![]() |
|
![]() |
Betreft het volgende topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1261157 Zelf heb ik er ook wel over nagedacht dat er veel geld te verdienen zou zijn met het op de markt brengen van minder schadelijke drugs. Er zijn al genoeg medicijnen die praktisch geen enkele schade meer doen (op langer termijn) dus dat zou voor drugs ook moeten kunnen. Waarom Mutant jouw topics steeds dicht gooit snap ik ook niet, hoewel de titel van je topic misschien iets te ver gaat: "gezonde drugs". Maar dat lijkt me geen reden om een leuk onderwerp te beëindigen. Dit topic zal ook wel door Mutant gesloten worden zonder logische aanleiding... Slechte FB. Anyway, het lijkt mij wel een interessant onderwerp en ik ben dan ook erg benieuwd naar de reacties. Weet iemand iets over het bestaan van (de ontwikkeling van) minder schadelijke "entertainment" drugs? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoewel, aan de andere kant, dan zou misschien iedereen altijd high willen zijn, en dat lijkt me ook niet echt goed voor de maatschappij... Hoe dan ook, als er drugs zijn die niet schadelijk voor je zijn dan zou ik die graag eens willen proberen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En een slotje doen op een topic omdat je de titel niet leuk vind, vind ik ook een beetje overdreven.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
zelf drugs maken ExpoRules | 36 | 04-03-2012 14:35 | |
Drugs & Alcohol |
drugs en gezondheid stout! | 26 | 03-06-2006 13:15 | |
Drugs & Alcohol |
Gezonde Drugs Prophecy | 2 | 07-09-2005 16:00 | |
Drugs & Alcohol |
Gezonde Drugs Prophecy | 3 | 07-09-2005 09:32 | |
Drugs & Alcohol |
Irritant zijn die mensen die zo fel anti-drugs zijn... Isa | 145 | 01-05-2003 11:39 | |
Seksualiteit |
waarom word altijd gezegd dat masturbatie niet schadelijk is voor de gezondheid... Isa | 17 | 07-08-2002 17:39 |