Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-09-2005, 07:46
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Ik ging naar hotsms, om m'n wachtwoord op te vragen...
Dus ik typ een telefoon nummer in en klik op wachtwoord vergeten.
Kom ik erachter dat ik de nummer van m'n ex-vriend in getypt heb, die is dus nu wakker van dat smsje.

Dalijk geeft hij mij de schuld, hij weet dat ik hem niet vertrouw en het is pas uit enzo. Dus het zou best eens kunnen wezen dat ik zijn smsjes wilde lezen natuurlijk!

Hij geloofd het nooit al vertel ik dit..
Als hij het nu niet geloofd, wat dan?
Oud 19-09-2005, 08:24
Skilly
Skilly is offline
Hij weet toch niet dat jij dat heb gedaan? Kan toch gewoon een vreemde zijn die dat heeft gedaan?

Zeg gewoon niks en hij weet het ook niet
Oud 19-09-2005, 08:29
Maarten
Maarten is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 19-09-2005 @ 08:46 :
Ik ging naar hotsms, om m'n wachtwoord op te vragen...
Dus ik typ een telefoon nummer in en klik op wachtwoord vergeten.
Kom ik erachter dat ik de nummer van m'n ex-vriend in getypt heb, die is dus nu wakker van dat smsje.

Dalijk geeft hij mij de schuld, hij weet dat ik hem niet vertrouw en het is pas uit enzo. Dus het zou best eens kunnen wezen dat ik zijn smsjes wilde lezen natuurlijk!

Hij geloofd het nooit al vertel ik dit..
Als hij het nu niet geloofd, wat dan?
Beste wat je had kunnen doen is meteen erna een smsje sturen met sorry! Ik had per ongeluk je nummer ingevuld bij hotsms en nu voel ik me heel erg stom. Hoop dat ik je niet gewekt hebt en sorry voor het extra smsje maar ik vond het gewoon belangrijk dat ik duidelijk maakte wat er misgegaan is. Je nummer zit gewoon nog te erg in mijn hoofd . Slaap lekker bladiebla groetjes/liefs/whatever Naam
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 08:58
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Maarten schreef op 19-09-2005 @ 09:29 :
Beste wat je had kunnen doen is meteen erna een smsje sturen met sorry! Ik had per ongeluk je nummer ingevuld bij hotsms en nu voel ik me heel erg stom. Hoop dat ik je niet gewekt hebt en sorry voor het extra smsje maar ik vond het gewoon belangrijk dat ik duidelijk maakte wat er misgegaan is. Je nummer zit gewoon nog te erg in mijn hoofd . Slaap lekker bladiebla groetjes/liefs/whatever Naam
Dit lijkt mij ook een goed plan!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 09:04
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
ik zeg gewoon niks, ik moet niks van me laten horen.. hij moet de eerste stap zetten. Dus ook een smsje doe ik niet.. Had het wel gedaan al was de situatie anders..
Zucht.. Hoezo zijn jongens zo koppig he
Oud 19-09-2005, 09:09
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 19-09-2005 @ 10:04 :
ik zeg gewoon niks, ik moet niks van me laten horen.. hij moet de eerste stap zetten. Dus ook een smsje doe ik niet.. Had het wel gedaan al was de situatie anders..
Zucht.. Hoezo zijn jongens zo koppig he
dat heeft toch totaal niets met koppigheid te maken? Het kan zijn dat ik je verhaal verkeerd op pak...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 09:14
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
hmm al lees je de topic "uit na 1 jaar en 2 maanden" .. Hij heeft nogsteeds niks van zich laten horen.. Hij wil dus schijnbaar geen vriendschap meer.. Ben er ook echt achter gekomen dat hij me als oud vuil behandeld heeft, en hij denkt mij nog wel terug te kunnen krijgen waneer hij wilt..

