Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2005, 21:24
Beatdown
Beatdown is offline
ik wil het ff kwijt 4jaar geleden zijn 2 maten van mij verongelukt 1 van die 2 maten zong in een band en ik en die band hebben toen blousjes gemaakt met een chinees teken erop van het jaar van de draak want in die maand was hij jarig en daaronder HEROES NEVER DIE nou is dit allemaal nog wel te doen alleen toen had een maat van mij een vriendin en die had ook zo'n blousje besteld want die was ook erg betrokken ermee en nou is het uit tussen mijn maat en haar en is ze een stand begonnen en daar verkoopt ze shirts en gaat er festivals mee af niks mis mee alleen afgelopen weekend was ik ergens en daar stond ze met haar stand en mijn oog viel op zo'n blousje maar wel voor 25 euro en eerst waren ze maar 10 gulden en alleen voor erg dicht betrokkenden enzo alleen ja nu gaat ze er geld uit proberen te slaan HOE RESPECTLOOS KAN JE ZIJN het was mij idee en van mijn maten ik weet niet goed wat ik nu moet doen wat en hoe zouden jullie reageren op haar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2005, 21:31
Verwijderd
Ja, niet bepaald aardig, je zou er met haar over moeten praten. Misschien kun je wat meer leestekens gebruiken zodat je post wat makkelijker leest? Niet beledigend bedoelt hoor
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 21:55
Changshan
Changshan is offline
Tsja, ziet eruit als een hartuitstorting die je hier even heel snel hebt neergetypt... tuurlijk is dat klote, praat erover.
Oud 31-08-2005, 22:08
Verwijderd
Het is respectloos ja, het is voor de nabestaanden immers een soort gedenkteken. Maar door die mensen wordt er nu een commercieel product van gemaakt.
Ik zou naar die mensen toegaan en uitleggen wat het voor jou en de andere mensen betekend dat ze die blousen in zo'n grote oplage maken. Misschien stoppen ze er wel mee.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2005, 22:12
Verwijderd
Ik vond het lastig lezen, maarja ik ben moe.....
Sorry
Nu houd ik mijn mond wel, want het is natuurlijk niet mijn topic
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 10:37
Nona
Nona is offline
Heb je haar aleens om uitleg gevraagd? Mensen kunnen zo veel leuker overkomen als ze zichzelf verklaren.
Oud 02-09-2005, 10:48
Verwijderd
Wat kruimel zegt, en ik zou het op prijs stellen als je interpunctie gebruikt in het vervolg. Dit leest nogal beroerd namelijk.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 19:50
Verwijderd
Ga met dr praten. Tis inderdaad nogal lullig wat ze nu flikt ja... T getuigt wel van weinig respect.... En tis idd n idee om s met leestekens te werken....

Voor de rest: Succes
Met citaat reageren
Oud 02-09-2005, 21:58
Verwijderd
Ik zou met haar praten.

Wel triest dit.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2005, 20:11
Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
wat een trut eigenlijk.
Met citaat reageren