Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik zou zeggen, kijk eerst eens wat rond:
http://forum.scholieren.com/search.p...by=&sortorder= en ik blijf van mening dat er eigenlijk 'het' moet staan.
||
Citaat:
Maar goed, ik vind de boeken van Tonke Dragt en Peter Pohl erg goed. Dat zijn jeugdboeken. Van volwassenenboeken... Als je uit Zuid-Oost Brabant komt is de serie De Tandeloze Tijd van A.F.Th van der Heijden erg leuk. Verder.. Ach, er zijn zoveel mooie boeken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eh ik weet niet zoveel boeken die je gelezen móet hebben.. ligt volgens mij ook heel erg aan wat voor genre je denkt.. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
1 onderwerp van gesprek |
![]() |
|
Verwijderd
|
to·pic (de ~, ~s)
1 onderwerp van gesprek Van www.vandale.nl Dus hoe lelijk het ook staat, 'de topic' is goed en 'het topic' is fout. Ook al wordt 'het' vaker gebruikt. Mijn nominatie: Dostojefski - De Gebroeders Karamazow. LUH-3417 - Damn, net te laat. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Franz Kafka - Het Proces |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ontdekking van de hemel van Mulisch en Oorlog en Vrede van Tolstoi en Brideshead revisited van Evelyn Waugh
||
Citaat:
We zouden een 'het topic'- petitie kunnen organiseren ![]() en duizend keer zelf tekenen
|
|