Advertentie | |
|
![]() |
|
Omdat je van plan bent om een forum erop te gooien, zou ik het volgende installeren op je server:
Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 14:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
in het geval van die server versies , dat kan helaas niej want dat kost veel te veel |
![]() |
||
En fedora core, kost je maar 5 lege cd-r'tjes (ja, het is gratis en legaal) en wat geduld.
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 17:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.fluffles.net/tutorials/freebsd/installatie en
http://www.fluffles.net/tutorials/freebsd/ftp? Helemaal gratis en legaal, en nog eens geschreven door onze eigen Enlightenment! |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Je wilt toch geen GUI gaan draaien op een Linux server? ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Offtopic:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-08-2005 om 21:10. |
![]() |
||
Offtopic:
Citaat:
(en een windows manager dat weinig vreet bv icewdm) word opgestart. Dus als de ts het héél ff nodig heeft, in z'n eerste dagen,... Ik werk nu al een paar maanden met linux en configureerde mijn bestanden eerst in kwrite, een paar dagen daarna in editor van midnight commander en nu in nano (en ga langzaam richting vi). Zoals je ziet had ik mijn eerste dagen de gui nodig, anders wist ik helemaal niet hoe ik de boel kon configureren. (maakte later pas gebruik van handleidingen/instructies/leesboeken)
Laatst gewijzigd op 26-08-2005 om 10:20. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
heb jen mischien ergenst een linkje voor me ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
thnx |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
edit: Als je met Linux aan de slag wilt. Ok. Maar Linux is niet click & go oid. Je moet bereid zijn om er wat tijd in te steken. Ook is het de bedoeling dat je op den duur dat technisch Engels wel een beetje onder de knie krijgt. Er zijn wel distributies die de transitie wat gemakkelijker maken, maar staar je daar niet op blind. Laatst gewijzigd op 28-08-2005 om 19:46. |
![]() |
||
Citaat:
Want je moet nooit als een leek beginnen. Dus als je een linux-besturingsysteem wil gaan gebruiken, moet je eerst wat ervaring opbouwen. Dan raad ik je aan om juist ná de lessen over een linuxdistro, te gaan kloten met een linuxdistro. Ben dus ook helemaal eens met LB06. ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar alles wat ik wilde zeggen is dat je niet bij voorbaat al de hoop op moet geven of aan Linux/BSD beginnen als je er eigenlijk toch geen tijd in wil steken. Maar verder: tuurlijk, iedereen is ergens begonnen hè. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: