Advertentie | |
|
![]() |
|
It is I Le Clerc, leeftijd doet er écht wel toe... 12 en 20 kán toch absoluut niet. Het kán even goed gaam, maar het lijkt me sterk dat zij over een paar jaar het huwelijkbootje instappen.
Je kunt er over blijven discuseren, maar iemand van 12 houdt toch op een andere manier van iemand dan iemand die 20 is... [Dit bericht is aangepast door moenbase (04-03-2002).]
||
Citaat:
Hij heeft al een gezin terwijl jij je eigen leven nog moet opbouwen. Nog moet beslissen wat je verder van je leven maken wilt. Dat hij je daarbij wil helpen ok, maar een relatie met em lijkt me (bijna) onmogelijk.
|||
Citaat:
Liefde overwint alles, toch? Citaat:
Ik denk dat het best mogelijk is, mits je ervoor zou knokken!
||||
Citaat:
- neen, niet de belangrijkste rol in een relatie natuurlijk. Maar het maakt weldegelijk wat uit hoe oud/jong iemand is. - Wel, het is misschien wel mogelijk, maar het heeft behoorlijk weinig toekomst :/ sorry... Maar, als je het in iedergeval proberen wilt, is daar zeker wel een behoorrijk portie moed voor nodig.
|
Verwijderd
|
't KAN wel, maar het lijkt me niet erg verstandig... Naja, als er liefde in het spel is, heb je weinig keus, niet? 't Grootste probleem lijkt mij echter 'later'. Stel dat het wel werkt, stel dat je met hem trouwt als je twintig bent, dan is hij over misschien 25 jr dood. Nou ja, dan zit je dus op je 45e als weduwe, ik geloof dat ik daarom alleen al er niet aan zou beginnen, gewoon omdat ik liever nu liefdesverdriet heb dan na 25 jr van hem gehouden te hebben,.. Als ik mijn oma zo zie, nu mijn opa dood is, ik moet er niet aan denken...
![]() |
![]() |
|
![]() |
Godgodgod wat zijn we weer bekrompen met zn allen!!!! 17 en 45 is inderdaad geen veel voorkomende situatie, maar als zij er allebei achterstaan, en hij (want dat vind ik wel) respect heeft voor het feit dat zij 17 is en dus waarschijnlijk een heel ander leven heeft dan hij (stappen, school/studeren e.d.) waarom dan niet?????? Is er hier iemand die er ook maar een seconde minder van slaapt 's nachts? thought so...
|
Verwijderd
|
ik denk dat je het gewoon omet proberen als jullie echt gek zij op mekaar dan laat je de reacties van anderen links liggen,daar heb je toch niks mee te maken en liefde overwint (bijna) alles.
Maar denk er wel goed over na mich en w ik wens jullie wel alle geluk van de wereld toe. [Dit bericht is aangepast door spacegirl (05-03-2002).] |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij heeft een gezin en werkt, ik doe de hele dag niets anders als achter mn PC hangen, dat is het enigse verschil ![]()
|
Verwijderd
|
Als jullie echt gek zijn op elkaar dan moet je je niets aantrekken van anderen. Zij hebben duidelijk geen kijk op de situatie. Zij kunnen (inclusief ikke
![]() Zo te merken zijn jullie echt gek op elkaar en dan is de liefde het belangrijkst. Echter, de leefomstandigen tellen ook heel erg mee; de liefde kan nog zo sterk zijn, het kan ook onmogelijk zijn. Nu is dit geen 100% onmogelijke liefde dus als het er op aan komt moet het lukken. Het hangt allemaal van jullie af, en van de manier waarop de buitenwereld jullie kan beinvloeden natuurlijk. Als je allebei sterk bent moet het zat kunnen lukken, ook al wordt het moeilijk. Nobody ever said that love was going to be easy... Het is echt het proberen waard. En als het dan niet lukt, dan zou dat echt heel jammer zijn. Maar dan hoef je niet de rest van je leven rond te lopen met de vraag: "wat als we het wel hadden geprobeerd". dat is eigenlijk nu de vraag al, "zou het lukken?". Nu kun je het antwoord nog krijgen, strax niet meer. En het zou zonde zijn als je het laat zitten. Wie weet wat je anders gaat missen. Op papier zal jullie leeftijdsverschil erg groot lijken maar het feit dat jullie zo goed met elkaar kunnen praten, en het feit dat jullie beide bereid zijn zoveel op te geven voor de relatie, geeft wel aan dat het geestelijke verschil heel nihil is. Anders zou het waarschijnlijk nu al niet goed zijn gegaan. Mensen zoeken namelijk (vaak onbewust) partners uit die op dezelfde golflengte zitten (is bij mij wel het geval iig) en dus zal het wel goed zitten bij jullie!! Ik wens je heel veel sterkte, veel succes en bovenal: veel geluk in de liefde! |
![]() |
|
Verwijderd
|
als jullie gelukkig zijn met elkaar moet je het vooral doen, echt. Maar als Le Clerc zijn gezin ervoor moet verlaten.. hja dat vind ik dan toch wel zonde (weet niet of dit ook het geval is he).