DUS NIET!!!
Ik heb het licht gezien, en het blijft definitief uit met die jongen.. Ondanks dat hij zo lief leuk en schattig kan zijn, en ondanks de dingen die we hebben meegemaakt, maar hij heeft het voorgoed verpest bij mij!!!

Ookal gaat hij zich er rot over voelen. Sorry voor hem dan.. maar het is zijn eigen schuld..

Zucht dit is er ook weer uit.. (lucht wel op !!)
Oud 19-09-2005, 09:22
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 19-09-2005 @ 10:14 :
hmm al lees je de topic "uit na 1 jaar en 2 maanden" .. Hij heeft nogsteeds niks van zich laten horen.. Hij wil dus schijnbaar geen vriendschap meer.. Ben er ook echt achter gekomen dat hij me als oud vuil behandeld heeft, en hij denkt mij nog wel terug te kunnen krijgen waneer hij wilt..

DUS NIET!!!
Ik heb het licht gezien, en het blijft definitief uit met die jongen.. Ondanks dat hij zo lief leuk en schattig kan zijn, en ondanks de dingen die we hebben meegemaakt, maar hij heeft het voorgoed verpest bij mij!!!

Ookal gaat hij zich er rot over voelen. Sorry voor hem dan.. maar het is zijn eigen schuld..

Zucht dit is er ook weer uit.. (lucht wel op !!)
Dat werpt een ander licht op de zaak... Ik blijf van mening dat je het hem toch beter eerlijk kunt zeggen om verdere problemen te voorkomen. Een keer moet iemand zo verstandig zijn om de eerste stap te zetten om weer normaal door 1 deur te kunnen gaan. Ben gewoon de slimste
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 09:23
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
hahaha..
Maar, ik zet altijd de eerste stap, en ik vind dat hij ook wel eens moeite mag doen voor mij.. wat hij een jaar niet gedaan heeft.. Liefde kan zo blind zijn!
Oud 19-09-2005, 09:25
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Er werd altijd tegen mij gezegt; ga op je gevoel af..! Nou ik doe dat dus nooit meer! Ik volg mijn verstand(in hoeverre ik die heb ), want anders ga ik weer de verkeerde kant op..
Oud 19-09-2005, 09:26
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 19-09-2005 @ 10:23 :
hahaha..
Maar, ik zet altijd de eerste stap, en ik vind dat hij ook wel eens moeite mag doen voor mij.. wat hij een jaar niet gedaan heeft.. Liefde kan zo blind zijn!
Wat ik dus probeer te zeggen is dat die houding niet tot resultaat gaat leiden. Ik snap echter ook wel dat je het beu bent steeds de eerste te moeten zijn.... Maar zo voel je je er niet lekker bij; tijd om er wat aan te doen lijkt me!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 09:28
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Het is net 2 dagen uit.. of een dag ofzo, ik denk dat ik het nog een weekje de tijd moet geven, al ga ik hem nou bellen en het uitleggen.. word ik te emotioneel en wil ik weer vanalles tegen hem zeggen en aan hem vragen.
Ik wacht nog een weekje
Oud 19-09-2005, 09:37
Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
bj0etiejfreak schreef op 19-09-2005 @ 10:28 :
Het is net 2 dagen uit.. of een dag ofzo, ik denk dat ik het nog een weekje de tijd moet geven, al ga ik hem nou bellen en het uitleggen.. word ik te emotioneel en wil ik weer vanalles tegen hem zeggen en aan hem vragen.
Ik wacht nog een weekje
Vrouwen... Succes ermee!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 09:43
bj0etiejfreak
bj0etiejfreak is offline
Bedankt!!! Ga zo naar school.. *zucht..*
Oud 19-09-2005, 18:25
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon niks laten horen. Dan wordt ie maar lekker wakker, verdient hij ook een keer!
Oud 19-09-2005, 18:29
Iduna
Iduna is offline
Wat dramatisch
Negeren en verder gaan met je eigen leven.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten