Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Mijn rampzaligste vakantie was Mallorca. Het was onze duurste vakantie ooit, het plaatsje was helemaal geweldig en van dat alles geen plezier kunnen hebben, omdat m'n vader en ik na een paar dagen geveld werden door een behoorlijke voedselvergiftiging. Heel de dagen op bed gelegen, wat overigens verschrikkelijke bedden waren. Tot uitdroging aan toe; heb me zelden zo slecht gevoeld. Pas aan het einde van de vakantie was het over. Dat was echt zonde.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
toch wel raar dat je niet eens een dagje zelf iets mag ondernemen... (bij mij dachten ze ook meteen dat t slecht met me ging ![]() nou vrij weinig wilde alleen ff in t bos lopen...ik hou van t bos ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Rampzaligste vakantie, nooit echt gehad, wel soms een dipje, maar echt rampzalig nog niet meegemaakt. Dipjesperiodes : Nepal : Olifantentrektocht in Chit Wan, ziek worden, in een bungalowpark zodner elektriciteit, volgende dag met boten vertrekken en dan tot contsatering komen dat door het ziek zijn je de briefing gemist hebt waar ze zeiden dat je je bagage moest meenemen want dat de volgende nacht in tenten te doen was... Laos : 2 weken door het noorden trekken, geen luxe , amper voorzieningen , en dan in een geciviliseerde stad terechtkomen waar je in een chique hotel moet slapen en waar ze doodleuk zeggen dat ze overboekt zijn en geen kamer hebben dit zijn maar enkele voorbeelden, doch zo rampzalig zijn ze niet |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ot: Niet veel slechts/pech gehad op vakantie eigenlijk. Deze zomer op fietsvakantie (Noordzeeroute) op de terugweg 3 hele dagen regen. Nat je tent op- en afbreken. ![]() Ook op diezelfde fietsvakantie, na 90 kilometer fietsen werden we nog eens door een oude zak van een vent op een camping weggestuurd, omdat mijn moeder een keer zei dat ze liever een andere plaats had, deze stond teveel op de wind ofzo. Viel verkeerd bij die gast, je kon praten wat je wilde maar we moesten weg. In Turkije zaten we in een hotel waar volgens de vakantiegids kinderanimatie was, was er dus niet. Maar we mochten wel gratis en zoveel we wilden biljarten. Oja, en toen we op kampeervakantie in Duitsland waren, stonden we in de file. En onze auto was toen al 12/13 jaar oud, dus de radiator of doe dat ding ook heet begon toen over te koken. Was even kwestie van nieuwe koelvloeistof toevoegen bij een garage die toevallig toch in de buurt was. En dan nog iets heel stoms, op een lang weekend weg in Belgie (ergens bij Gavere ofzo), waren we de binnentent van de tent waar m'n ouders en broertje in sliepen. Beetje stomme fout. Niet zulke erge dingen, als ik die van anderen lees. ![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn verhaal Undertow | 21 | 10-05-2011 15:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #36 Verwijderd | 497 | 25-07-2007 23:17 |