Maar je moet ook bedenken, dat over 30 jaar jij 47 bent, maar je vriend/man dan al 75 is!!! En dan zul je waarschijnlijk de rest van je leven zonder je grote liefde moeten delen.. Maar als jullie nu gelukkig zijn, wie ben ik dan om te zeggen dat jullie het niet kunnen proberen? |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Zo te merken zijn jullie echt gek op elkaar en dan is de liefde het belangrijkst[/B][/QUOTE]Love is all you need ![]() Citaat:
[quote][b]Het is echt het proberen waard. Dat is het zéker jah! ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Scheiding zit er aan te komen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Denk je niet da zijn vrouw ongelooflijk flipt als ze er achter komt dat ze zijn gescheiden vanwege een meisje van 17?
|
![]() |
Wat vreemd dat niemand hier komt met 'Midlife crisis'
Hij is nu ongeveer op dat punt, dat mannen daar vooral last van schijnen te krijgen. Wees geen slachtoffer van zo'n situatie, want daarna gaat het al snel berg afwaards. Hij denkt in zo'n geval zijn tweede leugd te willen beleven, niet dat hij dat weet, dat is onderbewust meestal. Dit kan onder andere tot uitdrukking komen in een scheiding en vreemdgaan. (mijn vader heeft het ook ![]() Oftewel... neem dit ook in overweging, meer kan ik niet zeggen over de situatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
...Ach, wat lul ik nou. Ik weet net zo goed dat ik ook alles zou doen voor de liefde, hoe moeilijk ook. Ben uitgeluld ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
vriendin van mij (17) woont samen met haar vroegre mentor (32) het verschil is hier wta kleiner maar eigenlijk boeit het geen aars, zolang je van elkaar houd en zeker weer dat jullie bij elkaar willen zijn moeten jullie je niet door zon klein woordje als leeftijd tegen laten houden.
mijn vriendin heeft het enorm naar de zin wonen nu half jaar smaen en gaat geweldig dus het kan ook goed gaan suc6 met jullie beslissing
|
Nouja iedereen moet maar lekker zelf weten of de leeftijd uitmaakt ofniet,
Ik zelf zou nooit op iemand die zoveel ouder is kunnen vallen en ik kan me het ook echt niet voorstellen dat zo'n oud iemand serieus op zo'n jong iemand verliefd is... Maarja, als je er bij van wordt, tja veel geluk hoor ![]()
||
Citaat:
Vanmorgen zijn we naar mijn moeder geweest, is allemaal best ok gegaan! Leeftijd zal ons niet (lang meer) tegen houden denk ik zo ![]()
||
Citaat:
godogod wat is iedereen weer bekrompen? Moet jij mij eens gaan vertellen wat bekrompen is..? Als zij zo nodig hier hun grote relatieprobleem willen plaatsen en reacties willen, dan kunnen ze van mij reacties krijgen ook. ![]() Ik vind die man van tweeenveertig veel te oud.. dat ten eerste. Ik zou er verder een heleboel woorden aan vuil kunnen maken als vies mannetje en sext ze beter dan je ex-vrouw van een jaar of dertig ouder enz maar dat doe ik maar niet. En jij meisje van 17.. jij weet niet wat je doet. Hij is vast heel lief enz en heeft geld.. maar gsus doe het jezelf ff niet aan.. je komt met die prachtige zinnetjes recht uit het sprookjesboek als 'liefde overwint alles' *puke* en 'we moeten ervoor knokken' *dramatisch hoor* Maar goed dat is mijn instelling.. lang leve de lol (nu het nog kan) en als jij hiermee een deel van je jeugd wil weggooien moet je dat vooral doen tot ziens
|
![]() |
Inderdaad...ik ga akkoord met de vorige poster. Kan je je die relatie wel voorstellen? De eerste mmanden zal het allemaal koek en ei zijn, romantische en verliefdheid enzo, maar wat daarna?
Er zit geen toekomst in, enkel een avontuurtje van een man die is iets anders wilt en voor jouw...enkel een gebroken hart, meisje! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Kijken hoe het misschien wel zal gaan als ik voor hem kies. Niet dat ik me er dan veel van zal aan trekken (het proberen iig) maar ik vind het gewoon 'leuk' om te zien hoe buitenstaanders reageren..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
De Kantine |
Wat is de raarste vraag die iemand je ooit heeft gesteld? Astraea | 328 | 04-06-2005 21:18 | |
Flora & Fauna |
dierenmishandeling, ik ben KWAAD Kaa | 14 | 26-10-2003 19:17 | |
Liefde & Relatie |
Een verhaal. Ik ben verliefd zonder het te willen GRRR | 20 | 24-04-2003 16:52 | |
Liefde & Relatie |
ik ben een lul he?? GRRR | 53 | 17-09-2002 19:25 |