Hoi allemaal, ik hoop dat jullie me raad kunnen geven, want ik weet het allemaal niet meer.
Ik heb nu bijna 2,5 maand een relatie met een jongen die eerst een goeie vriend van me was. We waren al een paar maanden aan het 'rotzooien', maar hebben het na een tijdje officieel gemaakt om van het gezeur over wat we nou precies hadden af te zijn. En het voelde gewoon erg goed.
We doen dezelfde studie en zitten bij dezelfde studievereniging, waarin we beiden heel actief zijn. We zaten allebei in een commissie die ons veel tijd en energie gekost heeft, maar waarmee we nu klaar zijn.
Het probleem ik dus dat we eigenlijk nog geen tijd voor elkaar gehad hebben door de vakantie en die commissie. Ik heb alleen een beetje het idee dat onze relatie in die tijd naar een 'hoi-doei' relatie gegaan is. We zijn beiden niet ervaren in relaties, en houden niet van kleffen in het openbaar. Alleen betekende dit dus in de praktijk dat we elkaar nauwelijks gezoend of aangeraakt hebben, terwijl ik daar soms best wel behoefte aan had. Maar hij doet het gewoon niet. Ik hoor van gezamenlijke vrienden dat ie echt heel om me geeft, en met hun praat hij ook over ons. Maar... met mij heeft hij het er nooit over! Als ik ergens over wil praten, moet ik ermee beginnen, anders gebeurt het niet.
Ik ben het dus een beetje zat zo, maar het bekende probleem geldt ook hier: ik wil 'm absoluut niet kwijt.
Mijn vraag is dus of jullie weten wat ik hiermee aan moet, en of jullie ooit in een soortgelijke situatie hebben gezeten.
|