Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.tweakers.net/reviews/580/3
Tweakers.net best buy guide juli 2005, multimediasysteem. Kijk maar eens wat je er van vindt. Die tv-kaart, geheugenstick en boxjes kun je natuurlijk ook nog weg laten als die niet hoeft. Bespaar je ook weer € 220,-, waar je een iets betere processor of andere dingen van kunt kopen. Of een DualCore-processor loont weet ik niet, daar heeft Jolt meer verstand van. ![]() Geheugen is ook ruim voldoende, het enige wat je nog kan veranderen is in plaats van merkloos geheugen geheugen van een A-merk te kopen (Kingston, Infineon, Dane-Ele oid). Maar dat is maar net wat je zelf wilt, tegenwoordig zit er toch niet veel verschil meer in de kwaliteit van het geheugen zelf. Misschien kun je nog wel een betere videokaart er in zetten, misschien een iets duurdere 6600GT of een Asus X700Pro met Vivo. Harde schijf heb je ook niet zomaar vol, en als-ie vol is kun je natuurlijk makkelijk een tweede kopen. Voor de rest zijn het allemaal persoonlijke voorkeuren, wil je bijvoorbeeld een uitgebreid of standaard toetsenbord, welk LCD/TFT-scherm, welke behuizing etc. |
![]() |
||
Citaat:
www.computer-cash-carry.de is wel een aardige zaak, al vaker zaken mee gedaan en ze zitten in Aachen (vlakbij Maastricht/Vaals (NL)) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
maar volgens mij had je beter AMD X2 3200+ ofzo kunnen nemen inplaats van 3700... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij had je beetje ff door kunnen sparen, hier houd je het volgens mij geen 2/3 jaar mee vol. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Goeie winkel! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een 7800GTX vreet minder stroom dan een 6800Ultra, dus een 450Watt is voldoende, mits hij genoeg op de 12 volts lijn kan leveren.
|
![]() |
dan moet je http://www.hiq24.de eens checken
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb logitec boxen gekocht met woofer, van 200 Watt en THX certificaat! Ik kan genoeg lawaai maken voor heel het kot + omgeving ![]() Toetsenbord en muis zijn van (weet ik niet meer) maar ze hebben wel het design award gewonnen ![]() De printer is een Canon Ipixma ![]() Ik ben er wel blij mee, tis toch maar voor op kot
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PC] nieuwe pc, advies gevraagd Guinevere03 | 3 | 07-04-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc Fall-out-boy | 2 | 16-10-2005 11:35 | |
Software & Hardware |