
Oud 24-08-2005, 16:08
Roos
Roos is offline
Vreemdgaan
Oud 24-08-2005, 16:13
Tolchok
Tolchok is offline
Ga spontaan samen op vakantie (naar een onwaarschijnlijke plek) of iets avontuurlijks doen, zoals ver weg liften of whatever

Ga meer dingen los van elkaar doen

Probeer samen uit te gaan in plekken waar je nooit bent geweest of nooit komt

Probeer haar/hem te verrassen met spontane kadootjes en acties die je niet zo gauw zou doen

Ga klooien met jullie uiterlijk (haar, kleren etc.)
Oud 24-08-2005, 16:14
Tolchok
Tolchok is offline
Citaat:
Roos schreef op 24-08-2005 @ 17:08 :
Vreemdgaan
De topicstarter vraagt niet 'hoe verpest ik mijn relatie die in een sleur is'.

Ik zou eerder zeggen ga een beetje flirten/maak lichtelijk jaloers, om de spanning terug te laten keren.

Maar vreemdgaan uit verveling vind ik wel ontzettend kansloos.
Oud 24-08-2005, 16:16
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Qsky schreef op 23-08-2005 @ 23:21 :
Goeie oplossing
Met citaat reageren
Oud 24-08-2005, 20:20
elledc
elledc is offline
M'n vriend en ik we zien elkaar elke dag, we zijn bijna 3 jaar samen en wonen samen.
En nog geen moment is in me opgekomen dat onze relatie een sleur is. Het is altijd boeiend en hem weerzien maakt me steeds gelukkig.
Volgens mij kan het pas een sleur worden als je niet het perfecte koppel bent, met andere woorden, als je niet voor elkaar "bestemd" bent en dus elkaar niet aanvult en niet dezelfde interesses deelt.
Uit elkaar gaan is dus een optie.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2005, 12:15
Verwijderd
Ik geloof dat het plan was om geblinddoekt de bureaustoel in de douche te krijgen en met handboeien aan de douchestang vast te maken. Ofzo.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2005, 15:24
Anijs
Anijs is offline
Ik vind het inderdaad ook raar dat hier wordt gezegd dat je elkaar minder moet zien,
het klopt wel, als je elkaar niet zo vaak ziet ben je des te blijer al zie je elkaar weer en is het ook veel leuker en spannender. Maar dat wil dus zeggen dat je elkaar heel je leven maar af en toe mag zien want anders vind je er niets meer aan. Als je echt hee; erg verliefd op elkaar bent en bij elkaar hoort dan is het niet erg om elkaar elke dag te zien, en dan wordt het geen sleur dan blijft het gewoon leuk. (en natuurlijk heb je dan ook wel af en toe je dipjes, maar niet een dip van een maand).

Vraag jezelf inderdaad af wat je wilt, wil je veel energie in je relatie gaan stoppen om het maar spannend te houden of wil je verder gaan kijken wat er nog meer valt te beleven!
Met citaat reageren
Oud 29-08-2005, 21:59
vrouw-wezen
vrouw-wezen is offline
Als je niet hezelfde bent en niet precies dezelfde intresses hebt hoeft dat toch niet te betekenen dat je geen goed koppel bent. Je kunt elkaar ook dingen leren als je verschillend bent. En je moet elkaar ook ruimte geven, om je eigen dingen te doen. En dat wil niet zeggen dat je nooit contant bij elkaar kan zijn, maar ik denk dat je als je nog jong bent ook jezelf nog moet ontwikkelen enz.
Dat laatste is een beetje vaag gezegt, maar hoop dat het een beetje duidelijk is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten