Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En tuurlijk zullen stammen normaal (negatief) verrast zijn van blanke mensen en er huiverig voor zijn, maar weet jij veel wat aan dit programma vooraf is gegaan? Ze zeggen toch ook niet dat deze blanke families de eerste blanke mensen zijn die bij die stammen gaan leven?
||
Citaat:
Misschien zijn ze al een halve eeuw sporadisch in contact met blanken en zijn ze dus allang van de schrik bekomen dat er ook blanken bestaan. Als ze alleen maar goede ervaringen hebben en als hen mooie dingen is beloofd zolang ze aardig blijven tegen hun gasten, kan ik me best voorstellen dat ze op zo'n manier reageren. Maar dat wil dus nog niet zeggen dat het geen echte stam is en dat het allemaal gespeeld is.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vorige week was 1 gezin bij Jensen en ze waren gevraagd/hadden zich opgegeven onder het motto "om een gezellige, maar spannende vakantie te hebben". |
Advertentie |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom' Verwijderd | 233 | 14-06-2010 22:20 | |
De Kantine |
Harry Potter and the Saai-Blood Prince #649 Chick Rock | 500 | 13-07-2009 21:39 | |
Films, TV & Radio |
Groeten uit de Rimboe Verwijderd | 12 | 16-04-2008 19:59 | |
Lifestyle |
Wat heb je gedaan? Verwijderd | 500 | 05-11-2006 19:01 | |
Films, TV & Radio |
Groeten Terug Bell | 55 | 30-07-2006 20:57 |