Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor de vraag of t voor eeuwig in je lichaam blijft verwijs ik je hier naar: http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_myth1.shtml En nog een simpele rede waarom t niet zo lang in je lichaam kan blijven, is dat t een stof is die makkelijk uit elkaar valt. Het is al niet langer dan een paar maanden houdbaar op kamertemperatuur.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-09-2005 om 18:18. |
![]() |
|
Was gister op het wazigste feest ooit (22 uur non-stop de meest bizarre waanzin & gezelligheid), waar ik van iemand twee-en-halve trip (geltabs) heb gekregen.
(ld25 f ld50, ik heb waarlijk geen idee) Misschien beantwoordt dat hmmmmmmm's vraag. De juiste mensen ontmoeten op de juiste plek & plaats. De wijheid dat ik mijn acid in mijn fridge moet bewaren heb ik opgedaan uit het gelijknamige nummer, maar wat nou als mijn moeder elke maand de fridge uitruimt? Ik heb de tabs in een luchtarme lokatie, geïsoleerd door plastic, karton , verschillende luchtlagen, blik en wat zilverfolie - op een maximaal donkere plek. However, dit bij kamertemperatuur. En aangezien de herfst eraan komt (en daarna - u raadt het reeds - de winkter) vermoed ik dat mijn kamertemperatuur zal stijgen. Heeft iemand tips of ervaringen in het voor langere tijd (langer dan een maand) bewaren van lsd? // ont o het ontopic te houden de manier van afbraak&opname, de snelheid daarvan en de organen die het regelen bepaalt de sterkte van de trip - lijkt mij. Nu heb ik de mensen vanalles zien doen dit weekend, van op hun voorhoofd/neus/wenkbrouw plakken tot simpelweg op hun tong leggen en doorslikken. Maar wat is nu werkelijk de beste/veiligste/relaxte manier van inname?
Laatst gewijzigd op 20-09-2005 om 02:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Tihkal zegt: - Niet combineren met iets basisch (geen PH hoger dan 7,0) - Geen licht (vooral geen zon) - Geen kraanwater (in NL zul je daar trouwens niet zo veel last van hebben, want er zit bijna geen chloor in het water) Aluminumfolie eromheen is dus prima ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Overigens, waarom dan wel verse maar geen gedroogde toestaan? Ik kan het wel opzoeken, maar ik ben lui, het is weekend.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|