Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als iemand mij dit zou flikken, dan zou ik niet denken dat ik er een punt achter moest zetten, dan wist ik het wel zeker. En terug pakken; je kunt tegen al zijn vrouwelijke kennissen vertellen hoe slecht ie wel niet is in bed, maar dan ben je geen haar beter dan hem. Ik denk dat je met wraak nemen niet zo veel op schiet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Bijten.
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik zou hem gewoon negeren als ik jou was, misschien raakt dat hem het meest, voor de rest niet te druk om maken, het was gewoon een stomme actie van hem. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ken meer dingen zoals jij, die trappen echt overal in tot het echt letterlijk wordt gezegd dat ze worden gebruikt en dan willen ze opeens wraaknemen..want ze dachten dat ze de rest van hun leven samen met hem zouden doorbrengen. ![]() Ik snap dat sommige mensen wat minder scherp zijn..maar dit snap ik gewoon echt nooit..naja misschien is t voor je zelfvertrouwen/sekstekort. baka ![]() Owja, en om antwoord te geven op de titel van deze topic...nee hoor je bent duidelijk niet gebruikt ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 00:08. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() hahahaha ik zou het met een bijl oplossen, maargoed, wie ben ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 23-09-2005 om 20:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() // ontopic vraag advies in software & multimedia over hoe je een scriptje in mekaar flanst dat zijn telefoonnummer in 1x naar honderden call-me-now services post. (works for me) ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Gezocht: ADHD-patiënten voor 'interview' (liefst die medicatie gebruik(t)en) Mara | 12 | 02-10-2006 10:34 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kunsttaal, wie? FreeZzze | 500 | 02-05-2006 18:59 | |
Lifestyle |
breezah... gebruik jij 't? Verwijderd | 13 | 09-04-2005 14:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
dierproeven op criminelen lindaxxxies | 500 | 17-06-2004 18:51 | |
ARTistiek |
[MP3] aciidd (previewtje) konflict | 29 | 01-04-2004 10:43 | |
Drugs & Alcohol |
Waarom gebruik jij psycho-actieve tryptamines? Uncle_Sam | 20 | 15-01-2003 15:01 |